Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Ik heb niet meer vrij gereden, mijn brommer doet wat lastig als die warm is. Carburateurtje getrokken en die was aardig groen van binnen. Nu ff wachten op een revisiesetje. Ik was als 2e met de vering aan de beurt.
 
Ik heb niet meer vrij gereden, mijn brommer doet wat lastig als die warm is. Carburateurtje getrokken en die was aardig groen van binnen. Nu ff wachten op een revisiesetje. Ik was als 2e met de vering aan de beurt.
Hopelijk is t daarmee opgelost zodat je wel de hele dag kan knallen..... En nu maar hopen dat ze volgend jaar weer zoiets doen vanuit de knmv, weer veel geleerd dit jaar
 
Wel mooi dat er weer wat OTR's door gaan, duurde onderhand al zo lang dat binnen onze groep de helft van de mensen al nadenken de motor te verkopen.. Dan heb je er toch echt te lang niet op gezeten als je dat soort ideeen krijgt.
 
Wel mooi dat er weer wat OTR's door gaan, duurde onderhand al zo lang dat binnen onze groep de helft van de mensen al nadenken de motor te verkopen.. Dan heb je er toch echt te lang niet op gezeten als je dat soort ideeen krijgt.
Te weinig passie
 
Wel mooi dat er weer wat OTR's door gaan, duurde onderhand al zo lang dat binnen onze groep de helft van de mensen al nadenken de motor te verkopen.. Dan heb je er toch echt te lang niet op gezeten als je dat soort ideeen krijgt.
Ik zit in dat schuitje...
 
Na vanaf het moment dat ik hem kocht al gedonder te hebben met de elektronica van m'n Beta RR250 heeft de dealer het eindelijk te pakken.
- Eerst flikkerde m'n dashboard al bij verkoop. Gaf niet, dashboarden gingen wel vaker stuk, hij zou er 1 voor me bestellen. Kon ik vast rijden terwijl het ding geleverd werd.
- Binnen het eerste draaiuur de motor helemaal dood. Bleek de CDI uitgefakkeld te zijn en de diodebrug + condensator defect. Allemaal kosteloos vervangen.
- Dashboard knipperde ook niet meer, de nieuwe dus niet gemonteerd en lekker rijden.
- Dashboard begon wel weer te knipperen en de accu laadde niet meer bij. Als ik de verlichting uit zette heel iets, maar niet naar vol.
- Wederom naar de dealer, deze heeft er een elektra expert bij gehaald en die heeft na een halve dag zoeken een kabel gevonden die intern geoxideerd was bij het diodebrug/condensator deel.

Al met al een boel gedonder voor een 2019 motor, maar de dealer heeft zijn best gedaan en alles kosteloos opgelost. Wat dat betreft geen kwaad woord.

Dit weekend 2 dagen Bilstain om het te vieren :]
 
Dat is niet voor mij weggelegd, ik kan niet tegen die warmte. Als het boven de 15 graden komt heb ik geen puf meer. Had er vroeger minder problemen mee. Dat was ook de reden dat ik toen enduro’s ben gaan rijden en veel minder ging crossen.
 
Ziet er goed uit.
Eind oktober ga ik 3 dagen rijden in Portugal. Als het goed is zijn de temperaturen dan wat gezakt.
 
Dat is mooi.
Ik haal halverwege oktober mijn avd als het goed is en 2 weken later vertrekken we dus dat zal ook een van de eerste keren off road rijden zijn voor mij.
 
Ik ga met mijn werkgever en zijn zoon van mijn leeftijd en die rijden ook redelijk rustig. Maar er gaat ook een oud Nederlands kampioen enduro (veteranen) mee dus die zal iets sneller als ik zijn. 😂
 

Een rondje ktm dag van afgelopen zaterdag. Rijd hier een rondje achter een maatje aan, dus ging op 80 a 90 procent ipv volle 100 :')
Nog een leuke buiteling op het einde.

Voor de eventuele hele vroege kijker, ik verwacht dat hij nog een uurtje of 2 doet over de HD versie upload.
 
1986 was ik net gestopt. Reden toen het laatste jaar met die speciale FIM achterbandjes waarmee minder land werd omgewoeld. Kregen alleen maar diepe geulen, was geen succes.
 

Een rondje ktm dag van afgelopen zaterdag. Rijd hier een rondje achter een maatje aan, dus ging op 80 a 90 procent ipv volle 100 :')
Nog een leuke buiteling op het einde.

Voor de eventuele hele vroege kijker, ik verwacht dat hij nog een uurtje of 2 doet over de HD versie upload.
Alsof ik naar mezelf en mn maat zit te kijken.
Maar dan fast forward x4.

Lijkt als de motor om sommige momenten (zoals 4:42) inhoudt? Of niet?
 
Alsof ik naar mezelf en mn maat zit te kijken.
Maar dan fast forward x4.

Lijkt als de motor om sommige momenten (zoals 4:42) inhoudt? Of niet?
Dit is een 250 die voor deze ondergrond eigenlijk net te lang vertand was. Waar hij in lijkt te zakken, schakel ik iets te snel over. Eerste 250 na jaren van 300. Af en toe nog even aan wennen. Heb er met 40 uur ook al een koppeling uit gebrand, even iets anders leren rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan