Allen,
Ik heb een technische vraag voor de kenner of niet kenner. Bij 98.000 km ging de voetpakking van mijn Beverly 350 lekken. Na het demonteren heb ik besloten om een nieuwe cilinder en zuiger te plaatsen, de kosten vielen goed te overzien. De Beverly rijdt goed, hoewel de topsnelheid niet meer wat geweest is. Het verbruik ligt ook iets hoger, maar dit vormt geen probleem. Wat wel een probleem is het extreem hoge olieverbruik. Tot aan de resivie was dit geen item, vanavond heb ik een verbruik van 0,5 liter op 190 kilometer gemeten.... Inmiddels heb ik ruim 1000 km met de nieuwe set gereden.
Geen witte pluimen, gewoon makkelijk starten, geen overvloedig olie in het luchtfilter, geen lekkage, motor loopt als een zonnetje. Wat kan er aan de hand zijn en waar blijft de olie? Heel gek dit.
Mish
Ik heb een technische vraag voor de kenner of niet kenner. Bij 98.000 km ging de voetpakking van mijn Beverly 350 lekken. Na het demonteren heb ik besloten om een nieuwe cilinder en zuiger te plaatsen, de kosten vielen goed te overzien. De Beverly rijdt goed, hoewel de topsnelheid niet meer wat geweest is. Het verbruik ligt ook iets hoger, maar dit vormt geen probleem. Wat wel een probleem is het extreem hoge olieverbruik. Tot aan de resivie was dit geen item, vanavond heb ik een verbruik van 0,5 liter op 190 kilometer gemeten.... Inmiddels heb ik ruim 1000 km met de nieuwe set gereden.
Geen witte pluimen, gewoon makkelijk starten, geen overvloedig olie in het luchtfilter, geen lekkage, motor loopt als een zonnetje. Wat kan er aan de hand zijn en waar blijft de olie? Heel gek dit.
Mish