Nu op Discovery: Twist the Throttle - Kawasaki

JoR6y

MF veteraan
1 nov 2006
1.517
3
Nu op Discovery: Twist the Throttle - Kawasaki

Voor de geinteresseerden ;)
 
Die heb je ook van Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati enz enz... Worden geregeld herhaald...

Heb toch al wat minuten gemist... :X
 
Laatst bewerkt:
zx-6r en zx-14r.

zx-6r is de motor die ik later wil hebben:D
zx-14r is de motor die ik ooit hoop te kunnen beheersen!:D
 
Niet erg, Discovery (ondanks dat het een goede zender is, staat hier dagelijks aan) herhaald series tot in den treure (ik noem een OCC, dirty jobs etc etc). Komt ongetwijfelt nog een keertje of 40 voorbij. :Y

Ja da's waar. :P

Overigens zag ik net bij het zappen de laatste 5 minuten van de Suzuki aflevering voorbij komen. Maar die wordt morgen 8.30 uur herhaald (voor de werklozen :+ ). Heb zelf alleen nog een stuk van de BMW en de MV Agusta aflevering gezien.
 
Overigens zag ik net bij het zappen de laatste 5 minuten van de Suzuki aflevering voorbij komen. Maar die wordt morgen 8.30 uur herhaald (voor de werklozen :+ )
Voor de avond werkers. O-)
Of dacht je dat werklozen zo vroeg in de ochtend al zijn opgestaan? :P
 
As donderdag op national geographic: ducati megafactories
Terwijl ik dit topic las hoorde ik de reclame op de achtergrond!
 
Laatst bewerkt:
Is om 21:00 te bekijken. Niet hetzelfde als twist the trottle maar ook wel vermakelijk.
Vorige keer die van harley davidson en daarna die van yamaha bekeken, wel een verschil hoor dikke gettatoeerde zwetende kerels in tuinbroek of het hoge geautomatiseerde en efficiente productieproces van een japanse fabriek.
 
Is om 21:00 te bekijken. Niet hetzelfde als twist the trottle maar ook wel vermakelijk.
Vorige keer die van harley davidson en daarna die van yamaha bekeken, wel een verschil hoor dikke gettatoeerde zwetende kerels in tuinbroek of het hoge geautomatiseerde en efficiente productieproces van een japanse fabriek.


tja een machine met liefde en toeweiding met de hand gebouwd of een zielloos stuk plastic uit een hoog efficient maar even zielloos machinepark.

(sick heeft overgens nix met het harley´s van na 1998,saaien dingen en er zijn ook zat andere merken die ik zeker kan waarderen,helaas bestaan de meesten niet meer...norton,laverda,bsa)

het gekke is dat niet alleen bij h-d nog grotendeels met de hand gebouwd wordt,ook bij guzzi wordt nog veel van hand gebouwd(zijn oook weer motoren die ik wel waarderen kan)

en toch ga ik eens het een en anderdownloaden,blijft leuk om te zien natuurlijk,ben wel benieuwd naar mv en of ze ook iets van triumph hebben
 
Laatst bewerkt:
tja een machine met liefde en toeweiding met de hand gebouwd of een zielloos stuk plastic uit een hoog efficient maar even zielloos machinepark.

(sick heeft overgens nix met het harley´s van na 1998,saaien dingen en er zijn ook zat andere merken die ik zeker kan waarderen,helaas bestaan de meesten niet meer...norton,laverda,bsa)

het gekke is dat niet alleen bij h-d nog grotendeels met de hand gebouwd wordt,ook bij guzzi wordt nog veel van hand gebouwd(zijn oook weer motoren die ik wel waarderen kan)

en toch ga ik eens het een en anderdownloaden,blijft leuk om te zien natuurlijk,ben wel benieuwd naar mv en of ze ook iets van triumph hebben
Jij gaat zeker helemaal uit je dak bij een stoommachine?

:]
 
Laatst bewerkt:
tja een machine met liefde en toeweiding met de hand gebouwd of een zielloos stuk plastic uit een hoog efficient maar even zielloos machinepark.

(sick heeft overgens nix met het harley´s van na 1998,saaien dingen en er zijn ook zat andere merken die ik zeker kan waarderen,helaas bestaan de meesten niet meer...norton,laverda,bsa)

het gekke is dat niet alleen bij h-d nog grotendeels met de hand gebouwd wordt,ook bij guzzi wordt nog veel van hand gebouwd(zijn oook weer motoren die ik wel waarderen kan)

en toch ga ik eens het een en anderdownloaden,blijft leuk om te zien natuurlijk,ben wel benieuwd naar mv en of ze ook iets van triumph hebben
:^

Ik vind een handgebouwde fiets ook veel interessanter, heeft meer emotie en ja, daar vallen kuren ook onder maar dat moet dan maar. Mij zul je ook niet snel op zo'n modern afgetraind geval vinden. Kan er echter niet omheen dat om mee te blijven doen in de huidige superbike race je gewoon niet om zo'n hightech productielijn meer heen kunt. Harley is (een verdomd grote) nichemarkt waarbij het de kopers niet zoveel uitmaakt wat het allemaal kost, ja, veel, maar dan heb je ook wat. BMW heeft dat ook wel een beetje maar die japanners komen daar gewoon niet mee weg, dan verkopen ze geen bal meer omdat mensen naar de andere 3 lopen. Ze moeten wel :)
 
Is om 21:00 te bekijken. Niet hetzelfde als twist the trottle maar ook wel vermakelijk.
Vorige keer die van harley davidson en daarna die van yamaha bekeken, wel een verschil hoor dikke gettatoeerde zwetende kerels in tuinbroek of het hoge geautomatiseerde en efficiente productieproces van een japanse fabriek.
Da's alleen maar voor de camera joh. Harley verkoopt meer motoren in de USA als welke andere Japanse fabriek ook. Het productieproces in de fabrieken van Harley is net zo geautomatiseerd en net zo efficiënt als die van de Japanse fabrieken. Ze zouden niet kunnen overleven als dat niet het geval was.

:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan