Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij past m'n handschoenen wel jah :X

Ik wil ook wel mee rondje Hoorn doen volgende week :)
Dus wie wil Karin achterop meenemen :+

Waarom denk ik nou dat je expres mee hebt neergezet voor nemen ( meenemen ) , jammer joh heeft niet gewerkt. :9 _O-

Volgende week kan ik misschien wel bij Ratje achterop, maar dit weekend wil ik ook wel achterop ( waarheen, zal me boeien als ik maar op een motor zit, ja rijdennnnnnnnnnnnnnnnnnn whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* :] :P

Binnenkort mag ik weer mag ik weer mag ik lekker zelf weerrrrrrrrrrr whoeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
full
 
Laatst bewerkt:
trouwens wel grappig dat er mensen een apart forum beginnen omdat ze vinden dat er hier teveel gejankt wordt, en dat het vervolgens daar precies hetzelfde gaat.

Conclusie:
het zijn een stelletje zeikwijfen daar in de noord.

Zoooooooooo weer ff wat mensen op scherp gezet ;)
_O-

maar idd begint het niveau daar gelijk te raken aan MF.
afzeiken en zeuren om niks _O-


oh ja? dan moeten we ze maar een keer naast elkaar zetten, kan je ff kwijlen :P

voilgens mij was dat forum opgezet door mark omdat ie het gezeik op mf zat was.
Mark heeft niks met het opzetten van het forum te maken.
Het is gemaakt en opgezet door Stefan(Stitch op MF)
sterker nog, hij is er als laatste bijgekomen van de mods/admins.
Door Mark draait het nog wel trouwens omdat de oprichter door redenen weg ging.
 
Weet iemand hier toevallig een adres in de buurt van alkmaar of kop van Noord Holland die motorpakken kan aanpassen??
 
Waarom denk ik nou dat je expres mee hebt neergezet voor nemen ( meenemen ) , jammer joh heeft niet gewerkt. :9 _O-

Volgende week kan ik misschien wel bij Ratje achterop, maar dit weekend wil ik ook wel achterop ( waarheen, zal me boeien als ik maar op een motor zit, ja rijdennnnnnnnnnnnnnnnnnn whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* :] :P

Binnenkort mag ik weer mag ik weer mag ik lekker zelf weerrrrrrrrrrr whoeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [afbeelding]
Als je wil kun je zaterdag achterop mee... dan heb ik een rit in de regio van Rotterdam.... Wel vroeg weg... laat maar ff weten :+
 
Waarom denk ik nou dat je expres mee hebt neergezet voor nemen ( meenemen ) , jammer joh heeft niet gewerkt. :9 _O-

Volgende week kan ik misschien wel bij Ratje achterop, maar dit weekend wil ik ook wel achterop ( waarheen, zal me boeien als ik maar op een motor zit, ja rijdennnnnnnnnnnnnnnnnnn whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* :] :P

Binnenkort mag ik weer mag ik weer mag ik lekker zelf weerrrrrrrrrrr whoeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [afbeelding]
Sorry, maar ik bedoelde er toch echt niks dubbelzinnigs mee verder... :)
Kevin bood toch al half iets aan? Hij had het over een motor/duo? :9
 
Jaaaaaaaaaaaaaa leuk, een spelletje voor de ervaringsdeskundigen onder ons!!! *O*

Wat is woon/werk 100km/dagwijsheid?
sv650s/n-----monster600/750-----andere 2 cilinder-----andere 3 cilinder.
 
Jaaaaaaaaaaaaaa leuk, een spelletje voor de ervaringsdeskundigen onder ons!!! *O*

Wat is woon/werk 100km/dagwijsheid?
sv650s/n-----monster600/750-----andere 2 cilinder-----andere 3 cilinder.
Trein... of je moet dol zijn op files B|

maar waarschijnlijk is verhuizen de beste optie ;) En als je dan toch perse je op 2 wielen dagelijks wil verplaatsen over die afstand zou ik zowiezo iets met een kuipje kiezen *D
En dan ook waar je een beetje ontspannen op zit... dus geen SS maar bv een SV650S inderdaad :]
 
Laatst bewerkt:
100 km totaal of 100 heen en weer 100 terug???
Bij het eerste zou ik zeggen peanuts maar om dan een monster te nemen en die ieder jaar een beurtje te geven van tussen de 500 en 1000 eu zeg maar is ook zonde natuurlijk.
 
Andere baan?
Auto?

;)
ja, ik heb een andere baan
ja, ik heb een auto
:)

@Roadrad; trein en verhuizen zijn geen passende opties, anders zou ik dat wel doen natuurlijk slimbo :P

@Corsaro; dat is nuttige info, Monster... here i come, not! Dacht dat het Duc onderhoud alleen maar sprookjes waren, maar jij spreekt uit ervaring neem ik aan? :)
 
ja, ik heb een andere baan
ja, ik heb een auto
:)

@Roadrad; trein en verhuizen zijn geen passende opties, anders zou ik dat wel doen natuurlijk slimbo :P

@Corsaro; dat is nuttige info, Monster... here i come, not! Dacht dat het Duc onderhoud alleen maar sprookjes waren, maar jij spreekt uit ervaring neem ik aan? :)
Hee jij vraagt toch tips.... :+ ....

en volgens mij bedoelde Sjefske juist dat je een andere baan moet zoeken :Y
 
Laatst bewerkt:
ja, ik heb een andere baan
ja, ik heb een auto
:)

@Roadrad; trein en verhuizen zijn geen passende opties, anders zou ik dat wel doen natuurlijk slimbo :P

@Corsaro; dat is nuttige info, Monster... here i come, not! Dacht dat het Duc onderhoud alleen maar sprookjes waren, maar jij spreekt uit ervaring neem ik aan? :)

Een ducati heeft iedere 20k een grote beurt nodig die bij de meeste dealers rond de 700 eu zitten. Als het goed is hebben nieuwere modellen deze beurt pas nodig bij 40k km maar geloof dat de monsters daar niet bij horen.

En ervaring wil ik niet zeggen maar heb zelf een duc SS en daardoor weet ik het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan