Noordelijke Rijders, Speed topic (door weer en wind)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
@ Crazy woman: Heel veel sterkte meisie! '(
Hou je taai !!!!


@ All: :$ Moeilijk bij te houden hier. Maar ik ga me best doen :W
 
@Crazy Woman,
Ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst. Dergelijk verliezen zijn altijd zwaar en dan ook nog eens net voor de feestdagen ;( ;( .

Doe rustig aan :Y
 
Mogge samen, hebben jullie eigenlijk wel een sociaal leven buiten MF joh? Zoveel als hier gepost wordt... :)

Nog ff over circuitrijden, ik kan iedereen zonder circuitervaring aanraden om de toersessie te doen. :Y

Enne, ff bij de meetpaal van 't gas af :)
 
@ iedereen die gisterenavond niet op het topic zaten.

Het idee is onstaan om met zoveel mogelijk liefhebbers uit dit topic op 18 en/of 19 april een sessie mee te rijden tijdens de Landelijke Motordagen te Assen.
Mochten jullie ook mee willen doen, download even het inschrijfformulier via http://www.tt-assen.com/bestanden/documenten/261-nl-inschrijfformulier.pdf
en vul het even in.

De bedoeling is dat we de inschrijfformulieren gezamelijk insturen. (vergeet er geen kopie van je rijbewijs bij te doen)
We gaan voor de Tourrit, lijkt langzaam, maar voor de meeste van ons is het de eerste keer en volgens betrouwbare bronnen (PatrickH) gaat het ook redelijk rap.

Tevens bestaat ook de optie om met een delegatie naar de Noordelijke Motorbeurs te gaan in Groningen. Dé Noordelijke Motorbeurs, Expo Assen
en na afloop met z'n allen ergens wat te gaan drinken (OF WOKKEN ;) )
Uiteraard kunnen de mensen die geen belang bij de beurs hebben later ook aanschuiven voor een borrel.

*O* *O* *O*
 
:W allemaal,

Weer de hele ochtend nodig gehad om bij te lezen en nu dus ook het nieuwe topic gevonden.
Ik vind het erg jammer dat ik niet zoveel tijd heb om te posten/lezen..beetje druk aan deze kant van het scherm. Gelukkig ga ik volgende week weer aan het werk en wordt het dus rustiger!

@C W: ook vanuit veel sterkte toegewenst.
 
@ CW

Probeer je weer te focussen op de leuke dingen in het leven ......tis zo cliche..........maar het leven gaat door...........hoe moeilijk soms ook...maar dat weet jij als geen ander................

Te beginnen met a.s. weekend *O* *O* *O*

We gaan een leuk weekend tegemoet en 1 e Kerstdag(verjaardag van me moeder) wordt ook leuk en 2 e en 3 e kerstdag gaan we ook leuke dingen doen

P.s heb je ook maar ff opgegeven bij het R-1 topic om Film-avondje bij te wonen van de Blerkippen :P :P


Gerard
 
.

Het idee is onstaan om met zoveel mogelijk liefhebbers uit dit topic op 18 en/of 19 april een sessie mee te rijden tijdens de Landelijke Motordagen te Assen.

We gaan voor de Tourrit, lijkt langzaam, maar voor de meeste van ons is het de eerste keer en volgens betrouwbare bronnen (PatrickH) gaat het ook redelijk rap.


*O* *O* *O*
heb ik ook gehoord ,je voorrijder gaat eerste rondje relax doen maar zonder dat je het door hebt is de tempo best hoog en ronde twee gaat er een tandje bij tot ie ziet dat de groep uitrekt en dan heb je al behoorlijke snelheden behaald.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan