Noord-Holland deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????

Ik wil wel hoor !!!

maar ga eerst maar eens met vakantie
 
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????
ik vind van wel wanneer ?
 
Laatst bewerkt:
ehh..doe eens een gooi ? Ik kan iig het 1e weekeind van Augustus niet... en willen "we" op een zaterdag of op een zondag ?

Dag maakt op zich niet uit, heb om de week weekend dienst en dan is het een beetje afhankelijk van wat voor dienst ik heb (ochtend/middag/nacht), dus ik lees het wel, als ik kan ga ik mee !! 8-)

Vanaaf ook nog ff lekker (in mijn 1tje.... -O- ) een stukje wezen sturen, lekker wat polderweggetjes, stukje snelweg, wat "snellere" polderweggetjes, van alles wat, was erg lekker !! :]
 
Kan t nog later, 't is Juli nu hoor. :z
In Augustus rij ik zelf weer, dan word het Freaky gaat eindelijk weer rijden rit
 
Laatst bewerkt:
tegen die tijd heb ik wel weer knappe kmteller kabel die is zo speciaal voor me cbx dat ie in 2e :o komt heb nu al de binnen kabel buitenkabel komt eraan
 
Eummmm ff kijken hoorr..... we kunnen 29 juli of 12 aug :P of 19 etc etc

Maar we moeten maar even kijken wanneer de meeste kunnen denk?
Als het toevallig tussen 29 en 12e is ken ik niet maar das gewoon maar pech hebben dan :P
Moest ik maar niet op vakantie gaan met 12 man naar spanje ;)
 
Schiet niet op met je duc of heb ik dat verkeerd.

Aan de andere kant wel mooi want ben pas begin augustus thuis.
Had iemand al een datum in gedachte toevallig???

Corsaro schiet idd niet op, maar ik ben zelf ook 2 weken op vakantie.
Tis nogal een hele ingreep die ze moeten doen aan de Duc en de onderdelen moeten uit Italie komen....na dan weet je het wel weer ! '(
 
Nog wat...

Laten we dit topic dood bloeien of gaat er nog is wat gereden worden met een groep??
Er is laatst al aangeboden door Roadrad om voor te rijden, maar als er zowat geen reactie komt houd t op he.
En aan mensen die zeggen dat ze bijv. naar de Mac komen of gaan rijden en vervolgends niet komen, ja uhhhhh dat schiet niet op he... ( zit je daar met z'n 3en :z )

Er zijn een hoop nieuwelingen in dit topic, misschien eens leuk om kennis te maken?
Ritje doen en ergens wat drinken??

Dus gaan we wat doen of niet?????????????????

Hoewel ik bang ben dat jullie zullen bijten, durf ik als nieuweling misschien wel na m'n vakantie(10 aug) in m'n beschermende leren pak eens een ritje met jullie te rijden ;)
 
Hey Corsaro, ik zie dat jij een echte zoetwaterpiraat bent...

Ben jij één van die wakeboarders die ik gisteren zag ik het Alkmaardermeer ?

Of ben je meer een windsurfer of zo ? Tell me :)
 
Hoi hoi,

Ik wil ook best rijden ,maar heb nu eerst 3 weken vakantie. Nouja vakantie. Met mijn vriend gaat het wel goed. Hij heeft nog wel veel pijn en moet volgende week maandag weer naar het ziekenhuis voor nieuwe foto's. Ze gaan dan ook kijken of hij geopereerd moet worden. Het is dus ff afwachten. FF duimen dat het mooie weer word de komende 3 weken dan heb ik toch nog een beetje een vakantie gevoel.
 
Hey Corsaro, ik zie dat jij een echte zoetwaterpiraat bent...

Ben jij één van die wakeboarders die ik gisteren zag ik het Alkmaardermeer ?

Of ben je meer een windsurfer of zo ? Tell me :)

Nou zit meer met me werk op het water. Werk op een tankschip.
En als ik thuis ben en heb zin heb ik nog een speedbootje en jet-ski staan voor de fun.

Doe je toch zo'n politiehonden trainings pak aan. Voel je het ook niet als ze bijten :P

Zou wel fijn zijn, maar dat rijdt zo lastig denk ik :+
Als je het probeert weet je het :+
 
Ligt eraan hoeveel water onder het schip zit maar kunnen aardige golven zijn maar zelf persoonlijk vind ik de golfslag een beetje tekort voor knap te wakeboarden. Iets verder van het schip is de golfslag wel beter alleen zijn zeminder hoog vaak. Dan is het een kwestie van geluk hebben.
 
Ligt eraan hoeveel water onder het schip zit maar kunnen aardige golven zijn maar zelf persoonlijk vind ik de golfslag een beetje tekort voor knap te wakeboarden. Iets verder van het schip is de golfslag wel beter alleen zijn zeminder hoog vaak. Dan is het een kwestie van geluk hebben.

Hmzz... dan toch maar achter een echte wakeboardboot.. die hebben de beste golven..
Na m'n vakantie maar weer is doen dan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan