Dat is wel heel vet! Ik hoop dat ze net als Tesla de gehele markt op z'n kop gaan zetten.
Hoho 13K. Ik heb de 60 pk genomen. Moet snel zat zijn. Meen dat de snelste 450's en 300 2T ook 55/60 pk hebben.
De vol vermogen alles er op en er aan is 14K.
De KTM 450 zit ook op 11,5K en de 300 2T net niet op 11K. Zo gek vind ik het prijsverschil niet. €1000 aan brandstof per jaar, een vastlopertje hier, een koprevisie daar of even je bigend overhalen ook 1,5K. Nog her en der wat filters, olie en bougie wissels ala €500.
Verdiend zichzelf rap terug. Ik heb dit jaar al over de €1400 aan cilinderwanden en zuigers uitgegeven.
De dealer heeft me wijs gemaakt dat de wielen, remmen en achtertandwielen van een KTM dr in gaan. Altijd fijn als het slijtage spul ook van iets anders past.
Die e-sx heb ik voor mn zoontje, gekke ding loopt gewoon 70De E-SX is een mini ter vervanging van de kinder 50cc. De Freeride E is ook een halve trial fiets, ongeschikt voor springwerk. Wel erg lachen op Bilstain (proef op gereden daar).
Aan het gas draaien. Instant koppel.vraag me af hoe dat moet met de stark
Ik heb gewoon 2x pech gehad. 1x te grote zuiger ingemeten gekregen, hoppa nicaseal dr uit. Nu dan de oliepomp gestopt met werken, wederom nicasealen.Een accu in een Prius is nagenoeg levenslang en makkelijk te repareren.
Maar die bedragen die jij aan onderhoud besteedt ben ik nooit kwijt geweest.