Old School WSBK topic

})
full
 
Maar Rainey is nog wel geestelijk 100% en in staat naderhand een team te runnen....iemand die een zware hersenbeschadiging heeft opgelopen en hierdoor niet meer degene is die hij was vind ik altijd heel triest en altijd een teken dat iedereen het kan overkomen.... Als ik hem zo zie rijden op zn brommertje doet het me altijd wat......in principe in zijn hoofd een eenzaam man en leeft in zijn eigen wereldje! Wel top dat Ducati hem er nog zo bij betrekt voor de pr en dergelijke....ze zijn hem nooit uit het oog verloren, dat is iets wat Ducati wel echt siert...de trots voor de oude fabrieksrijders...kunnen ze bij Honda nog wat van leren....uit het oog uit het hart bij die jappen... :P

Maar Doohan heeft toch ook een levenslange "baan" bij Honda/HRC in een functie waar niemand het bestaan van weet? Rainey zal ook wel flink geholpen zijn door Yamaha ... net als erna Kenny Roberts. Eensch dat de Japanse fabrieken niet erg netjes met hun bestaande coureurs omgaan, maar als ze eenmaal stoppen volgens mij wel .... toch :? ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk ).
 
Laatst bewerkt:
Maar Doohan heeft toch ook een levenslange "baan" bij Honda/HRC in een functie waar niemand het bestaan van weet? Rainey zal ook wel flink geholpen zijn door Yamaha ... net als erna Kenny Roberts. Eensch dat de Japanse fabrieken niet erg netjes met hun bestaande coureurs omgaan, maar als ze eenmaal stoppen volgens mij wel .... toch :? ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk ).

Doohan (btw: :} :} :} ) (vind m nog steeds tig keer beter en VOORAL leuker om te zien rijden dan die hele rossi en de hype errond...) is rijdersadviseur bij honda... gezien hoe moeilijk bepaalde rijders t gehad hebben met afstelling, is ie daar echt wel van pas gekomen... hij kan trouwens nog steeds erg hard knallen, maar helaas maar n ronde of 4-5, dan geven zn been en arm er de brui aan.. laatste jaar dat rossi bij honda zat, reed quick mick tijdens een test trouwens ook "ff" 3.1 tiende sec sneller rond suzuka dan rossi's snelste tijd op dezelfde dag.. alleen ook daar weer helaas na 5 ronden verhaaltje uit...

het is dan wel geen wsb, maar heb nog ergens paar foto's van doohan op de 8u suzuka honda rc45... moet ik ook maar s dringend terugvinden..
 
Laatst bewerkt:
Om 02.00 naar het moderne WSBK gekeken, los van de saaie commentatoren was het wel mooi om te zien.

maar het spektakel van vroegah mis ik wel hoor ;)

die motoren zijn nu zo strak dat het er wel erg makkelijk uitziet allemaal ;)

geen wringende duc's enzo
 
Om 02.00 naar het moderne WSBK gekeken, los van de saaie commentatoren was het wel mooi om te zien.

maar het spektakel van vroegah mis ik wel hoor ;)

die motoren zijn nu zo strak dat het er wel erg makkelijk uitziet allemaal ;)

geen wringende duc's enzo
;) Die duuc's van vroegáh sturen net zo strak als nu want ze rijden gewoon met het zelfde frame , en dat is stijf hoor ;) :+
 
Laatst bewerkt:
Om 02.00 naar het moderne WSBK gekeken, los van de saaie commentatoren was het wel mooi om te zien.

maar het spektakel van vroegah mis ik wel hoor ;)

die motoren zijn nu zo strak dat het er wel erg makkelijk uitziet allemaal ;)

geen wringende duc's enzo
de BWM's hebben het er anders aardig moeilijk mee
 
Volgens mij doet traction control van vandaag de dag heel veel :Y .
Wat me opvalt is dat door de instroom van motogp coureurs de laatste jaren,de van orgine gevestigde orde,een beetje in de verdrukking komt :/ ,het zij ze gegunt,maar ik hoop dat haga,corser smrz enzo toch bij de top kunnen aanpikken. :Y
 
De banden kwaliteit is ook erg omhoog gegaan.

stevigheid van karkas van de band zorgt voor meer stabiliteit...
is me ook nog op de beurs uitgelegd door iemand van bridgestone.
klonk wel als een aannemelijk verhaal
 
Maar Doohan heeft toch ook een levenslange "baan" bij Honda/HRC in een functie waar niemand het bestaan van weet? Rainey zal ook wel flink geholpen zijn door Yamaha ... net als erna Kenny Roberts. Eensch dat de Japanse fabrieken niet erg netjes met hun bestaande coureurs omgaan, maar als ze eenmaal stoppen volgens mij wel .... toch :? ( uitzonderingen daargelaten natuurlijk ).
Schwantz doet ook nog veel bij suzuki, :)
 
Qua manier van rijden net zo herkenbaar als Abe dat was ... kaarsrecht bovenlichaam in de bochten en de motor afduwend :} , Klasse commentator met leuke humor :} , ziekte verwonnen :} ... kortom een topper van de bovenste plank :}
:^

sympatieke gozer
 
Ik volg t SBK al vanaf t begin met Doug polen op de Ducati en daarna alle races gezien in Assen en Brands hatch...ik rij ook een Honda SP1 omdat het nog steeds 1 van de beste en qua techniek vooruitstrevend was en is als je ziet dat een fiets uit 2000 nog steeds heel behoorlijk mee kan met de hedendaagse techniek zegt dat alles....
 
Ik volg t SBK al vanaf t begin met Doug polen op de Ducati en daarna alle races gezien in Assen en Brands hatch...ik rij ook een Honda SP1 omdat het nog steeds 1 van de beste en qua techniek vooruitstrevend was en is als je ziet dat een fiets uit 2000 nog steeds heel behoorlijk mee kan met de hedendaagse techniek zegt dat alles....
Dat blok hebben ze toch na mogen bouwen met toestemming van Ducati maar wel met japanse onderdelen ofzo iets , als ik er één voorbij hoort komen dan denk ik dat er een Duuc aankomt maar dan is het een VTR.
Trouwen idd een mooie fiets en al ver vooruit in zijn tijd.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan