Onder de 24 en een zware motor? Waar heb jij je verzekering?

21, S1000RR bij BMW (Turien & Co). Wel All-risk en vraag maar niet wat ik per maand betaal. B|

Op mn 20e de eerste RR verzekerd en werd ook niet moeilijk over gedaan, dus het kan wel (mits je genoeg geld wil betalen per maand)...


Dat was voor mijn S1000RR ook de goedkoopste en met veruit de beste polis voorwaarden.

Overigens heb ik wel een echte BMW leeftijd helaas. :+

Jij 21 en dan een S1000RR. Jaloers. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja helaas krijg je die melding pas achteraf...

"Afwijzing ANWB Motorverzekering

Uw aanvraag is afgewezen. De combinatie van het type motor en het aantal schadevrije jaren, valt buiten onze acceptatierichtlijnen. Voor uw motor eisen wij minimaal drie aantoonbare schadevrije jaren gereden met een motorfiets"

Dus helaas...

Univé lukt inderdaad wel alleen doe komt op het dubbele uit als ZLM als ik auto en motor daar verzeker. Het is me toch een gezoek -O-

Toch maar even controleren voor ik die proefrit maak -O-

Balen dat ze zo aan het zeuren zijn hierover.
 
Alleen overal word ik geweigerd omdat er teveel vermogen is voor leeftijd en dus niet geaccepteerd kan worden :/

Ehm, en je hebt wel een rijbewijs voor een zware motor neem ik aan? Het lijkt me raar als de verzekering je weigert terwijl het CBR je wel een rijbewijs geeft.
 
kan heel goed dat ze weigeren.
toen ik 19 was en mijn auto bij unive wou verzekeren kon dat ook niet ,
meer als 150pk kon niet als je geen 24 was of minimaal 3 schadevrije autojaren.
 
Bikerpolis? Zelf daar een verzekering net afgesloten. Uitstekend geholpen telefonisch en via email. uiteindelijke aanvraag online gedaan maar service tot op heden uitstekend.

Bij bikerpolis weigeren ze ''beginnende bestuurders'' met een zware motor.. Ik had mijn 250r 25kw daar verzekerd maar sinds ik een zx6r 2009 heb mag het daar niet meer (ben nu 22) Ongeacht aantal km'ers, schadevrije jaren enz..

Dus uiteindelijk overgestapt naar Unive, die was de goedkoopste icm goede voorwaarden. Wel WA+ helaas want all-risk is niet te betalen :X
 
Laatst bewerkt:
Heb mijn verzekeringen via een tussenpersoon.
Een tussenpersoon zoekt altijd de best passende voorwaarden (en premie) voor het voertuig (of wat dan ook) wat jij wil verzekeren.


Tenminste, dat is mijn ervaring. :P
 

Helaas -O-

Krijg ik ook "Helaas kunnen wij u geen aanbod doen. Dit i.v.m. de leeftijd van de bestuurder en verhouding cc/kw."

Morgen even bellen voor Turien & Co.. kijken of dat lukt.
Krijg bijna de neiging om hem in te ruilen voor een 600 _O-
 
Hallo,

Ik ben 22 en heb een GSX-R 750.
Nu heb ik deze verzekerd bij de KNMV alleen wat een ongelofelijke flut verzekering is dat zeg! En oplichters zijn het al helemaal, maar buiten dat om ik wil dus weg daar.

Alleen overal word ik geweigerd omdat er teveel vermogen is voor leeftijd en dus niet geaccepteerd kan worden :/

Wie weet waar dit wel kan?

Per 1 maart verloopt hij bij de KNMV dus moet voor die datum even wat vinden !!

Alvast bedankt!
Unive even bellen kreeg via site namelijk in het begin kan niet verzekerd worden.
Was toen 22 en ging toen om een cbr 1000 F.
Heb nu een 1100 XX daar voor moest hij wel eerst afdeling acceptatie bellen.
Maar ook dit was geen probleem wat ook hielp was dat ik weer bijna 3 jaar bij hun verzekerd ben *D
 
Laatst bewerkt:
Ik zit bij unive met mijn gsxr750 ben 21 jaar en betaal voor wa verzekering nog geen 8euro, heb dan ook mn brommer en auto verzekering bij unive gehad en tevens mn vorige motor, dus al wel een paar schade vrije jaren.
 
Ik kreeg bij het verzekeren alleen de vraag of het geen superspert was.
Heb gewoon het type X11 opgegeven en de 1150 cc helemaal geen probleem.
 
kan heel goed dat ze weigeren.
toen ik 19 was en mijn auto bij unive wou verzekeren kon dat ook niet ,
meer als 150pk kon niet als je geen 24 was of minimaal 3 schadevrije autojaren.

Hehehe, in Australie heeft de standaard auto met kleinste motor al meer dan 170pk...
Holden Commodore 3.8 liter - 172pk
Ford Falcon 4.0 liter - 213pk

In in NL maar een beetje moeilijk doen. ;)
 
Hehehe, in Australie heeft de standaard auto met kleinste motor al meer dan 170pk...
Holden Commodore 3.8 liter - 172pk
Ford Falcon 4.0 liter - 213pk

In in NL maar een beetje moeilijk doen. ;)

mijne heeft maar 2,3 liter, en 240 pk standaard....en al 400k op de teller, en betaal voor de auto 187 euro p/j, en de motoren 30 euro p/j...lang leve een goede tussenpersoon....
en als ik er een bij koop, krijg ik altijd direct max korting..
alle auto's op mijn naam met een gezinspolis, dus kids betalen ook een habbekrats.....
 
Ik ben verzekerd bij Centraal Beheer, ik was 21 toen ik mijn Thundercat daar verzekerde.
Via de site kun je het afsluiten. Het lijkt me niet dat ze daar moeilijk over kunnen doen?

EDIT: Als ik het invoer bij Centraal op de site voor een FZ1 van 110kw krijg ik geen meldingen dat het niet kan. Ik ben ook 22 nu dus zou het voro jou ook geen probleem moeten zijn.
Kost me daar overigens 27 euro per maand zonder vandalisme en ongevallen.
Ik op mijn 20e een Honda CBR1100xx via centraal beheer, geen gezeur of gezeik gehad terwijl ik mijn rijbewijs nog geen 2 jaar had :)
 
Ik zit ook bij de KNMV, nog geen problemen mee gehad. mn SL1000 Falco was het goedkoopste uit bij bikerpolis, maar bij de KNMV kon ik mijn auto tenminste meeverzekeren zonder gezeik, die kost me nu 95 euro per jaar. Ergens anders werd het 40 euro de maand, dus dit scheelde nogal.
 
Hallo,

Ik ben 22 en heb een GSX-R 750.
Nu heb ik deze verzekerd bij de KNMV alleen wat een ongelofelijke flut verzekering is dat zeg! En oplichters zijn het al helemaal, maar buiten dat om ik wil dus weg daar.

Alleen overal word ik geweigerd omdat er teveel vermogen is voor leeftijd en dus niet geaccepteerd kan worden :/

Wie weet waar dit wel kan?

Per 1 maart verloopt hij bij de KNMV dus moet voor die datum even wat vinden !!

Alvast bedankt!


Europeesche verzekeringen.. Maar dit is volgens mij alleen te regelen via een tussenpersoon.

Ikzelf heb ook hele slechte ervaringen met knmv... Ook ik reed een GSX-R 750 uit 2007 (ben 24jaar) een rijd al vanaf mijn 18e motor. Omdat ik echter langer als een jaar geen motor gehad heb begon ik weer op 0 schadevrije jaren, dat zou me 150 euro per maand kosten.. Aangezien ik de verzekering al bijna 4 maanden had hebben ze dit hebben doorberekend.. Werd vlak voor kerst zonder enige aankondiging ineens bijna 500 euro afgeschreven, ik bellen ...mailen, maar geen reactie hoor... Verschrikkelijk... Wat een oplichters, ik zit nu inmiddels via mijn werk bij Reaal, krijg een leuke korting.. Inmiddels ook een andere motor wat toch wat in premie scheelt... Een Yamaha FZ8 Abs...

Maar ook voor mij geen KNMV meer.. :(

Dus, on topic .. Tips:

Ik heb goede ervaringen met

- Europeesche verzekeringen
- Reaal verzekeringen
 
Laatst bewerkt:
Geen onder de 24 meer , maar gewoon Univé bellen ,die zijn niet flauw.

En gewoon direct , werkt lekker vlot.. geen gezaag.

Het relikwie genaamd KNMV lekker in de vergetelheid van "vroegah" waren ze relevant
laten wegzakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan