Nou bedankt meneer Agent Cor


De meest opvallende gewoonte waar je ze direct aan kunt herkennen is het rechtsrijden, ze zullen om niet op te willen vallen altijd tussen de auto's rechts rijden, en dan zie je ze dus met hoge snelheidsverschillen de gaten rechts overbruggen, halen in en direct weer naar recht, en hoppa weer met groot snelheidsveschil naar de volgende voorganger. zo proberen ze zo verdekt mogelijk naar je toe te komen, normale hardrijders rijden over het algemeen veel meer links.
 
Toch wel heel erg jammer dat die je niet voor in ieder geval een door getrokken streep liet betalen.
Door zulke klootzakken zoals jij staan andere motor rijders er slecht op!!!

he pannekoek,..weet niet wie jij bent,..maar wie ben jij om mij voor klootzak uit te maken,....je komt net kijken op dit forum,..hou je ff in zou ik zeggen!

Als jij nou nooit overtredingen maakt,...mag je mij gaan corrigeren,...zolang jij ook overtredingen maakt,...Lekker je PAN houden!! :( :W
 
Kzou wel eens willen weten hoe vaak je een leuke stukje asfalt hebt laten liggen omdat je toevallig twee vertegenwoordigers voorbij reedt ... :+


Daar heb je ook een punt, maar je zou eens moeten weten hoevaak ze naar me toegekomen zijn , om dan weer teleurgesteld verder te moeten omdat ik de juiste vertegenwoordigers (van spee, en niet van de wet) er uithaalde .
Voorkomen is nog altijd beter dan genezen, :W :W :W
 
he pannekoek,..weet niet wie jij bent,..maar wie ben jij om mij voor klootzak uit te maken,....je komt net kijken op dit forum,..hou je ff in zou ik zeggen!

Als jij nou nooit overtredingen maakt,...mag je mij gaan corrigeren,...zolang jij ook overtredingen maakt,...Lekker je PAN houden!! :( :W
Ehhh,,, pannekoek? Maar dan wel met stroop toch hé? Troost je, de perfecte motorrijder bestaat niet (hooguit in Utopia). ;)
 
Ehhh,,, pannekoek? Maar dan wel met stroop toch hé? Troost je, de perfecte motorrijder bestaat niet (hooguit in Utopia). ;)

De perfecte motorrijder: Spiegelt, Anticipeert, Is scherp, een heer in het verkeer, staat gewoon in de file, ook bij het stoplicht, haalt nooit in en rijdt nooit te hard, door rood en altijd met 2 handen aan het stuur.

Een echte motorrijder: overkomt alles vanuit bovenstaand rijtje wel een keer!
 
De perfecte motorrijder: Spiegelt, Anticipeert, Is scherp, een heer in het verkeer, staat gewoon in de file, ook bij het stoplicht, haalt nooit in en rijdt nooit te hard, door rood en altijd met 2 handen aan het stuur.

Een echte motorrijder: overkomt alles vanuit bovenstaand rijtje wel een keer!
Je vergat erbij te vermelden: Spreekt ook altijd met twee woorden... _O-
 
De meest opvallende gewoonte waar je ze direct aan kunt herkennen is het rechtsrijden, ze zullen om niet op te willen vallen altijd tussen de auto's rechts rijden, en dan zie je ze dus met hoge snelheidsverschillen de gaten rechts overbruggen, halen in en direct weer naar recht, en hoppa weer met groot snelheidsveschil naar de volgende voorganger. zo proberen ze zo verdekt mogelijk naar je toe te komen, normale hardrijders rijden over het algemeen veel meer links.

t zijn dus geen linksplakkers....
 
Vind het een beetje apart dat je het alleen erg vindt dat je niet goed gespiegeld had omdat je anders die agent wel gezien had. Voor hetzelfde geld was je overhoop gereden door een (nog) snellere verkeersdeelnemer. Persoonlijk zou ik daar meer bij stilstaan dan bij die boete... :)
 
Weer ff ontopic

Toen ik net mijn ZXR had (3 jr geleden) op de zuilense ring eens even kijken hoe hard ik durfde (was lekker rustig). 230 dus. Moest wel een auto (Maserati :9~ ) rechts inhalen }) .
Uiteindelijk bij de stoplichten wachtend komt een blauwe BMW naast me staan. Dadelijk hier rechts even gaan staan?
H: Hoe hard reed je?
I: 200? O-)
H: Weet je wat dat betekend?
I: :? Nee
H: Rijbewijs inleveren
I: ;(
H: Je hebt geluk, ik kon je niet klokken en je hield ook netjes afstand, voordat je rechts inhaalde.
H: Niet meer doen he
I: :} :} :} OK

Dat was een hele opluchting, hulde voor deze mijnheer. Ik geloof er nog steeds niks van dat hij geen boete zou kunnen geven omdat hij me niet kon klokken. Hij is gewoon aardiger dan hij toe wilde geven *O* .
 
8-) ...aaaahhh....'t is weer voorjaar...
en de "vogeltjes" slaan hun vleugeltjes uit......
't worden weer prachtige opnamen voor "blik-op-de-weg"/"wegmisbruikers".

Ja waar het aan ligt weet ik niet, ervaring misschien, of toch het doorrijden wat "we" 's winters doen,....spiegelen is een automatisme geworden in al die jaren...zelfs zo erg, dat wanneer ik op de gewone fiets rij, en achter me een motorgeluid hoort opkomen,...ik op het fietsstuur naar spiegels aan het zoeken ben , (die er dus niet zijn..) |( .....

@TS....je mag'm op je knietjes bedanken.... 8-)

mazzelaar....!

p.s...
O-) [me]...zijn je spiegels nu gepoetst.....[/me]
 
Nu we het hier toch over hebben...

Ik ga niet zeuren over bekeuringen en agenten die hun werk beoefenen. You dio the crime, etc...

Maar wat ik me telkens afvraag als ik kijk naar wegmisbruikers is wanneer is he tnu een juiste geklopte snelheid? En wanneer is die rechtsgeldig. Je ziet rechtsonderaan wel een snelheid, maar dat is eigen snelheid van de achtervolgende agent. Maar linksonder komt de daadwerkelijk gemeten snelheid, indien dat mogelijk is geweest deze te meten. Welke is nu van belang?
 
8-) ...aaaahhh....'t is weer voorjaar...
en de "vogeltjes" slaan hun vleugeltjes uit......
't worden weer prachtige opnamen voor "blik-op-de-weg"/"wegmisbruikers".

Ja waar het aan ligt weet ik niet, ervaring misschien, of toch het doorrijden wat "we" 's winters doen,....spiegelen is een automatisme geworden in al die jaren...zelfs zo erg, dat wanneer ik op de gewone fiets rij, en achter me een motorgeluid hoort opkomen,...ik op het fietsstuur naar spiegels aan het zoeken ben , (die er dus niet zijn..) |( .....

@TS....je mag'm op je knietjes bedanken.... 8-)

mazzelaar....!

p.s...
O-) [me]...zijn je spiegels nu gepoetst.....[/me]


Glimmen die dingen,.. :+

Maar even serieus; Rij nu bijna 9 jaar,...boete vrij!!
Het is niet zo dat ik weer vers op weg ben,...heb zelfs met de sneeuw gereden.
Ik spiegel eigenlijk altijd,...maar gisteren ff niet,...nu dat was dus een dure "herrinderingsles"
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan