ducati851gek
MF'er
- 9 jan 2011
- 128
- 0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar Rainey is nog wel geestelijk 100% en in staat naderhand een team te runnen....iemand die een zware hersenbeschadiging heeft opgelopen en hierdoor niet meer degene is die hij was vind ik altijd heel triest en altijd een teken dat iedereen het kan overkomen.... Als ik hem zo zie rijden op zn brommertje doet het me altijd wat......in principe in zijn hoofd een eenzaam man en leeft in zijn eigen wereldje! Wel top dat Ducati hem er nog zo bij betrekt voor de pr en dergelijke....ze zijn hem nooit uit het oog verloren, dat is iets wat Ducati wel echt siert...de trots voor de oude fabrieksrijders...kunnen ze bij Honda nog wat van leren....uit het oog uit het hart bij die jappen...
Maar Doohan heeft toch ook een levenslange "baan" bij Honda/HRC in een functie waar niemand het bestaan van weet? Rainey zal ook wel flink geholpen zijn door Yamaha ... net als erna Kenny Roberts. Eensch dat de Japanse fabrieken niet erg netjes met hun bestaande coureurs omgaan, maar als ze eenmaal stoppen volgens mij wel .... toch ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk ).
Die duuc's van vroegáh sturen net zo strak als nu want ze rijden gewoon met het zelfde frame , en dat is stijf hoorOm 02.00 naar het moderne WSBK gekeken, los van de saaie commentatoren was het wel mooi om te zien.
maar het spektakel van vroegah mis ik wel hoor
die motoren zijn nu zo strak dat het er wel erg makkelijk uitziet allemaal
geen wringende duc's enzo
de BWM's hebben het er anders aardig moeilijk meeOm 02.00 naar het moderne WSBK gekeken, los van de saaie commentatoren was het wel mooi om te zien.
maar het spektakel van vroegah mis ik wel hoor
die motoren zijn nu zo strak dat het er wel erg makkelijk uitziet allemaal
geen wringende duc's enzo
en toch slingerde Foggy en Chili !Die duuc's van vroegáh sturen net zo strak als nu want ze rijden gewoon met het zelfde frame , en dat is stijf hoor
De banden kwaliteit is ook erg omhoog gegaan.
stevigheid van karkas van de band zorgt voor meer stabiliteit...
is me ook nog op de beurs uitgelegd door iemand van bridgestone.
klonk wel als een aannemelijk verhaal
zagen we bij de supersport kawasaki, honda en yamaha alle 3 een lekke band..
Schwantz doet ook nog veel bij suzuki,Maar Doohan heeft toch ook een levenslange "baan" bij Honda/HRC in een functie waar niemand het bestaan van weet? Rainey zal ook wel flink geholpen zijn door Yamaha ... net als erna Kenny Roberts. Eensch dat de Japanse fabrieken niet erg netjes met hun bestaande coureurs omgaan, maar als ze eenmaal stoppen volgens mij wel .... toch ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk ).
Qua manier van rijden net zo herkenbaar als Abe dat was ... kaarsrecht bovenlichaam in de bochten en de motor afduwend , Klasse commentator met leuke humor , ziekte verwonnen ... kortom een topper van de bovenste plank
Dat blok hebben ze toch na mogen bouwen met toestemming van Ducati maar wel met japanse onderdelen ofzo iets , als ik er één voorbij hoort komen dan denk ik dat er een Duuc aankomt maar dan is het een VTR.Ik volg t SBK al vanaf t begin met Doug polen op de Ducati en daarna alle races gezien in Assen en Brands hatch...ik rij ook een Honda SP1 omdat het nog steeds 1 van de beste en qua techniek vooruitstrevend was en is als je ziet dat een fiets uit 2000 nog steeds heel behoorlijk mee kan met de hedendaagse techniek zegt dat alles....