Omver gereden

is t nou werkelijk zo moeilijk te lezen dat hij er NIET tegen aan is gereden maar express de berm is ingestuurd om een frontale botsing te vermijden ? :S

Ik dacht: is dit het einde? Fuck! Ik kijk of er plaats is uiterst rechts op de baan , maar daar is een diepe gracht met bomen. Dan maar frontaal ertegenaan..

Ja dus ...

Edit: zou overigens ook een rare optie zijn trouwens in een blinde bocht.
 
Laatst bewerkt:
ik zou ff post 1 doorlezen voor je reageerd. meneer is namelijk de gracht in gereden.

:? :? :? :? :?

is t nou werkelijk zo moeilijk te lezen dat hij er NIET tegen aan is gereden maar express de berm is ingestuurd om een frontale botsing te vermijden ? :S
:? :? :? :? :?


Ik kijk of er plaats is uiterst rechts op de baan , maar daar is een diepe gracht met bomen. Dan maar frontaal ertegenaan..

Kan ff duren voor je het door hebt,.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de draadjes uit het been.. maar nog steeds last van de ribben. Het kan lang duren zegt de arts..
Hoeveel meer slapeloze nachten staan me te wachten. B|

Bedankt voor de morele steun. Het zou in ieder geval zonde zijn mocht ik voortaan geen tweewielers meer berijden.. Het is en blijft leuk ondanks de gevaren.

BTW: die eerste foto is getrokken door een vriend en daarna een beetje geshopt zeg maar..
 
@TS... lullig en hoop voor je dat alles snel in orde komt...

Wil nog wel even opmerken dat ik de 1e foto echt heel erg mooi vind :}
 

jah idd ;( en ik kan geeneens een goede smoes verzinnen om me fout op af te schuiven ;( mijn excuus ;( |( |(

ik meende dat meneer in een drooge greppel gereden was en zo de voorvoork had omgebogen. Om zo iig te vermijden dat hij met lichaam op de auto geworpen zou worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan