Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
missisbikerchick sterkte met je vriend.

tipje: als je voor zuster gaat spelen voor hem doe dat dan eens in een latex-zuster-pakkie, vind ie vast leuk :+
 
Gisteren lekker met oa Buuk en Nicolay op Assen gecrosst. :9

Voor mij was het de eerste keer maar met mijn 2:17.3 ben ik helemaal niet ontevreden. Buuk en Nicolay kwamen zelfs onder de 2 minuten :}

Helaas geen Assen meer dit jaar maar wel nog een aantal keer Zandvoort en midden augustus twee dagen Spa *D
 
Hmm balen B| . Watskeburt?
En hoe is het met je lichaam afgelopen dan?

Maatje die voor me reed wilde bij een kruising doorrijden, ik ook. Op het laatste moment besloot hij toch maar een noodstop te maken.......ik niet.. -O-
Heb alleen een beetje last van mijn edele delen (vol op de tank :X ) en mijn linkerarm.
Schade aan de fiets valt trouwens 100% mee.
 
Ach ja vakantietijd brengt ellende met zich mee he...

is het eindelijk mooi weer en heb ik bijna vakantie... zit ik met een scheurtje in me ellepijp aan de kant van me elleboog ;( and that hurts!!!!

Maar ja bijna vakantie dus verplicht rust houden.. en voorlopig niet op de bike :N ;(

Sterkte voor alle andere gehavende bikers!!! :W
 
Laatst bewerkt:
Sterte allemaal ( gaat weer lekker, eerst gaan er een zooi onderuit en nu hebben mensen allerlei andere pijntjes ).

Ik wens mijn reu morgen ook sterkte want z'n ballen gaan eraf. })
 
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????
 
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????

te druk :+

(en als men nieuwe mensen op de Akermaat links laat liggen snap ik best dat ze redelijk snel afhaken ;) )
 
Lijkt mij gezellig een ritje maar ben zelf bijna nooit thuis.

@iedereen met schade aan hunzelf: sterkte beterschap en balen dat het nu net gebeurd nu het mooi weer is.
 
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????

:Y :Y Wat zij zegt !! :Y :Y
 
Wil wel een rit doen vanaf 1 augustus want dan ben ik thuis en anders kijk ik wel op het zaanstad forum of ze daar wat doen.
 
wil wel rijden, zodra m'n vingers weer werken :? zijn nog een beetje blauw en dik.. ze kunnen er niet tegen als je ze tussen de deur stopt O-) :X we; bagger met dit mooie weer de motor in de schuur te laten staan :(
 
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????
Het lijkt me prima om kennis te maken met de gevestigde orde ;)
m'n beschikbaarheid is zo veranderlijk als het weer :X
ik lurk mee :9

Beterschap voor wie ik nog niet ken en gewond zijn geraakt.

IOH
 
Yep een stukkie rijden lijkt mij wel koof, maar mijn brommer staat nog bij de garage en die is pas begin Augustus klaar

Schiet niet op met je duc of heb ik dat verkeerd.

Aan de andere kant wel mooi want ben pas begin augustus thuis.
Had iemand al een datum in gedachte toevallig???
 
Pcies kaatje! Rijden met die shit, daar is dit topic in principe ooit voor ontworpen. En die motoren ook!!


Aan al de mensen die stuk zijn: beterschap :)
 
Dan moeten we een datum prikke in augustus??

Maarja zullen ook weer mensen op vakantie zijn in de bouwvak...
Zoals ik tot 11 aug. :X

daarvoor ken natuurlijk ook *O* (voor 1 aug dan :P)
 
Pcies kaatje! Rijden met die shit, daar is dit topic in principe ooit voor ontworpen. En die motoren ook!!


Aan al de mensen die stuk zijn: beterschap :)
Idd rijden met die shit.
Morgen schijven ophalen, gvd beide krom :? dag €80 :N

Zal me boeien wanneer die rit is, het hoeft er niet bij 1 te blijven dus we kunnen vast allemaal een keer mee. :Y

Ik kan nog niet rijden, jullie mogen rit verzinnen ( ik zou toch niet voor rijden :9 ), als we maar ergens wat lekkers gaan drinkennnnnnnnnn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan