OBT 3, De nabespreking

Nou goedemorgen. Ik heb net ff 88 MB aan foto\'s en film gedownload. Lanleve de internetverbinding van mijn baas. Zal ze vandaag eens gedoseerd gaan bekijken.

Volgende keer afspreken dat er maar een persoon een fototoestel mag meenemen. ;)
 
Môrge,........ :Z

Het was gister, Faaaantttaaaaastiiiischhhhhh, geen koude klauwen.......maar -)zoals de manier waarop het is gegaan.
Maak je toch niet vaak mee, zoveel verschillende motoren......

LCB bedankt voor de opvang :} , (zo, de buren hebbem ook weer wat om over te lullen)

Hulde aan het Soep en toiletten team :} (En ik heb er weer twee vriendinnen bij, toch twee van de weinige vrouwen die verstand van motoren hebben }) )

En dank aan 8-) DE BOSS OF OBT3 8-) ........

O ja, ......voor de twijfelaars onder ons: als er geblokt wordt, dan is het de bedoeling dat iedereen lekker door kan rijden ... :+ ...maar dat geeft helemaal niet,ervaring krijgt men vanzelf.......
Ik bedoel vele voor elkaar onbekende en dan zo\'n rit, neem ik m\'n petje voor af :}

En dan gister-avond.........O.K.....na eerst de lampjes en jiffy problematiek te hebben overleefd, en van Jochem en Dé Highlander met een flinke zwaai te zijn verlost :+ ( ik twijfelde of Dé Highlander nu \"nog een bakkie gebaarde of dat \'tie gewoon trillende vingertjes had\") m\'n weg vervolgt naar het thuis front......
dat was de bedoeling......maar of het nu kwam door m\'n veel besproken( je had er toch dempers opgezet) dempers en daar mee de trillingen( ja, het blijft een H-D)
Begaf m\'n bobine het ;( ......scheurtje erin ....\"K*T\"......Ja, daar sta je dan, nog maar één cillinder tot je beschikking.....eerst heel heftig staan te vloeken, alle 4000 automobilsten die langs kwamen vliegen alle wereldproblematiek toegeschreven...... daarna werd ik een stuk rustiger.....maar dat kwam eerder door het veelvuldig gebruik maken van de kickstart......maar goed, na eerst het pleuris ding weer op één pit aan gekregen te hebben en daar door de boel weer warm en droog was heb ik mijn handschoen opgeofferd aan mijn bobine......en ben weer mét één kauweklauw thuisgekomen waar ik aldaar ong. 2 uur nodig had om weer gevoel in m\'n rechter been te krijgen.........

Maar, ondanks dit gevalletje reuze naar m\'n zin gehad
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Jeffrey
 
THE BOSS OFF OBT3

(Afbeelding)

[edit] betere text van HPlaverda

Ik vind jou ook lief Ro :P

Leuk koffiebekertje ook voor een coole bikkel-motorrijder 8-)

full
 
Fotografen: :} :} :} mooi werk!!

Jochem, wanneer komt die OBT-CD nou een suit met de foto\'s van OBT 1 t/m 3 :P
 
Op maandag 27 januari 2003 09:28 schreef JFK/FLH het volgende:
... ik twijfelde of Dé Highlander nu \"nog een bakkie gebaarde of dat \'tie gewoon trillende vingertjes had\"


Ik gebaarde ook bakkie koffie. En dacht dat jij gebaarde \"OK, bij jou thuis\".

Maar ff later was je toch weg.
 
Goeie morgen ouwe brikkers

Allereerst:

Annette VAN HARTE GEFELICITEERD!!
full


Zo, ik ben weer helemaal bijgekomen. M\'n handschoenen waren nog wel nat vanochtend, dus toch maar een ander paar aangetrokken. Vanmiddag maar eens
de motor flink onderhanden nemen want hij ziet er niet uit!
Lekker bezig om alle foto\'s te verzamelen en te kijken. Goed begin van de
week zo.
Iedereen nogmaals bedankt voor de gezellige dag gisteren :}

Volgende keer zo\'n rit met een lekker zonnetje en goeie temperaturen voor een terrasje!!
 
Net 146 foto\'s opgeslagen en van frank komen nog :P

Ik heb nu eindelijk de puf om ook ff wat te zeggen over gisteren.
Komt ie:

9 uur uit bed en iets na 10 uur was sabelhout hier.
Koffie gezet en aan de gang. De kaartjes had ik al geprint/geknipt en geperforrerd dus de klus van 60 zakjes spek konbeginnen.

10.30 stond BM Werner voor de deur.
\"Ben ik hier bij de goede Annette? LCB?\"
Dat was ik, dus binnen gelaten. Ook een bak koffie en die heeft nog geholpen met de kaartjes aan de zakjes te maken. :}

Tegen 11.15 :? uur kwam de eerste groep eraan. Hele invasie in het vredelievende hofje. handje gegeven en tegen de race koffie zetten kon beginnen.

Het eerste telefoontje. De buurman. Of de auto van Daphne ergens anders gezet kon worden. Verder helemaal top die motoren.

De eerste sms: Rage had zich verslapen, maar de bikkel heeft aan weten te sluiten.

En toen werd het druk. mensen in huis, mensen en motoren buiten. Mensen klepperend van binnen naar buiten en richting WC, maar helemaal goed.
Liep helemaal goed. Iedereen vond zelf de weg naar de koffie wel, na al maaiend, de keuken bereikt te hebben.
Marc had ondertussen koek gesneden dus blad koek rond. Lekkerrrrrr.

Ik was uiteraard weer van alles kwijt, dus was al bang dat ik zonder oordoppen moest gaan rijden. Daar werd ik behoorlijk kriebelig van. Me broek? waar is die dan? Me jas wist ik, maar nou me kol nog. Nee, dan maar een gewone sjaal.
Tussendoor telefoon van iemand uit het groepje van Perry dat ze met pech bij Vaassen stonden. Dat geregeld en aankleden maar.

Ballonnen werden opgeblazen en met Mc Gyvertape aan me fiets geplakt :}
Geweldig!!! Bedankt mannen ;)

De kleine man van Ro en Daphne vond het allemaal prachtig en had een stoeltje aan zichzelf gegeven en zat prinsheerlijk rond te kijken naar al dat leer en textiel op ooghoogte. Wat een vrolijk mannetje zeg. Heb hem niet horen huilen. Alleen maar krijsen van plezier. Dat zijn de echte rijders in spé!!!

Een aantal buurmannen stonden intussen buiten naar het geweld te kijken en hadden allemaal een glimlach. Het blijven ook kinderen heh :P

Ik had me oordoppen weer en bijna tijd om te gaan. Een groep die hoognodig moest tanken ging vast tanken. Vlakbij, dus we konden ze makkelijk laten aanhaken.
Telefoon van de groep van Perry en die zouden op het viaduct na de afslag op ons wachten. Geregeld en gaan.

Hele gezinnen waren ondertussen naar buiten gekomen. Ws op het gebrul van JFKHDinges af :P

Ballonnen van me fiets gehaald en gaan. Onder toeziend oog van de buurt gingen we ervan tussen.

Mooie route gereden tot aan de snert in wapenveld en mazzel gehad met het weer. Toen nog wel :P .
Heerlijk snert gegeten. Moeder John, Myriam en haar moeder en buren: BEDANKT!!!

Toen het volgende pechgeval. De RD die nie meer wou doen waar ie voor is.
Ik ben achter Daphne aangereden en heb haar terug kunnen halen. Ro ging ook mee terug en ik heb Ralf gebeld. Die zaten al zowat bij de pont. John heeft ie teruggestuurd en ondertussen waren Ro, John, Daphne en ik onderweg naar de pont. De RD groep is eigen weg gegaan.

Net toen we aankwamen dreef de grootste groep op de IJssel.
Wij de pont op en aangesloten.

Richting Zutphen. De regen ging steeds harder, maar was nog te doen.
Bij splitsing naar snelwegen ging het mis. Er waren een paar mensen die naar huis gingen. De rest zou op bij pomp wachten. Maar een aantal mensen dachten dat ze moesten volgen en gingen ook snelweg op. ik kon net op tijd nog naar links weer en mee met de meute.
Is goed gekomen. gelukkig maar voor Jochem, want ik was hem al kwijt en dat was niet afgesproken. Heh Jochem ;)
Sideburns en gevolg kwamen dus weer terug omdat de één had opgevangen dat we naar Zutphen gingen en de ander Markt.
En dan komt de mannenlogica toch weer van pas })

Koffie/thee/chocolademelk. liefhebbers van een peuk, een peuk erbij en opwarmen. Werd toch wel koud nu.

Rage/PP2/Pivo/Fastcruiser/Spider/Sabelhout en ik zijn nog ff gebleven en nog wat gedronken. Ook gegaan. rage met PP mee om te eten en Sabelhout en Pivo zijn meegereden naar Apeldoorn.

En daar begon de shit voor mijn fiets.
Op de weg na Voorst richting Apeldoorn ging ie inhouden en leek het net een tractor. Kwam niet verder dan 5000 toeren. Geen zicht door regen en op de gok maar lampies volgen. Dus mijn gesein met groot licht was ook niet duidelijk voor de twee heren. Fiets aan de kant gezet en gekeken voor zover ik iets kon zien.
Ik had hem dusdanig gehad dat ik verder ben gereden met een gangetje van 40 op een 80 weg. Iig niet geflitst :P :P :P

Leek ernstig veel op me Belgenlandavontuur dus je kan je voorstellen dat ik niet vrolijk werd daar in de zeikende regen.

Thuisgekomen. Marc ze koeken bij mekaar geraapt en 1 achtergelaten hier,
dank je wel hoor!, en naar huis gegaan. Pivo heeft hier nog boerenkool meegegeten en is om 20.30 ook naar huis gegaan.

Het was een grandiose dag en op naar de volgende meeting. Ksn me niet snel genoeg gaan de tijd.

Bedankt iedereen!!!

PS: Rage en Bierelier bedankt voor cadeautje en die meneer waar ik motorrtje van heb gehad ook!!! (volgens mij Johan :? )
En bedankt voor de felicitaties. (Ow ja, ben jarig vandaag :? ;) )
 
O ja ,...........
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} GROTE DANK AAN \"LOS VEEG WAGOS\" :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Ik denk dat ze wel het wereld record \"dijkje rijden met baby en aanhanger\" heeft verbroken.......
 
zo net bijna is slaap gevallen zeg, sjeetje, was wel erg vroeg vanochtend, kwart voor 7 op :(
gister was t ook al 7 uur en om 6 was ik weer thuis nadat ik me bij kaas uit alle kleffe zooi had gehesen..... lekker stukkie gereden dacht ik zo :)
alleen pijn in mn nek tot nu toe *D schade valt mee, en dat zal gedeeltelijk door die knal vrijdag zijn gekomen.
leuke foto\'s allemaal trouwes, :} voor fotomakers
 
Nog ff een mededeling. Al mijn foto\'s staan nu ook op de ftp van pisang.

Pisang: Bedankt jongen voor het beschikbaar stellen van de ruimte :}
 
Op de terugweg haalde ik nog wat lui op de A12/50 in... sideburns e.d. geloof ik... waar kwamen jullie nou vandaan?
Klopt, ik heb jullie enigszins zien voorbij komen.

Wij hadden net de 1e van onze stops omdat m\'n brik niet meer harder wou dan 90. (lekker vonkenfeest bij \'n bobine ipv bij bougie nr4)


Ik vond alles super, maar \'t staartje was effe minder. Waarschijnlijk \'n cilinder beschadigd door \'t doorrijden op 3 cilinder & 2 keer \'bijnadoodervaring\' omdat ik af toe geen steek meer zag op de donkere stukken snelweg. :(


Wel \'n aantal tradities gebroken.

1 slecht weer gehad
2 jochem heeft tot \'t eindpunt mee gedaan
3 rdz is op eigen kracht naar huis gereden
4 brikken in de minderheid (18 uit 50)
5 harder gereden dan wettelijk toegestaan
6 foto\'s meteen beschikbaar (waar blijft die ceedee nou van obt1&2?)
7 kentekenplaten weggefotosoept

Waar gaat \'t toch naar toe met ons? :P
 
Laatst bewerkt:
Fotografen: :} :} :} mooi werk!!

Jochem, wanneer komt die OBT-CD nou een suit met de foto\'s van OBT 1 t/m 3 :P

Tsja... zo gauw ik alle foto\'s van obt1 en 2 binnen heb. Kan alles wat ik nu heb wel uploaden naar de bekende ftp site? Ik weet niet hoeveel ruimte daar is?

Oh trouwens: LCB/Anette: GEFELICITEERD! :+
 
Tsja... zo gauw ik alle foto\'s van obt1 en 2 binnen heb. Kan alles wat ik nu heb wel uploaden naar de bekende ftp site? Ik weet niet hoeveel ruimte daar is?

Je zou op mijn site kunnen kijken en ze daar wegtrekken.
Maar dat moet je dan wel zelf doen :( Weet niet of je daar op zit te wachten.
 
Op maandag 27 januari 2003 10:53 schreef roestendoenze het volgende:...
Wel \'n aantal tradities gebroken.

1 slecht weer gehad
2 jochem heeft tot \'t eindpunt mee gedaan
3 rdz is op eigen kracht naar huis gereden
4 brikken in de minderheid (18 uit 50)
5 harder gereden dan wettelijk toegestaan
6 foto\'s meteen beschikbaar (waar blijft die ceedee nou van obt1&2?)
7 kentekenplaten weggefotosoept

Waar gaat \'t toch naar toe met ons? :P

Even aanvullen:

8. BM Werner was op z\'n eigen motor :]
9. Hij was op tijd op de juiste plek
10. Geen GS \'jes
11. Tijdens de rit bleef alles heel :?
12. Tijdens een OBT poging tot burnout(je) bij het stoplicht :P
 
Tsja... zo gauw ik alle foto\'s van obt1 en 2 binnen heb. Kan alles wat ik nu heb wel uploaden naar de bekende ftp site? Ik weet niet hoeveel ruimte daar is?

Oh trouwens: LCB/Anette: GEFELICITEERD! :+

Nog een gig of 10...

PS: LCB, gefeli!
 
Laatst bewerkt:
Het was erg gezellig en niks geen kauâhklauâh gezien (alleen bij fietsertje \ '( ) Het weer was nog best goed alleen op de terugweg alleen maar regen gehad en m\'n waterdichte :? handschoenen waren doorweekt :(
LCB: bedankt voor de koffie/thee/koek, Daphne bedankt voor de bezemwagen, snertmakers en broodbeleggers: :} voor de lunch, ik mocht niet eens een deel van m\'n geld achterlaten voor het eten!
 
Op maandag 27 januari 2003 11:23 schreef Kaasszje het volgende:LCB

Mag ik je een tip geven ;)

Niels moet je gewoon laten l*llen, heh Nielsie })
Die zat te wachten op de eerste die zou happen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan