Offroad/ Enduro Topic 11 "De mais eraf en open die kraan!!

Een van mijn vorige Husqvarna's (510 - 2007) is vastgelopen met ongeveer 240 uur. Zit allemaal wel bij elkaar in de buurt zo te horen. Zit je dus tegen de 200 uur, reviseren die handel ;)
 
Heb Coatingplus gebeld. Mooie prijs en 2 weken levertijd. Vandaag het frame kaalmaken en dan kijken of ik het morgen kan brengen.

Bedankt voor de tip!
 
Heb Coatingplus gebeld. Mooie prijs en 2 weken levertijd. Vandaag het frame kaalmaken en dan kijken of ik het morgen kan brengen.

Bedankt voor de tip!
Werken echt netjes, plakken netjes framenummer af.
Goede basis, kleur en blanke lak laag zetten ze erop.
Heb diverse dingen daar laten coaten, altijd tevreden.
Fijne is ook wel dat je daar altijd zaterdag voor de middag terecht kan.
 
Iemand de gouden tip hoe je deze moet verwijderen?
16234202683241834536752237194581.jpg
 
Het valt op het moment echt vies tegen om een nette uit ca 2015 te krijgen voor €5000 a €6000 (het oorspronkelijke idee/budget). Vaak zit het dan zo dicht tegen dit aan dat je maar net zo goed jong kunt rijden _O-

Even geen ongelukken maken, kromliggen moet ik nu al 😅

De verkoper (Beta dealer) en nog wel anderen heb ik gehoord dat 100 uur op een zuiger al geen enkel probleem meer is. Wat is jullie ervaring/idee daarmee?

@thumper De smoesjes zijn zometeen wel op ja 😅
 
Het valt op het moment echt vies tegen om een nette uit ca 2015 te krijgen voor €5000 a €6000 (het oorspronkelijke idee/budget). Vaak zit het dan zo dicht tegen dit aan dat je maar net zo goed jong kunt rijden

Dat is voor mij de reden om een big bore te doen. Nu een revisie en dan straks noh veel geld bij leggen voor een goede opstap vind ik zonde. Dan nu maar wat extra betalen.

Wel een gaaf ding die Beta hoor!
 
Thanks, van die 125 van Madame was ik onverwacht gecharmeerd. Vind de styling en afwerking gewoon heel erg mooi op die Beta's. Niet iets dat echt van belang is, maar soms klopt het plaatje gewoon zo dat je er toch naar blijft kijken 😅
 
Heeft er toevallig iemand een originele nummerplaathouder liggen, die rechtop staat, met pinkers en kentekenverlichting en dergelijke op? Je weet wel, dat ding dat niemand ooit monteert.
 
Heeft er toevallig iemand een originele nummerplaathouder liggen, die rechtop staat, met pinkers en kentekenverlichting en dergelijke op? Je weet wel, dat ding dat niemand ooit monteert.
Van een…. Bouwjaar…..?
Bij mij is deze wel gemonteerd op de ktm.
 
Het is voor op een drz400e, zonder subframe. Ik zoek iets zoals op bv een beta / tm komt, niet de have speedboat hull die achterop de drz400s gevezen is... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan