Oldschool Gsxr Topic 85-tot-99 #24

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Mieluh moeten die filters errst nog ingespoten worden of zijn ze al klaar voor gebruik?
 
hallo allemaal,

Ik wilde even jullie mening over mijn motor.
Ik heb laatst een suzuki 1100 GSX R gekocht uit 1991, maar deze heeft standaard uitlaten.
Een neef van mij heeft een Superpole uitlaat onder z'n motor(een kawa), dit lijkt me ook mooi, maar heeft iemand hier ervaring mee?
 
hallo allemaal,

Ik wilde even jullie mening over mijn motor.
Ik heb laatst een suzuki 1100 GSX R gekocht uit 1991, maar deze heeft standaard uitlaten.
Een neef van mij heeft een Superpole uitlaat onder z'n motor(een kawa), dit lijkt me ook mooi, maar heeft iemand hier ervaring mee?

je neef denk ik :?





:+


Welkom op wat ooit het gezelligste topic van M-F was *O*

(met de winter voor de deur zal het hier weer aantrekken)


:X
 
Laatst bewerkt:
ik hou ook niet van groen maar ja het geluid is super mooi wat er uitkomt met je ogen dicht
als ik naast rijd
blauw wit hou ik meer van
 
@SD het was ff knippen en plakken maar het is gelukt *O*

@S78 doe ff wat pikkies van je bike
 
ja die is ook groen maar ja wel een suzuki ik ga nu effe naar de schuur foto maken maar duurt effe want ik ben niet zo technische op de computer
 
@SDhoe ken jij dat nou zien?

@s78 is goed man.. ik wacht geduldig af.. O-)
 
Laatst bewerkt:
wie weet waar ik een nieuwe kentekenplaat kan halen??.. die van mij was aan de nogal verzaagd zodat ie mooi onder het achterlicht pastte maar met mn nieuwe kontje is dat niet meer het geval..
 
wie weet waar ik een nieuwe kentekenplaat kan halen??.. die van mij was aan de nogal verzaagd zodat ie mooi onder het achterlicht pastte maar met mn nieuwe kontje is dat niet meer het geval..


bij de meeste automaterialen zaak toch wel :Y
 
here it is



maar Still Under Construction

to do list:

  • Alu-plaatjes maken
  • Electra leggen
  • Spuiten
  • Stuurkuip iets hoger zetten
  • Velgranden opnieuw polijsten
  • K&N luchtfilters plaatsen
  • Demper inkorten
 
Laatst bewerkt:
@ s78 ik doe het via www.picturepush.com ff een account aanmaken en uploaden maar.. *O*

@F-H |( tuurlijk.. krijg ik dan ook zo'n lilleke 1 erop of is dat alleen als je m kwijt bent..
 
@ s78 ik doe het via www.picturepush.com ff een account aanmaken en uploaden maar.. *O*

@F-H |( tuurlijk.. krijg ik dan ook zo'n lilleke 1 erop of is dat alleen als je m kwijt bent..


kun je niet ''gewoon'' een nieuwe kopen . misschien je ouwe inleveren ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan