Offroad ridders Apeldoorn e.o

SkippyJohn

MF veteraan
22 jan 2012
1.171
0
Apeldoorn
Zijn er in Apeldoorn e.o. offroad rijders die het leuk vinden om met elkaar de zandpaden in de omgeven te berijden? :]

Ik rijd nu enige maanden op een Honda XR600R en heb inmiddels al een aardig aantal offroad trajecten op de kaart staan.

Alleen is echter maar alleen ;( en samen is ook wel zo veilig :') .

Makrolon
DSC_4414.jpg


*FUSE*
523219_340134436080856_1011586131_n.jpg


SkippyJohn
Foto-K6BEJRPO.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik kom uit Apeldoorn!

In t najaar ga ik weer offroaden, heb nu de supermoto wielen in mn ktm zitten. Kan ook wel hoor, we kunnen wel een keer wat afspreken.
 
Ik weet dat je uit Apeldoorn komt, ik volg de PRE90 met veel belangstelling.
Ik heb lang geleden (1980) voor mijn hobby aan motorcross gedaan op Yamaha en Honda 125 cc.

Ik ga binnenkort mijn licentie bij de KNMV aanvragen en wil dan gaan rijden op Heerde/Ermelo/Arnhem.

Ik hoop dat er nog meer liefhebbers zijn, meer zielen is meer vreugde.

Ik hoop zaterdag nog even langs te komen in Hummelo, zie ik je daar.
 
Ik kom ook uit de buurt.. maar ik heb er nu ook supermotowielen in zitten.
Ik kom uit Apeldoorn!

In t najaar ga ik weer offroaden, heb nu de supermoto wielen in mn ktm zitten. Kan ook wel hoor, we kunnen wel een keer wat afspreken.
Homo's ga maar vaker krom staan dan hebben jullie het zo verdiend . kunnen jullie een noppenfiets erbij kopen ;) .


sander.. cr was toch met kenteken?
 
Ik woon in Arnhem, net als KoenWitjes (zelfs in dezelfde buurt) maar off-road kan je van Arnhem wel richting Apeldoorn komen, dus ik houd dit topic ook in de gaten.

Wellicht een idee dat we wat topics bij elkaar gooien en er een verzameltopic van maken:
Off-road rondom Veluwe?

De groeten,
Thanas
 
Laatst bewerkt:
John, leuk! Dan zie ik je zaterdag wel. :)

Jeffrey, k heb 2 noppenbrommers, een die niet verzekerd is (en ook noet gaat worden) en de cr, maar die ga ik niet steeds naar enduro ombouwen. Enne, ik hou jou op sm wielen ook wel bij hoor. ;)
 
Dat wordt al een leuke groep!

Zondagmorgen dan maar gaan rijden? Wordt wel redelijk weer.
Ik stel voor om elkaar te ontmoeten bij de Woeste Hoeve om 9 uur, ligt mooi centraal tussen Apeldoorn en Arnhem (en Zutphen?).
Ik ben daar in de omgeving nog niet echt bekend v.w.b. offroad paden, een van jullie wel?
 
Jammer, ik kan zodnag ochtend niet. Maar ik houd het in de gaten als er weer een ritje gepland staat, of als ik zelf ga rijden, dan laat ik het weten.

De groeten,
Thanas
(Arnhem)
 
John, leuk! Dan zie ik je zaterdag wel. :)

Jeffrey, k heb 2 noppenbrommers, een die niet verzekerd is (en ook noet gaat worden) en de cr, maar die ga ik niet steeds naar enduro ombouwen. Enne, ik hou jou op sm wielen ook wel bij hoor. ;)

Ik zie net dat Hummelo zondag is en dat het zondag klotenweer wordt, blijf ik lekker thuis.
Ik brom zaterdagmiddag wel even op mijn XR-brommert naar Heerde. Zal wel alleen asfalt worden, in die hoek ben ik nog niet op verkenning geweest.
 
Nat? Vochtig zul je bedoelen.
Prachtige foto, vooral dat opspattende water bij je voorwiel.
Succes zondag.
 
Ik kom uit putten is ook nog wel een x te doen zal het wel hier in de gaten houden. Weet eventueel hier zat routes niet allemaal even legaal mjah..
 
Die kant op is anders ook voldoende legaal.
Spreken wel een keer af in de buurt van Nieuw Milligen.

13 oktober is er een allroaddag bij Arjan Brouwer in Putten.
Heb jij je ook ingeschreven?
 
Jah klopt maar zijn alleen maar platte rechte wegen waar je zo overheen knalt... Ik vind et prima nieuw millingen is voor mij echt goed te doen lijkt me leuk!

Nee niet ingeschreven worden ook maar 15 enduros toe gelaten beetje onzin...
 
Laatst bewerkt:
Daar is tie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgenvroeg lijkt het droog te blijven.
Nog liefhebbers voor een ritje?

@Fuse Ik heb weer een klein crossbaantje ontdekt in de buurt van Zutphen.

@Makrolon Ik weet dat je morgen niet kunt, succes in St. Isodorushoeve of veel plezier in Roosendaal.
 
Baantje op Zuidbroek heeft knippen die mij of mijn XR niet liggen. Je kan er trouwens wel lekker door de vijver rijden.
 
Daar is tie weer!!!!!!!!!!!!!!!!!

Morgenvroeg lijkt het droog te blijven.
Nog liefhebbers voor een ritje?

@Fuse Ik heb weer een klein crossbaantje ontdekt in de buurt van Zutphen.

@Makrolon Ik weet dat je morgen niet kunt, succes in St. Isodorushoeve of veel plezier in Roosendaal.
In Zutphen is het vlak geschoven.. Althans, als ik hetzelfde baantje bedoel.

Er ligt trouwens in het bos vlakbij Almen/Eefde ook een geinig baantje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan