Ombouw 17inch voorwiel CBR 900rr "92

Sniwi

MF'er
10 dec 2006
151
0
Apeldoorn
Hallo,

Ik heb op de zoekfunctie niet echt kunen vinden wat ik wilde weten... vandaar ff dit topic.
Ik heb wel een website gevonden waar ze aangeven dat je een wiel van een VFR 750F van "94 tot "97 kan gebruiken. Maar dan komt het volgende deze heeft geen mech km teller opnemer dus zou je ook de cockpit moeten veranderen... :( hier zit ik niet echt op te wachten... dus vroeg ik mij af of iemand weet welke wielen er dan nog meer voor beschikbaar zijn zonder al te veel aanpassingen... heeft iemand hier een antwoord op...

Oja, de reden is eigenlijk de bandenkeus... wil Mich PP's monteren vandaar. Maar alleen als het niet te veel gaat kosten... werk maakt niet uit geld wel... eerlijk is eerlijk, ik ben toch nederlander.

Alvast bedankt,
Jeroen
 
ik kan een vfr750F wiel kopen voor 100 euro zonder schijven en niet in de goede kleur... maar weet dus niet of er een mechanische teller inzit... het is er een van "93.... oogt exact hetzelfde alleen groter dus...
 
was vandaag op een beurs in Brugge,
en ik moet je ook zeggen dat ze me hetzelfde vertelden,
alleen de pilot's zijn er in sport.....
de markt voor 16" is te klein volgens een verkoper
full
 
voor de 96/97er blade past een een VFR750 94/97, CBR600 95/98 en alle jaren firestorm velgen.
92/95 en 98/99er blades kunnen weg met een VFR800/Blackbird velg als de pasvlakken van de schijven 3,5mm aan beide zeiden word afgedraaid.

hij past ook in 96/97 maar dan moet je wel vfr800/cbr900rr 92/94 schijven hebben

zondag m'n velgen ophalen van de coater, nu voor een 17" vfr800 wiel *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan