Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
netjes 8-) , waar ben je geweest? die van mij moet ook afgesteld worden .

normaal ga ik altijd naar goes, die is echt goed, maar de wachttijd word je niet vrolijk van
adrenaline junkies, is voor mij om de hoek, hij heeft een bank van rf, doet veel met streetfighters, custom made etc.........aardige gozer.
 
ff wat plezier in the ye old topic gooien

images
 
*O* Gefeliciteerd *O* met *O* je *O* verjaardag *O* Olie *O*

ff een vraag ik heb K&N filters nodig voor mn gixie, weet iemand welke? en waar ik ze het beste kan halen?

(btw klopt het dat de aansluiting een ovale vorm heeft :? )
 
Is olie jarig!? Oeew Gefeliciteeeerd!

Maare, waar is die ouwe? Nog steeds ziek?
 
ff een vraag ik heb K&N filters nodig voor mn gixie, weet iemand welke? en waar ik ze het beste kan halen?

(btw klopt het dat de aansluiting een ovale vorm heeft :? )


dacht dat de duo filters passen op de [ovale] 36 en op de [ronde] 38 mm's

type nummer weet ik zo niet.........

RU.....
 
vandaag belletje gekregen,
carbs klaar en schoon,
naalden vervangen,
morgen maar ff ophalen.
nu nog kleppen stellen.
wat is daar normaal de prijs van?
dan kan ik hem 100% in orde wegzetten,
 
Weet iemand toevallig welk type bougiedop ik moet hebben voor mn gixxer?

Ik kom op iets van S (D?) 05F en dan nog wat erachter. (NGK type)

alvast bedankt.
 
:W X meld zich weer ff....gisteren wezen rijden met 2 maatjes op een Fireblade en een ZX9R.
Ben toch wel van mijn commentaar terug gekomen :o wat rijden zowel de blade als de 9 fijn....misschien wel fijner dan de 11 :o maar goed wat de 11 mist aan rijgedrag maakt het aan karakter meer dan goed!!
 
:W X meld zich weer ff....gisteren wezen rijden met 2 maatjes op een Fireblade en een ZX9R.
Ben toch wel van mijn commentaar terug gekomen :o wat rijden zowel de blade als de 9 fijn....misschien wel fijner dan de 11 :o maar goed wat de 11 mist aan rijgedrag maakt het aan karakter meer dan goed!!
ze rijden fijner want zijn lichter, dus stuurt makkelijker...........wat dat betreft zijn de 1100, loooooooooodzwaaar :Y maar ja, wij noemen dat natuurlijk karakter :+ :X })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan