Offroad/Enduro omgeving Twente

Ik start niet te vroeg hoor want dan is het te druk,als je drie kwartier tot een uur later bent is de rij bij de inschrijving ook niet zo groot meer.
 
Die enduro clausule maakt sowieso niet uit bij offroad ritten.
Heb wel zin om zondag naar Geesteren te gaan. Hoop dat het weer een beetje goed blijft. Weet nog niet hoe laat ik ga, vroeg is niet alles als het druk is, maar als je laat gaat en alles is aan stront gereden word je ook niet blij van :p
 
heb vandaag lekker gereden. geen mensen van hier gespot.wel mensen die mij hebben zien rijden? helaas maar anderhalve ronde gedaan ivm een losgerammelde co2 schroef.
 
Die enduro clausule maakt sowieso niet uit bij offroad ritten.
Heb wel zin om zondag naar Geesteren te gaan. Hoop dat het weer een beetje goed blijft. Weet nog niet hoe laat ik ga, vroeg is niet alles als het druk is, maar als je laat gaat en alles is aan stront gereden word je ook niet blij van :p

Jazeker wel. Een WA dekking voor op de weg, zal zeer waarschijnlijk heel moeilijk doen als jij iemand (andere rijder of toeschouwer) aanrijd IN een maisveld. Met die clausule ben je daar, tijdens KNMV ritjes (enduro of offroad) verzekerd.

Het is dus ook niet van belang dat je het kan laten zien bij de keuring, maar van belang als jij schade rijd aan iemand anders. Dus regelen die hap!


Zelf 2 rondjes gereden, en om 12uur ding aan de kant gezet, iets te fanatiek begonnen. Volgende keer 3 rondes!
 
Laatst bewerkt:
Ik start niet te vroeg hoor want dan is het te druk,als je drie kwartier tot een uur later bent is de rij bij de inschrijving ook niet zo groot meer.

Naar mijn ervaring kan je beter zorgen dat je de eerste 50 echte fanatiekelingen voor kan laten gaan, en dan erachteraan. Goed optijd komen, ben je snel door de keuring, bakkie doen, rustig omkleden en gaan. Van niemand last gehad!
 
we waren er ook vroeg hoor, inderdaad zoals jij beschrijft.
Keuring, inschrijven en dan nog alle tijd voor een bak koffie pak aan en een kwartiertje na de eerste vertrekken.

2 rondes gereden maar aan het eind van de 2e ronde helemaal verzuurd.
En nu verschrikkelijk spierpijn.
Maar wel genoten mannen wat is dit gaaf werk.
 
@adhr en rvcasper

Heb jullie niet gezien, volgende keer maar even 06 nr wisselen dan kunnen we ff afspreken.
 
Jazeker wel. Een WA dekking voor op de weg, zal zeer waarschijnlijk heel moeilijk doen als jij iemand (andere rijder of toeschouwer) aanrijd IN een maisveld. Met die clausule ben je daar, tijdens KNMV ritjes (enduro of offroad) verzekerd.

Het is dus ook niet van belang dat je het kan laten zien bij de keuring, maar van belang als jij schade rijd aan iemand anders. Dus regelen die hap!

Oke.. heb 'm er zelf ook bijgedaan (kostte ook geen drol, geloof 9 euro per jaar)
De dame bij de unive vertelde me dat ritten zonder wedstrijdelement gewoon gedekt worden, ook offroad. (En puzzelritten etc. natuurlijk ook.) Wilde ik een enduro er bij rijden, dan kon ik die paar euro extra betalen. Cross wordt ook niet gedekt.
 
Laatst bewerkt:
Helaas de ktm wil nog niet goed lopen boven in toeren.
Paar kameraden gaan wel heen, ik ga ze even filmen.
 
Ben helaas t weekend niet thuis, anders was ik ook wel ff komen kijken.
Het wordt immers in mn achtertuin gereden :]
 
Goeiedach zeg! Vandaag OTR Hellendoorn geprobeerd. Ik vond het dusdanig zwaar... conditioneel dan wel... dat ik na een uurtje maar wat leuks ben gaan doen ipv mijzelf af te beulen.

Zal aan mij liggen: m'n armen verzuren binnen een kwestie van minuten. Ongetwijfeld een combinatie van gebrekkige rijtechniek en gebrek aan training. Gekke is dat ik best een rally-dag van 300km kan rijden, maar stuk ga op een uitgeragged (knippen) singletrack van 1 km -O-

... gevolg... verkrampen, steeds moeilijker rijden, omleggen en weer oprapen... en (mentaal ook niet sterk) dus vrij snel afhaken...

tja...

Heb me daarna via een grote omweg zo avontuurlijk huiswaarts gespoed... de single-tracks die ik daar tegenkwam (niet kapot gereden) gingen soepel en met gang :] Yeehaaa... en zo heb ik me vandaag toch weer aardig weten vermaken.

HJ
 
Laatst bewerkt:
vandaag maar eens gebeld achter de husky aan gebeld. de reden van het uitvallen in geesteren is waarschijnlijk een kapot vliegwiel dus gaan ff kijken of ze er een kunnen regelen en dan maar weer eens proberen in markelo
 
post anders zaterdagmiddag of avond even wie er heen gaan, ik moet zaterdag ook nog testrijden en dan horen jullie of hij het goed doet.
 
Zo deze stond een stukkie zoeken haha,

Maar ben tot conclussie gekomen dat ik voor off-road rijden ga en niet voor enduro...
Hebben jullie nog tips qua kleding (beschermers oid) of verplichte dingen aan de motor zoals handbeschermers... Qua kleding heb ik wel goede crosslaarzen en goede helm, omdat ik vooral sm reed heb ik alleen nog geen goede jas en broek.

Ben erg benieuwd wat jullie me er over kunnen adviseren. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan