king-roy
MF veteraan
Een Peugeot
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan een ouderwetse pot zeker aanraden. Ik heb een open helm, maar met een groot vizier. Dat vizier weerkaats het geluid dat uit mijn mond komt als ik op de Ariel zit ('zingen'). Uitermate onaangenaam.
Ik vind het, nu ik er weer naar het plaatje kijk, wel een ontzettend stoer ding die Gillet. Helaas staat mijn schuur al vol, ik heb te veel fietsen.
Onzin!!
Nee hoor, kijk maar
Zitten er wel papieren bij? Je moet toch papieren hebben om het type aan te kunnen tonen. Zonder gaat ook, maar dat is de lange dure weg. Met de juiste eigendoms, en belasting papieren haal je voor 55 euro bij de lokale RDW een Nederlands kenteken.Ben prijs overeengekomen voor gillet.
Moet juist nog hem kunnen invoeren want heeft hem in 1977 uitgevoerd in België maar is nooit ingevoerd in Nederland.
Dus weet niet goed wat ik ermee moet doen nu.
Is wel een 500 zijklepper en had liever kopklepper maar die zijn enkel bij burger type gebruikt.
De beste motoren die je voor nog redelijke prijzen kan kopen zijn AJS en Matchless.
Ze zijn betrouwbaar voor een motor uit die tijd en hebben goede vering en remmen.
Norton,Triumph,Bsa allemaal leuk maar meestal in een hogere prijsklasse en echt niet beter dan een AJS.Zoals ik al eerder aangaf heb ik een tijd met een 350 en een 500 gereden ,die konden nog heel goed met het hedendaagse verkeer meekomen,ik ging regelmatig over de snelweg met deze motoren en dat ging makkelijk.
Vergeet Ariel niet (net als AJS en Matchless gewoon net wat minder bekend).
Maar voor al deze merken geldt dat de 500cc uitvoeringen (inmiddels) fors aan de prijs zijn (het prijsverschil komt niet echt overeen met het prestatieverschil als je naar 350's kijkt. Een 350 verdient vaak dan ook de voorkeur in mijn ogen. Hard gaat het toch niet.).
Wel een probleem voor de gillet.
Is een motor die in Nederland dtaat en bij mij naar België moet.
Het enige papier die erbij is is dit.
Weet iemand wat ik moet doen om hem hier te kunnen inschrijven.
Volgens mij doet de Belgische autoriteit niet veel als je er geen CVA bij hebt. Er is inderdaad al eens een topic over geweest. In principe moet je een motor die in een europees land op kenteken geweest is zo over kunnen schrijven, maar ik begrijp dat je eigenlijk niets hebt.Wel een probleem voor de gillet.
Is een motor die in Nederland dtaat en bij mij naar België moet.
Het enige papier die erbij is is dit.
Weet iemand wat ik moet doen om hem hier te kunnen inschrijven.