Ongenoegen mbt KNMV . . . . opzeggen, gaat niet lukken..

KNMV weg er mee :Y :r
Ze deden vroeger al niks voor de leden behalve geld vangen en dat is tot op de dag van vandaag alleen maar erger geworden,het word tijd dat er eens een echte vereniging voor en door motorrijders komt,inplaats van die oubollige mastodont met een stel nette pak bejaarden in het bestuur die zelf hoogst waarschijnlijk nooit motor gereden hebben. }) :r |( :Y
 
Laatst bewerkt:
Wel, ANWNee en pechhulp.. je betaald wel maar komen hun diensten niet na.. mijn ervaring..
 
Wel, ANWNee en pechhulp.. je betaald wel maar komen hun diensten niet na.. mijn ervaring..
Nou mijn ervaring is verschillend,bij pech zijn ze wel altijd op komen dagen,maar als het druk was duurde het soms anderhalf uur voordat ze kwamen,wel altijd goed geholpen.
Er is zelfs een monteur helemaal tot aan mijn huis achter me aan gereden om te zorgen dat
ik niet weer stil kwam te staan onderweg.
 
Laatst bewerkt:
Lidmaatschap KNMV is geen verzekering, maar lidmaatschap van een vereniging.


precies dit.

De verzekering wordt gewoon ingekocht, en verloopt extern.
De KNMV zelf zoekt alleen maar een maatschappij uit en regelt een kwantum korting.
 
Opzeggen

Jammer dat u overweegt om uw lidmaatschap op te zeggen. Zoals u hierboven kunt lezen biedt het KNMV-lidmaatschap vele voordelen. Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk (per mail of brief) onder vermelding van de reden van opzegging vóór 1 november plaats te vinden. Mailen kan naar serviceteam@knmv.nl of stuur een brief naar KNMV, Postbus 650, 6800 AR Arnhem. Het KNMV-lidmaatschap kan niet per maand worden opgezegd. Voor verenigingen gelden wettelijk gezien andere regels.
Lidmaatschap - KNMV


Ik refereerde al naar de wet. Als vereniging heb je niet deze verplichting, dus ze mogen 1 jaar aanhouden.
 
Erg spijtig als zoiets je overkomt. En het zou n vereniging sieren als ze iets coulanter met zo'n situatie om zouden gaan maar je hebt in het verleden bewust hiervoor getekend. Mij ook welleens gebeurd :(

Natuurlijk is het te snappen dat je dit in de tijd vergeet. Maar helaas. Misschien heb je dit jaar nog wat aan de lidmaatschap voordelen?

Ik verwacht dit jaar geen motor nog terug te kopen, dus een helaas :)
 
Je wordt lid, je had de voorwaarden kunnen kennen en nu beklaag je je erover. Zie het als leergeld.


Dat heb ik ook verteld, ik erger me alleen over de starre houding, niet meer van deze tijd.

Ik heb dus ook het geld overgemaakt, ik snap best dat ik daar niet onderuit kom.
 
:') Janken over een vereniging voor 60 euro, echt... _O-


Die 60 euro zal me echt roesten, ik zit behoorlijk in de bovenste helft van de loonschalen. Het gaat mij echt niet om die 60 euro.
Zoals Willem al zegt, om het principe dat je er een jaar aan vast zit, de starre regels.

En ja, ook al gezegd, voor jullie commentaren, dat ik dat had kunnen weten. Dus een domme eigen schuld. Die krijg je, dat had ik ook al gesteld.



De verenigingen hebben dit principe om de one day fly tegen te houden. Maar vergeten de jarenlang betalende trouwe leden. Dat vind ik haaks tov de commitment in de afgelopen jaren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan