OBT 7 Waar en wanneer

Waar gaat de OBT 7 heen?

  • Brabant

    Stemmen: 25 40,3%
  • Limburg

    Stemmen: 4 6,5%
  • Belgie

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rivierengebied

    Stemmen: 2 3,2%
  • O ja, noord-holland

    Stemmen: 16 25,8%
  • Zeeland

    Stemmen: 2 3,2%
  • doemaarwatikkomtochwel

    Stemmen: 13 21,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Cowboy Gerard! 8-) "Het spel kaarten", heb je die ook :P .

& het duo van de herenliefde: Arno & Gatje :+

goe poeier hee mannen! :} :}
 
In februari een kauah-klauwah toertje & in Mei een voorjaarstoertje. :)

En als ik zo'n beetje onder de 500km kan blijven inclusief heen&terug vinnik de lokatie goed. :P
Hey Buurman, wat dacht je van samen een ritje uit te zetten tussen Den Bosch en Eindhoven.
De kauah of de warmah versie, maakt nie uit :9
Meeste stemmen gaan naar Braboland, dus wie A zegt, zegt OBT :+
 
zou het dan deze keer wel een kaueklauah rit worden of weer een natte klaueh rit..
trouwens waarom niet in februari :?

anyways ik kom dnek wel .. dit keer echt :)

[me]Kaasszje hoopt volgend jaar een fazer 1000 te krijgen :) [/me]
 
He ik ben nog niet afgeschreven :P
Buurman baas had een wens en die mot ik dus gewoon uitvoeren.
Kan alleen pas in Januari rijden zoals het er nu uitziet dus wat moois uitzetten en rijden/controleren/regelen wordt februari op zijn vroegst en of het dan kauwe klouwe 2 of OBT 6 komt te heten maakt me niets uit. ;)
Doe jij de kauah klauah, doe we in Braboland de voorjaarsOBT
 
He ik ben nog niet afgeschreven :P
Buurman baas had een wens en die mot ik dus gewoon uitvoeren.
Kan alleen pas in Januari rijden zoals het er nu uitziet dus wat moois uitzetten en rijden/controleren/regelen wordt februari op zijn vroegst en of het dan kauwe klouwe 2 of OBT 6 komt te heten maakt me niets uit. ;)
zit al te wachtuh :)
 
Ik heb nog wel een kant en klare route door brabant, gelderland (klein stukkie) en limburg. totaal 120-150 kilometer(diverse mogenlijkheden)inclusief 2 veer-overtochten.
 
Ik ben nog niet eens genezen van OBT 5 ;)
Veluwe heeft errug harde wegen, kunnen we niet ergens gaan waar ze geen asfalt hebben, maar kussentjes of zo :P :9 :P :9 ???
ALs we naar Brabant gaan en dat ligt zowel in Belgie als in Nederland :) daar hebben we kinderkopjes liggen, is dat zacht genoeg Max :)
PS we hebben hier alleen veeeeeel koeien, die heb ik tot nu toe nog niet voor een span zien staan. :)
 
Even voor het idee Ritje Noordholland (komt wel een Topic tzt)
Vertrek waarschijnlijk Alkmaar.
........dat is: 110 Km vanuit leeuwarden
140 km vanuit Deventer
160 km vanuit Eindhoven
190 km vanuit Antwerpen
220 km vanaf Venlo
Dus als tochtje niet langer wordt dan 119 km kan op de Limbo mensen na alles binnen 500 km.
Heb vele tochtjes liggen maar wil eigenlijk zelf iets maken om een goed idee van het Nh-landschap te geven. Dus van palingdorp tot zeeduin en van wereld erfgoed tot nieuwland en van dijk tot heuvel en oude plus nieuwe molens van zee tot kanaal en van droogmakerij tot polder of oud land.
Dat zal met 119 km wel moeilijk worden maar anders doen we gewoon net of het program iets uitloopt. Of vertrek op anders uit een lager in NH puntje. De zaanse schans of zo. Blijft een koud tochtje.
Kijken of jullie dit begin iets gaan vinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan