Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
pffff, ik lees het net pas.....


@ DMD, heel erg veel sterkte man, hopelijk heb je nu het allerergste gehad. :)
 
Ja ik heb mijn voorband vervangen, achterband voelt rond aan.

Tevens "schommelt" hij een beetje bij rechtuit rijden.
Begint bij mij nu ook te komen. Speelt een beetje spoorzoekertje op het wegdek. Flink hard oppompen helpt nog wel wat. voelt ook nog wel rond aan, maar verschil met een nieuwe band is wel groot. Volgend voorjaar koop ik i.i.g. wel een nieuwe band.
 
Is er een liefhebber van amstel herfstbok die z'n OLDSKOOL GIXXER werkplaats/garage wil opvrolijken? ;)
 
Ja het is misschien ook even wennen nog.

Ik vind dat hij heel erg de bocht invalt, is dit normaal? Moet ik de vering dan wat stugger zetten oid?

Misschien bandjes wat vierkant? Wel genoeg of goede olie in de vork?
 
Begint bij mij nu ook te komen. Speelt een beetje spoorzoekertje op het wegdek. Flink hard oppompen helpt nog wel wat. voelt ook nog wel rond aan, maar verschil met een nieuwe band is wel groot. Volgend voorjaar koop ik i.i.g. wel een nieuwe band.

Jup bij mij ook. Maar hij zit er dan ook wel aan te komen.
 
Is er een liefhebber van amstel herfstbok die z'n OLDSKOOL GIXXER werkplaats/garage wil opvrolijken? ;)

Wattan? Wil jij van je motor af in ruil van Bokbier? Trouwens, heb jij ergens een topuc waar we jou gixxer kunnen volgen?
 
Pffff, wat een dag, even off topic hoor, moet ff mn verhaal kwijt.


Er staat een groot onderzoek voor morgen in de planning,
maar stiekum hoop ik zelf dat hij deze nacht uberhaupt levend doorkomt...

Dit begint behoorlijk serieus te worden... -O-


pfew dat is heftig! sterkte ermee man, hopen op het beste!
 
@Reib, ik ben geen topic begonnen voor de verbouwing.. Maar als ik nieuws heb zal ik het hier posten .. :)

ik ga 'm vanavond maken

hij is er al :P
 
Laatst bewerkt:
gisteren heeft mijn schatje nieuwe naaldjes gekregen en sproeiertjes.....had eigelijk ook al uitlaten moeten hebben maar wilde niet langer wachten, merkbaar verschil, onvoorstelbaar!

zit nog een klein dipje in, maar ik merk er niet veel van op de weg.......136,8 wielpk, is nie slecht voor het oude beestje :)
full
 
netjes 8-) , waar ben je geweest? die van mij moet ook afgesteld worden .

normaal ga ik altijd naar goes, die is echt goed, maar de wachttijd word je niet vrolijk van
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet precies wat de verschillen zijn maar die van mijn 87er is ook eentje uit een stuk. Misschien dat Hans (HD53) weet wat de verschillen zijn :?

@Tjakko.... sterkte man!

@ezvictory, de tona is absoluut een briljant ding :} Maar de Speed is ook fantastisch, wat een prachtige naked is dat :9~~

Moet ik ze ook eerst ff naast elkaar leggen, in principe zijn de originele uitlaten van 85/86/87 gelijk ...

Het 4-in-1 stuk op de foto#s lijkt me eerder iets voor een Yoshi-demper ...

maar goed ik moet eerst ff kieken.

Verder wens ik iedere betrokkene sterkte met de toch wel heftige persoonlijke zaken ...
 
Pffff, wat een dag, even off topic hoor, moet ff mn verhaal kwijt.

Vanacht 4 telefoontjes gemist, en vanochtend alsnog telefoon, of ik snel in het ziekenhuis wilde komen want mn pa lag op de intensive care. Blijkt dat hij vanacht even gestorven en teruggehaald is, gelukkig geen hersenschade ofzo, hij was vanochtend wel gewoon aanspreekbaar. Maar, er speelde vanalles tegelijk, zuurstofgebrek in zn bloed, suikerspiegel gevaarlijk laag, ze zijn anderhalf uur met 6 man sterk met hem bezig geweest om hem te stabiliseren, zelfs even hartmassage!

Er staat een groot onderzoek voor morgen in de planning,
maar stiekum hoop ik zelf dat hij deze nacht uberhaupt levend doorkomt...

Dit begint behoorlijk serieus te worden... -O-
Das naar nieuws joh, sterkte en hopen dat er snel goed nieuws komt
 
Ik weet niet precies wat de verschillen zijn maar die van mijn 87er is ook eentje uit een stuk. Misschien dat Hans (HD53) weet wat de verschillen zijn :?

@Tjakko.... sterkte man!

@ezvictory, de tona is absoluut een briljant ding :} Maar de Speed is ook fantastisch, wat een prachtige naked is dat :9~~
thnx man,
speed gaat ook nooit meer weg denk ik, net als de gixxer btw *D
 
Moet ik ze ook eerst ff naast elkaar leggen, in principe zijn de originele uitlaten van 85/86/87 gelijk ...

Het 4-in-1 stuk op de foto#s lijkt me eerder iets voor een Yoshi-demper ...

maar goed ik moet eerst ff kieken.

Verder wens ik iedere betrokkene sterkte met de toch wel heftige persoonlijke zaken ...
Dat 4 in 1 deel is hetgene wat eronder heeft gezeten, daar zat een laser demper aan.

Heb jij niet toevallig nog een mooi dempertje liggen voor de verkoop? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan