OBT nr 31. we gaan poffertjes eten

Op dit moment leg ik de laatste hand aan de route. Wie m hebben wil pm me dan ff met je mailadres en voor welk formaat.

Oproep aan de OVBers. Wie kan er wel de 23 mee? dan pas ik de lijst aan.

Wie wil graag voorrijder zijn en hekkesluiter?
 
Op dit moment leg ik de laatste hand aan de route. Wie m hebben wil pm me dan ff met je mailadres en voor welk formaat.

Oproep aan de OVBers. Wie kan er wel de 23 mee? dan pas ik de lijst aan.

Wie wil graag voorrijder zijn en hekkesluiter?

als ik oppas kan regelen 23e voor mij

en m'n naaviegaazie is denk ik te simplistisch om voor-of-achter te rijden
 
Ik heb geen echt brik meer, maar het was wel altijd gezellig. Ik was mijn V-Strom nog even niet en vraag een OVB-tje aan ivm een verjaardag.
 
@ Smuiger: Gelukt.
Het paste nog in mijn zumo.
Ik ben je laatste man!!
Als er toevallig iemand een geel of oranje hesje aan mij kan uitlenen zou dat goed staan :]
 
Hallo Smuiger, ik rij graag mee! Zondagochtend half 11 bij AC De Meern.

Ik heb geen navigatie, maar de route heb ik al een beetje bekeken. Heb jij daar ook al een wat gedetailleerder lijstje van?
 
Ha, mooi. nog een V4 er bij en nog een rooie :W
Ik heb vandaag net de oude grijze volgetankt voor het weekend (die had Arjan al eens in het wild gezien - is nog net zo wild, misschien nog een beetje oppoetsen waar mogelijk). Maar de rooie kan ook hoor, misschien dan 3 als The Dutchy nog aanhaakt met zijn F2?
Vandaag de route wat gegoogled en gestreetviewd, 1 stukje alleen voor bestemmingsverkeer - maar wij hebben natuurlijk bestemming poffertjes :+
 
Laatst bewerkt:
een belangrijkere bestemming kan ik me niet voorstellen. poetsen hoeft niet hoor. Op mijne VFR zit het vuil nog van de vakantie 5 weken geleden.
 
Voor de zuiderlingen, omgeving Eindhoven:
Om 9.45 vertrekken vanaf de McDonalds in Best ??
 
Terug
Bovenaan Onderaan