Oke, be bigger than they are

hé floortje, ik zei het in dat ander topic ook al... maar meiden / vrouwen / meisjes / dames van mijn leeftijd (20 dus) die een motor hebben en motorrijbewijs (en dat dus leuk vinden en niet eng) zijn heel erg schaars!!! doe je best en stuur al je vriendinnen naar motorrijles!!! :)
 
tsjonge jonge heren, en dames....Dit gaat wel heel ver, geen appels met peren vergelijken he?!!

Goldwing cup!! WHUHAHAHAHA...grote lol hier, kzie het al voor, met speciale licentie (inc groot rijbewijs) voor goldwingcup.. :+
 
tsjonge jonge heren, en dames....Dit gaat wel heel ver, geen appels met peren vergelijken he?!!

Goldwing cup!! WHUHAHAHAHA...grote lol hier, kzie het al voor, met speciale licentie (inc groot rijbewijs) voor goldwingcup.. :+

ik vind het wel lache })
 
Ach.. Goldwings..
1999%20flat%20rear.jpg


Let ook op de koelbox en de aanhanger.. :+

Convoi exeptionel! :)

(buitengewoon transport)


Top Ten Reasons Why Gold Wing Riders Don\'t Wave Back

10. Wasn\'t sure whether other rider was waving or making an obscene gesture .
9. Afraid might get frostbite if hand is removed from heated grip .
8. Has arthritis and the past 400 miles have made it difficult to raise arm .
7. Reflection from etched windshield momentarily blinded him.
6. The expresso machine just finished .
5. Was actually asleep when other rider waved .
4. Was in a three-way conference call with stock broker and accessories dealer .
3. Was distracted by odd shaped blip on radar screen.
2. Was simultaneously adjusting the air suspension, seat height, programmable CD player, seat temperature
and satellite navigation system .
1. Couldn\'t find the \"auto wave back\" button on dashboard.



 
Laatst bewerkt:
Convoi exeptionel! :)

(buitengewoon transport)


Top Ten Reasons Why Gold Wing Riders Don\'t Wave Back

10. Wasn\'t sure whether other rider was waving or making an obscene gesture .
9. Afraid might get frostbite if hand is removed from heated grip .
8. Has arthritis and the past 400 miles have made it difficult to raise arm .
7. Reflection from etched windshield momentarily blinded him.
6. The expresso machine just finished .
5. Was actually asleep when other rider waved .
4. Was in a three-way conference call with stock broker and accessories dealer .
3. Was distracted by odd shaped blip on radar screen.
2. Was simultaneously adjusting the air suspension, seat height, programmable CD player, seat temperature
and satellite navigation system .
1. Couldn\'t find the \"auto wave back\" button on dashboard.

Alles met een sigarettenaansteker is een auto toch????? })
 
Ik heb nog wel een leuke verhaaltje.

Heel, heel erg lang geleden in een ver land, waar het altijd mooi motorrijden is lag ik eens in me tentje te slapen op een motorcamping (Crest), hier zijn alleen motorrijders welkom, voor auto\'s verboden.

Dus ik lig daar een beetje wakker te worden en hoor af en toe al een vroege vogel met zijn motor het terrein verlaten voor een mooie tocht door de bergen.
Maar wat hoor ik daar, is dat een auto, hoe kan dat, ach, zal wel dat ding zijn waarmee ze het vuil wegbrengen.
Even later weer een auto, he, nou, zal wel de postbode zijn.
En wat schetst me verbazing, hoor ik nu alweer een auto, dus nieuwsgierig als ik ben, rol ik met slaapzak en al me tentje uit, oeps sorry, me vriendin lag er ook nog.
Dus ik rol naar buiten en wat zien ik, is het zo\'n fucking Goldwing.
Moraal van dit verhaal:
Ze leefden NIET nog lang en gelukkig.
 
Ik vraag me af of Floortje het over een Goldwing had toen ze zei dat ze bigger wilde zijn dan wij allemaal are. Als jullie zo reageren denkt ze straks nog dat ze niet serieus genomen wordt, en dat wil niemand toch? })

TurboTeunis, volgens mij is het espresso, of schreef je dat expresso?
 
Zie boven, hierbij bied ik mijn excuses aan de mods,

Heej Floor!

Gr8 work girl! Ik kon je verhaal wel begrijpen, kwas alleen nog niet aanwezig. Ik vind de GW1800 wel errug gaaf. Heb er in Ahoy ff opgezeten en hij is gewoon heel byzonder. Ik snap ook dat andere mensen het nix vinden, maar niet iedereen wil altijd racen. Xou er best een willen voor lange ritten naar Zuid Frankrijk of zo, lekker op vakantie met zo\'n apparaat lijkt me top.

Maar voor dagelijks gebruik rijd ik wel liever iets sportiever. Ik rij zelf een ZZR-1100, ook geen mega-racer, en niet de beste in de bocht, maar ik kan daar prima mee uit de voeten.

Het is een beetje hetzelfde verhaal als hier gaan zitten vertellen dat je een HD wilt... Wordt ook niet gewaardeerd. Laat maar kleppen en doe je eigen ding!

Greetzzr!
 
Heej Floor!

Gr8 work girl! Ik kon je verhaal wel begrijpen, kwas alleen nog niet aanwezig. Ik vind de GW1800 wel errug gaaf. Heb er in Ahoy ff opgezeten en hij is gewoon heel byzonder. Ik snap ook dat andere mensen het nix vinden, maar niet iedereen wil altijd racen. Xou er best een willen voor lange ritten naar Zuid Frankrijk of zo, lekker op vakantie met zo\'n apparaat lijkt me top.

Maar voor dagelijks gebruik rijd ik wel liever iets sportiever. Ik rij zelf een ZZR-1100, ook geen mega-racer, en niet de beste in de bocht, maar ik kan daar prima mee uit de voeten.

Het is een beetje hetzelfde verhaal als hier gaan zitten vertellen dat je een HD wilt... Wordt ook niet gewaardeerd. Laat maar kleppen en doe je eigen ding!

Greetzzr!

Jaaah, en dan een R6 o.i.d. mee op de aanhanger!!
:} Martin. :]
 
Een goldwinn 1800 is een auto op 2 wielen...maar toch onderschat(normaals)dit 6pittertje niet.
Ik als sportrijder zou best eens met een 1800golwinnnnnnnn een ritje eifel 0.i.d wilen rijden,maar niet meer dan dat hoor.
 
Ik heb nog wel een leuke verhaaltje.

Heel, heel erg lang geleden in een ver land, waar het altijd mooi motorrijden is lag ik eens in me tentje te slapen op een motorcamping (Crest), hier zijn alleen motorrijders welkom, voor auto\'s verboden.

Gizzmo,
Was dat toevallig afgelopen zomer ? :+

Gr.MIss M.


Enne welkom Floortje ;)
 
Op maandag 10 december 2001 11:16 schreef joel het volgende:
Het is een beetje hetzelfde verhaal als hier gaan zitten vertellen dat je een HD wilt... Wordt ook niet gewaardeerd. Laat maar kleppen en doe je eigen ding!

Ik hoop dat het zo niet is.
Tuurlijk vinden de meeste een HD\'er niks, meeste zijn nog steeds sportieve gekken.
Evenzeer zal je op een forum met meerderheid aan HD rijders grapjes (de ene al wat flauwer dan de andere) en ander gedoe meemaken ten opzichte van racers.

Eigenlijk moet je bij al die \"HD sucks\", \"Goldwing is log\" enz. gewoon \"voor mij\" bijdenken. Denk dat je dan in de meeste situaties de juiste toon van de post te pakken hebt.
*einde te serieuze post van pooh*
 
Ik hoop dat het zo niet is.
Tuurlijk vinden de meeste een HD\'er niks, meeste zijn nog steeds sportieve gekken.
Evenzeer zal je op een forum met meerderheid aan HD rijders grapjes (de ene al wat flauwer dan de andere) en ander gedoe meemaken ten opzichte van racers.

Eigenlijk moet je bij al die \"HD sucks\", \"Goldwing is log\" enz. gewoon \"voor mij\" bijdenken. Denk dat je dan in de meeste situaties de juiste toon van de post te pakken hebt.
*einde te serieuze post van pooh*

Telt dit dubbel ;) ????
 
Gizzmo,
Was dat toevallig afgelopen zomer ? :+

Gr.MIss M.


Enne welkom Floortje ;)

Nee, ik ben dit jaar de andere kant op gegaan, eerst Zwitserland en toen naar de Dolomieten.(Italie)
Maar ben wel 4 jaar daarvoor elk jaar een weekje geweest, altijd even langs op heen of terug weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan