OBT 3, De nabespreking

LCB gefeli! :) :)

Er was nog iemand (weet zn naam niet) die mij een latex handschoentje kado gaf (thnx :) ) omdat mijn rechterhandschoen lek is. Het idee was goed, ik kreeg hem alleen niet aan! Op de terugreis bij een tankstation nog van die \'tankhandschoentjes\' gepikt, dat hielp toch wel goed! :) :)
 
LCB gefeli! :) :)

Er was nog iemand (weet zn naam niet) die mij een latex handschoentje kado gaf (thnx :) ) omdat mijn rechterhandschoen lek is. Het idee was goed, ik kreeg hem alleen niet aan! Op de terugreis bij een tankstation nog van die \'tankhandschoentjes\' gepikt, dat hielp toch wel goed! :) :)


Latex........ik denk dat ik toch ook maar weer met condooms op zak moet gaan rijden......altijd handig voor als je bobine doorslaat en \'t regent.......
*D enne, je weet maar nooit.... *D
 
ik ben een beetje verdrietug dat ik alles heb gemist, maar sandor en ik hebben echt ons best gedaan om het te vinden, lukte gewoon nie ;( ;( ;(

waar waren de andel rijders nou?
Nou ja volgende rit maar weer!!
 
ik ben een beetje verdrietug dat ik alles heb gemist, maar sandor en ik hebben echt ons best gedaan om het te vinden, lukte gewoon nie ;( ;( ;(

waar waren de andel rijders nou?
Nou ja volgende rit maar weer!!
Zie ook mijn post in andere topic..
Maar wij hebben wat langer op knorrestein gestaan omdat we op rob aan wachten waren...
Die uiteindelijk dus niet was gekomen/had afgebeld \ '(
Sorry hiervoor, we waren uiteindelijk rond 9.05-9.10 bij andel...
En om 9.30 bij veemarkt...

Volgende keer toch maar ff telefoonnummers uitwisselen, kunnen we bellen als we laten komen ;)
 
Hmm...eerste keer ging iets fout, nog maar een keer posten dan...

LCB gefeliciteerd! Bedankt voor de koffie en de koek ;) ;) van gisteren! Sorry dat we je los hadden gereden op de terugweg, maar ja, twee kerels op Kawasaki Ninja\'s kun je natuurlijk noooooooooit bijhouden op je Diversion :) .

De mensen uit Wapenveld bedankt voor de soep en het brood, jullie zijn ook geweldig!
 
Sorry dat we je los hadden gereden op de terugweg, maar ja, twee kerels op Kawasaki Ninja\'s kun je natuurlijk noooooooooit bijhouden op je Diversion :) .
Ja ja, ik kon anders op 3 uit 4 (100cc) cilinders nog altijd \'n 1200cc powerbike bijhouden.

Kwestie van wel of niet \'n samen-uit-samen-thuis mentaliteit. :P
 
Nog even wat statistieken uit de GPS.
Misschien leuk om te weten, misschien ook niet :9

Eerste stuk naar Wapenveld.
Afstand 45.76 km, 1 uur en 1 minuut gereden met gemiddelde snelheid van 44.7 km/u
Hoogteverschil 14 meter (Hoogste punt +7m, diepste -7m)

Tweede stuk van Wapenveld naar A1 (ja helaas achter de verkeerde groep aan gereden)
Afstand 39.33 km, 1 uur en 53 minuten inclusief wachttijd bij de pont. Gem. snelheid 20.8 km/u (komt door het stilstaan).
Hoogteverschil 20 m (Hoogste punt +14m, diepste -6m)

Derde stukje van de A1 terug naar Zutphen
Afstand 18.05 km, 21 minuten met een gem. snelheid van 51.6 km/u
Hoogteverschil 16 m (Hoogste punt +9, diepste -7m)

Ik heb gister totaal 383.14 km gereden *D
 
LCB (Annette)

VAN HARTE GEFELICITEERD!!

Maak er ook vandaag weer een mooie dag van. :}

p.s.
pik het niet dat die lange richtingaanwijzer de Boss gaat uithangen. ;)
Volgens mij was toch een niet al te groot meisie op een rode Kixxer de echte Boss of OBT met een K6+fam als prima secundant werkers. :}
 
Ja ja, ik kon anders op 3 uit 4 (100cc) cilinders nog altijd \'n 1200cc powerbike bijhouden.

Kwestie van wel of niet \'n samen-uit-samen-thuis mentaliteit. :P

Hmm...

Wij hebben het beide niet gezien dat LCB liep te seinen en te doen. Ik had al genoeg moeite om mijn fiets midden op de rijbaan te houden, dit vanwege het erg slechte zicht. Gelukkig reed er het grootste stuk een auto voor me, had ik aan de hand van zijn achterlichten een idee waar ik moest rijden :) :)
 
Volgens mij heet iedereen dezelfde terugreis gehad. Donker en een beetje stuk.

De twee gekken (Jochem en JFK/FLH) waar ik mee terug moest reden behoorlijk door. Maar ik zag met mijn donkere vizier dus echt geen flikker meer. En de verlichting van de fietsen wou ook niet echt meewerken.
 
Wij hebben het beide niet gezien dat LCB liep te seinen en te doen. Ik had al genoeg moeite om mijn fiets midden op de rijbaan te houden, dit vanwege het erg slechte zicht. Gelukkig reed er het grootste stuk een auto voor me, had ik aan de hand van zijn achterlichten een idee waar ik moest rijden :) :)
Als er achter me eentje was stilgevallen had ik \'t ook niet gezien. O-)

1 keer zelfs effe op de verkeerde rijbaan gewaggeld... |(
 
Volgens mij heet iedereen dezelfde terugreis gehad. Donker en een beetje stuk.

De twee gekken (Jochem en JFK/FLH) waar ik mee terug moest reden behoorlijk door. Maar ik zag met mijn donkere vizier dus echt geen flikker meer. En de verlichting van de fietsen wou ook niet echt meewerken.

Vrees van niet, de terugreis was mooi, wind in de rug en met 60km/uur in een ruim uurtje thuis.
Genoeg water om het brikkie schoon te spoelen en m\'n regenpak enige nut te laten hebben :] maar ik heb er niet echt last van gehad
 
Ja ja, ik kon anders op 3 uit 4 (100cc) cilinders nog altijd \'n 1200cc powerbike bijhouden.

Kwestie van wel of niet \'n samen-uit-samen-thuis mentaliteit. :P

Ik ben er doorheen hoor, Alweer 150 post ofzo.
Allereerst ikkus vond\'t gezellig. Laatste stukkie voor de stop in Zutphen ging niet helmaal goed, maar na een omweggetje via de snelweg toch nog naar Zuthen gekomen.

Fijn om te lezen dat je heelhuids bent thuis gekomen RDZ. Ik vond het ook bagger terug rijden. Regen is niet zo erg, maar samen met invallende duisternis ist geen pretje.

Ennuh.....als ik stil was komen te staan had ik het ook erg op prijs gesteld als er mensen blijven wachten. Hoort erbij vind ik. Ik niet alleen trouwens, we waren met z\'n vijfen. Ook lof voor de anderen

Ik zal niet al m\'n foto\'s posten. Heb deze keer niets bijzonders geschoten.
Wil jullie alleen het verhaaltje van de cb400 van RDZ niet onthouden.

Zie volgende post
 
Het verhaaltje van deze cb400:
Hier nog glimmed (kuck,kuch) en vol trots met z\'n schermpie:
02.JPG


De Africa Twin op de achtergrond en deze twee motoren zouden nog een leuk ritje terug krijgen: ;)
01.JPG


Na het gezellig borrelen en opscheppen over de hoge gereden snelheid deze OBT3 (je kon er op wachten, was ook gewoon de goden verzoeken) op weg naar huis.

Ter hoogte van Arnhem begint onze cb400-rijder gebaren te maken in een taal die ik niet ken. Blijkt dat z\'n 400tje niet meer boven 80 wil.
Dus stoppen maar, en bedrading nalopen:
13.JPG


Bij de pomp een busje damp-start gekocht en de bedrading een beurt ermee gegeven.
Keertje blazen en keertje vloeken (bakje koffie voor de rest) en hij leek weer goed te lopen.
RDZ moest ook nog zo nodig een opmerking maken over het feit dat zijn 400 nooit last had van regen op de bedrading (weer die goden verzoeken dus....)

Ter hoogte van Ravenstein liet hij het weer afweten.
Dus zaakje maar weer eens open: Eens kijken wat de wonderkoffer nog kan bieden als oplossing
14.JPG


en weer openschroeven die handel:
15.JPG



Er bleken erg veel vonken uit de bobine te komen. Een eerdere reparatie van de bobine (met ijzer draad O-) ) bleek voor wel erg veel kortsluiting te zorgen.
Met wat ductape (Echt een beetje of niet RDZ ;) ) en tie-wraps het zaakje weer waterdicht gemaakt.

Aangezien de ductape op was werd er voor de bougies naar het nood-reparatie-setje gegrepen.
Werkte!
16.JPG


Keertje blazen, keertje vloeken (koffie voor de rest) en op weg naar huis.
Ik ben bij Den Bosch afgehaakt dus hoe vaak hij daarna nog stil is komen staan moet de heer RDZ nog maar\'s vertellen
 
Ha ha gewéldig! Ik heb ze maar gewoon opgegeten, maar dit is ook prima natuurlijk! M\'n brik is vrijwel de gehele tijd op 4 pootjes blijven lopen, dus \'k heb ze niet nodig gehad... Sorry Highlander, had niet in de gaten dat het te hard voor je ging (even niet aan je donkere vizier gedacht) Wel braaf blijven wachten toch? O-)

Overigens: Ik zal vanavond alles dat ik aan fotomateriaal van de OBT1/2 heb \'even\' uploaden naar het bekende adres. Maak wel mappen met OBT1 en 2 aan en sorteer ze daar (voor zover mogelijk) op naam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan