Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Tevens op de terugweg nog een stukje TET kunnen rijden. Al met al “a perfect day”.
Foto is in vlakbij Kleef (D) gemaakt.
 

Bijlagen

  • 82443302-F97C-46A1-9381-0E8EC215017B.jpeg
    82443302-F97C-46A1-9381-0E8EC215017B.jpeg
    309,1 KB · Weergaven: 25
Haha leuk leuk. Ik dacht ook iemand te horen roepen, geen idee meer precies waar. Was weer tof eindelijk eens een enduro te rijden. Proeven waren leuk, rest was wat saai. Maar allang blij dat we weer op pad konden.

Was 5de bij de daglicentie van de 51

Ik zag jou vlak voordat je de eerste ronde
cp3 in ging, stond langs de toegangsweg.

 
Vraagje, hoeveel draai/rij uren heb je ongeveer op een enduro dag??
Gemiddeld 2 uur per ronde.
Dus voor DL en Hobby 4 uur en Nationalen en Inters 6.

Dit is gemiddeld, soms zijn de ronden wat langer en soms moeten Inters 4 ronden.
Aankomende 2 daagse hoef ik (nationalen) elke dag 2 ronden te rijden. Deze zullen echter wel wat langer zijn i.v.m. het minimum aantal km's wat er gereden moet worden op een EK.
 
Gemiddeld 2 uur per ronde.
Dus voor DL en Hobby 4 uur en Nationalen en Inters 6.

Dit is gemiddeld, soms zijn de ronden wat langer en soms moeten Inters 4 ronden.
Aankomende 2 daagse hoef ik (nationalen) elke dag 2 ronden te rijden. Deze zullen echter wel wat langer zijn i.v.m. het minimum aantal km's wat er gereden moet worden op een EK.
Thx, dat zijn lekkere uurtjes op 1 dag. Dat wordt dus na 3 enduro's een nieuwe zuiger plaatsen. Zet k die bij de begroting voor volgend jaar.
 
Thx, dat zijn lekkere uurtjes op 1 dag. Dat wordt dus na 3 enduro's een nieuwe zuiger plaatsen. Zet k die bij de begroting voor volgend jaar.
Op wat voor een motor rijdt je? Bij de meeste enduro motoren is een zuiger wissel na 24 uur overbodig. Natuurlijk wissel je liever te vroeg dan te laat.
 
Mijn vorige motor 300exc deed ik altijd 50/55 uur. Beetje afhankelijk van hoe ik er mee gereden had. (veel crossbaan ofniet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan