En dat noemt zich dan een moderatordamn, en ik maar snel tikken...
dat is je nokkenasketting spanner.
niet meer rijden voordat het is hersteld.
om het stationair toerental hoger te zetten moet je de andere knop hebben, op de 2e foto staat deze.
de knop hangt als het ware.
damn, en ik maar snel tikken...
En dat noemt zich dan een moderator
Voor het geval iemand Fladder mist, Martell is wél rap met bannen......
Hoe zie ik of die blokkering nog aanwezig is?misschien kan het wel, er mee rijden, maar het is niet goed te zien of ook de blokkering van de spanner los kan gaan.
als dat wel kan, is er een grote kans dat de nokkenasketting een tandje verspringt, met als gevolg een behoorlijke motorschade.
dus voor de zekerheid niet rijden of laat er iemand naar kijken die er wel verstand van heeft.
Suzuki gs 500e slingshot van '91 met volledige kuip.om wat voor motor gaat het eigenlijk?
en welk bouwjaar.
Mja, die hangt er nog altijd in, dus morgen zet ik het dekseltje gewoon weer vast.ben niet 100%, maar volgens mij kan de spiraalveer eruit schieten zonder het dekseltje.
en dan is er geen blokkering meer, waardoor de ketting niet meer op spanning staat en kan verspringen.
Mja het probleem is dat ik de motor Xstehands kocht
Onderhoudsboekje of gebruikershandleiding heb ik er zodus niet bijgekregen.
Dat tweede heb ik wel op internet gevonden en staat ondertussen al op m'n laptop.
Ook vond ik wat je dan om de zoveel km's moet doen, maar misschien dat op 50000km een speciaal(meer dan bij 1000 of 5000km) onderhoud wordt gedaan. Maar dat blijkt dan niet zo te zijn.
Swat, ik ga het hierbij laten, als er nog iemand iets wil toevoegen, ga je gang.
Bedankt voor de zéér snelle hulp!
dan maar een grote beurt doen direct na aanschaf