Noord Hollandse (Disco)Bowling

De kart-baan in Halfweg is ook wel oké.
Die is geloof ik met twee verdiepingen. Snel naar beneden en onderaan een scherpe bocht naar rechts :}
 
De kart-baan in Halfweg is ook wel oké.
Die is geloof ik met twee verdiepingen. Snel naar beneden en onderaan een scherpe bocht naar rechts :}
Halfweg/zwanenburg is idd erg leuke baan ja.. lekker veel bochten en omhoog en dan 180 graden linksom en snel naar beneden en mooie snelle bocht naar rechts... ja, mijn eerste kart-ervaring.. was errug leuk!!
 
p.s. Mensen... moet ik nog informeren voor korting in Limmen/Heilo???
full
 
Ik heb die mevrouw gesproken maar haar zoon is de eigenaar van kartbaan in Grootebroek, ik weet nie of dat wat is?
Ze gaat hem bellen en ik hoor van haar nog of we korting kunnen krijgen.
 
Grootebroek is lekker dichtbij. :) :) :} :} Hoorn ook.

Okay....als wij het willen, wat wordt het dan?
Hoe vaak karten, met of zonder eten, op zaterdagavond, waar enz, enz. En hoveel mag het een beetje kosten, want met karten is het snel best wel duur....

Geef eens wat reacties, ook om de serieuze interesse te peilen :)
 
Okay....als wij het willen, wat wordt het dan?
Hoe vaak karten, met of zonder eten, op zaterdagavond, waar enz, enz. En hoveel mag het een beetje kosten, want met karten is het snel best wel duur....

Geef eens wat reacties, ook om de serieuze interesse te peilen :)

Wij willen is 2 of 3 keer karten (een zogenaamde competitie met bekers enzo vinden wij heel leuk). Wij willen uiteraard ook eten en wij zijn bereid de portomonnee open te trekken voor bovenstaande willentjes. Waar we gaan maakt ons niet uit en onze voorkeur gaat vooralsnog uit naar zondag 31 oktober, daar wij voor de nakomende data nog geen rooster hebben. *D
 
Hé,we gaan beginnen met het breenstormen. :) :)
Eten :9 :P
Karten :? (Moet Agossie effe over nadenken)

En als we kunnen kiezen uit wat datums,dan zou dat wel lekker zijn.

Go Erik! :} :}
 
Wij willen is 2 of 3 keer karten (een zogenaamde competitie met bekers enzo vinden wij heel leuk). Wij willen uiteraard ook eten en wij zijn bereid de portomonnee open te trekken voor bovenstaande willentjes. Waar we gaan maakt ons niet uit en onze voorkeur gaat vooralsnog uit naar zondag 31 oktober, daar wij voor de nakomende data nog geen rooster hebben. *D
shit.... ben 't gewoon met R6bbert eens... B|

:+
Alleen data maakt me niet zo gek veel uit. Alhoewel... zondag 31 oktober kan ik zeker weten niet. Weekend daarvoor ook niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan