Dus niet gaan sleutelen op een moment dat je eigenlijk geen tijd/zin/energie en/of plek hebt.Belangrijke tip2:
Zorg dat je constant je verstand/hersens erbij hebt als je eraan sleutelt, voor je het weet sloop je iets wat vrij kostbaar is of moeilijk te vinden
WAARMEE KAN IK HET BESTE BEGINNEN?!
Ik heb zelf een BSA B40 WD (1967) opgeknapt en daar zijn de volgende tips uit te herleiden:
Belangrijke tip1:
GOED GEREEDSCHAP, = het halve werk = scheelt je kosten (ivm onderdelen slopen door slecht gereedschap)
Belangrijke tip2:
Zorg dat je constant je verstand/hersens erbij hebt als je eraan sleutelt, voor je het weet sloop je iets wat vrij kostbaar is of moeilijk te vinden
Belangrijke tip3:
Als je geen werkplaats handboek hebt, (liefst wel natuurlijk, eigenlijk een vereiste), zorg dan dat je alles opschrijft/tekend/digitale foto's maakt van wat je uit elkaar haalt. Scheelt je een hoop ellende
Belangrijke tip4:
Nooit meteen veel geweld gebruiken om iets los/vast/lopend te krijgen, meestal moet je eerst A doen voordat B kan. Eerst goed kijken dus.
Veeel suc6 ermee!!
Ik heb zelf een BSA B40 WD (1967) opgeknapt en daar zijn de volgende tips uit te herleiden:
Belangrijke tip1:
GOED GEREEDSCHAP, = het halve werk = scheelt je kosten (ivm onderdelen slopen door slecht gereedschap)
Belangrijke tip2:
Zorg dat je constant je verstand/hersens erbij hebt als je eraan sleutelt, voor je het weet sloop je iets wat vrij kostbaar is of moeilijk te vinden
Belangrijke tip3:
Als je geen werkplaats handboek hebt, (liefst wel natuurlijk, eigenlijk een vereiste), zorg dan dat je alles opschrijft/tekend/digitale foto's maakt van wat je uit elkaar haalt. Scheelt je een hoop ellende
Belangrijke tip4:
Nooit meteen veel geweld gebruiken om iets los/vast/lopend te krijgen, meestal moet je eerst A doen voordat B kan. Eerst goed kijken dus.
Veeel suc6 ermee!!