jb, dat zal bijna niet voorkomen, inde regel worden ze ruimer en gaan ze iets tikken.
Ik denk dat jouw technische kennis nog niet zo ver is.
Simpel, als ie warm is gaat ie tikken bij een te ruime klepspeling, zeker bij BMW boxers is dit goed te horen, maar ook bij een 4-in-lijn kun je het horen.
Ik denk dat jouw technische kennis nog niet zo ver is.
Holy crap we zitten opeens 4 jaar in de toekomst
Simpel, als ie warm is gaat ie tikken bij een te ruime klepspeling, zeker bij BMW boxers is dit goed te horen, maar ook bij een 4-in-lijn kun je het horen.
Ik denk dat jouw technische kennis nog niet zo ver is.
Pfffff... ik moet toch de OP in het vervolg op datum checken
Was er nog wel wat van oma over of was het een hoop botten
Die intervallen zijn er inderdaad met name voor de mooi weer rijder die 1000 km per jaar maakt. Olie verouderd dan. Met 20.000 per jaar is 2 beurtjes per jaar prima. 1 grote met de bekende vervanging, en eentje apart nog eens de olie. Al dan niet gecombineerd met je remvloeistof.
Wat dacht je? Bijna 6 jaar geleden dat er iemand reageerde.
Nou en? Het is toch een topic die ook door meelezers wordt gezien die iets willen weten en de zoekfunctie gebruiken?
Waarom 100 nieuwe topics terwijl eerdere volstaan
Je moest ineens heel hard denken aan onderhoudsintervallen. De onderhoudsinterval van dit topic is een beetje ,....overschreden?
Hallo oma!
Mijn GSR moet om de 6000 km binnen. En eerlijk gezegd vind ik dat toch wel erg veel. Ik rij een 12-13000 km per jaar met de GSR. Ik vraag me dan af of het kwaad kan van bv om de 8000 km onderhoud te doen.