offroad in zuidholland?

oma :W

Zijn er nog meer terreintjes of paden tussen rotterdam, leiden en Zoetermeer?

Van de week een stukje op de transalp van mn vriendin door de straat geploegd (is opengebroken) en dat smaakte naar meer. :P

Vlakbij leiden (rijnsburg) ligt een mooi terreintje waar gebouwd wordt. Kun je je wel aardig vermaken.
 
Waar precies bij rijnsburg? Wil ik wel s heen dan.

Oude rijnsburgerweg. Het is opzich niet heel spannend als je veel ervaring hebt. Maarja beter als niets. Ben er al een poosje niet geweest dus geen idee hoe het er bij ligt.

Foto-C3VXBMDA-D.jpg


In Lisse op de Vennestraat hebben we ook een baantje waar we wel eens rijden. In het weekend mag het gewoon als je kenteken hebt. Hier kun je wel aardig klooien ;)

Foto-DYJISOE3-D.jpg
 
Ben trouwens een tijdje geleden hier geweest:

Google Maps

Best mooi, alleen veel drijfzand/modder dus zonder noppen kan je echt goed vast komen. Volgens mij word het tegenwoordig alleen afgesloten met een hek.

Het hek staat er ja. Staat ook een bord dat er gevaarlijk drijfzand is, maar voor dit hek is nog wel een stukje te crossen. Veel zandhopen waar ik met mijn xtz750 niet op durfde, maar ook vlak stukje modder en een kort onverhard weggetje. Leuk, maar veel is het niet. Wel genoeg om mijn motor aardig smerig te krijgen, en door de plassen ook nog natte sokken :)
 
Het is wel aardig vlak ja, liggen een paar heuvels in. Het is leuk voor met de enduro een half uurtje, maar geen dag crossen ofzo.
 
Ik ben nieuw op dit forum en ook redelijk nieuw met enduro/ offroad rijden en vraag me af of dit onderwerp nog open is... In ieder geval, ik woon in Den Haag en hier zijn helaas vrij weinig goede stukjes om te rijden. Normaalgesproken neem ik me motor mee naar de maasvlakte maar ik vraag me af of er in de buurt nog meer plekken zijn (die nog open zijn en natuurlijk behalve degene die al genoemd zijn)? Als mensen uit de buurt zin hebben om eens een keer een middagje te gaan rijden of me mee willen nemen dan hoor ik het graag :D

Groeten

Arjen
 
We gaan binnenkort vanuit den haag naar de kuil in ijmuiden.
pm maar als je mee wilt.
kun je op de maasvlakte nog een beetje crossen dan?

Ik ben nieuw op dit forum en ook redelijk nieuw met enduro/ offroad rijden en vraag me af of dit onderwerp nog open is... In ieder geval, ik woon in Den Haag en hier zijn helaas vrij weinig goede stukjes om te rijden. Normaalgesproken neem ik me motor mee naar de maasvlakte maar ik vraag me af of er in de buurt nog meer plekken zijn (die nog open zijn en natuurlijk behalve degene die al genoemd zijn)? Als mensen uit de buurt zin hebben om eens een keer een middagje te gaan rijden of me mee willen nemen dan hoor ik het graag :D

Groeten

Arjen
 
Nouja tis niet veel bijzonders. Stuk strand, een heuveltje, duinen, wat losse rotsblokken en een groot stuk met grof grind/zand. Wel fijne plek om een beetje basisdingen te leren en als je een beetje improviseert kan je, met meer ervaring, je daar denk ik ook wel een middagje vermaken. Dit is de locatie , aan het eind van de Maasvlakteweg en dan links. Ik zal je ff een pm sturen over de Kuil.



We gaan binnenkort vanuit den haag naar de kuil in ijmuiden.
pm maar als je mee wilt.
kun je op de maasvlakte nog een beetje crossen dan?
 
Hoi oma, ik kom je even afstoffen.

Ik plaats het hier ook even. Aanstaande vrijdag (25e) vertrek ik uit Vlaardingen om die dag tet te gaan rijden van de Belgische grens naar het noorden. Iemand zin om aan te haken?
 
of op facebook TET.nl
 
of op facebook TET.nl
Beide al een berichtje geplaatst, maar ik dacht misschien kijkt iemand hier nog 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan