Oldschool Gixxer Topic 85-tot-99 #39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flatslides 38mm, zaten ooit op een 1100 W gefrommeld,
Niks aangedaan gewoon erop gezet, met ontstekingsvervroeger 151,5pk 140nm.

Heb ook nergens last van, moet alleen nog een pingelkraan hebben.
Krijgt te weinig benzine op hoge snelheid, denk ik.
 
heeft iemand nog een duo zit en monozit cover liggen voor een 91 gsxr 750???? begrijp dat van een 1100 ook pst
 
heeft iemand nog een duo zit en monozit cover liggen voor een 91 gsxr 750???? begrijp dat van een 1100 ook pst
ik heb nog een duozit liggen en kan mss wel aan een monozit raken ook. mvg
ik heb het ondertussen nagevraagt aan een vriend van mij en die heeft een monozit liggen. deze mogen samen weg voor 40€ + evntuele verzendkosten
 
Laatst bewerkt:
motor hier ook weer aan het opbouwen zit alleen te kloten met routing vd kabelbomen aan de voorzijde .werkplaarshandboeken bieden geen uitsluitsel eigenlijk . heeft iemand goede fotos van de voorzijde ??? betreft links en rechts vh stuur .dashboard en kabelboom naar de lampen toe betreft een gsxr750 uit 1991
 
Iemand nog belangstelling voor een nette solokap voor een oliekoeler Gsxr 750 /1100 uit 91/92?
Heb ook nog kont kappen en nette tank in de kleur blauw met wit liggen en achterbrug plus frame
Grtzz ez
 
heb er ook nog eentje liggen voor een 1100 '94+ samen met eigenlijk alles incl subframe en verlichting ^^



Heeft iemand overigens de tijd/mogelijkheid om een foto te maken van de stekker voor de benzinetank (v/d brandstofmeter). Ik kan namelijk geen stekker vinden in mn (verknipte) kabelboom maar wel een aantal losse en afgetapete draadjes.
 
Iemand nog belangstelling voor een nette solokap voor een oliekoeler Gsxr 750 /1100 uit 91/92?
Heb ook nog kont kappen en nette tank in de kleur blauw met wit liggen en achterbrug plus frame
Grtzz ez

Zijn de kontkappen schadevrij? Ik zoek al eeuwig een nette linker namelijk!! En is de tank schadevrij? Pb eens een prijs svp.
 
zo kabel brij is eindelijk opgelost , breekt me van mn carb de ontluchter op de vloterkamer af aan de linkerzijde tijdens plaatsen , cmsnl fiche zegt dat vlotterkamer of nippel niet los te krijgen is . enige tips hier misschien ????
 
Hoi mensen. Ik ben michael. Ondertussen al even lid van MF .eerst een vtr gehad en in het vtr topic actief geweest. maar daar heb een zwaar ongeluk mee gehad door een plots afslaande auto. Heb nu een gsxr 750 uit 1991 gekocht om wat aan te prullen vandaar dat ik nu hier ben belandt! Loopt prachtig maar ik heb een lek in mijn oliekoeler. Dus ik ben op zoek naar een oliekoeler voor een mooi prijsje. Iemand wat liggen tegen een schappelijke prijs? Gr michael
 
947025_1138296529551622_7338840697064705923_n.jpg


Was eigenlijk nog best goed te doen afgelopen zaterdag (Y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan