Ongeval Klaverblad Apeldoorn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noid

Rookie
19 nov 2003
7
0
Deventer
'k reed vanavond tegen 21:00 langs het klaverblad bij Apeldoorn in het koekblik. In de bocht "van Deventer naar Arnhem" lag een rode motor op de kant in de berm. Op de vluchtstrook stond een gele Duc, personenauto's, maar vooral veel politiewagens, ambulances en rijkswaterstaat. De rijstrook was afgezet, het verkeer werd omgeleid. Wat ik zo snel zag zag er niet goed uit, en dat maakte nogal veel indruk op mij. Ik hoop grondig dat ik het verkeerd gezien heb en hoop van harte dat de betreffende motorrijder het er goed vanaf brengt.

EDIT: Ah fuck man:
Cookies op destentor.nl | destentor.nl

Klote zooi. Mijn medeleven voor de nabestaanden.
 
Laatst bewerkt:
:X

Dat zijn zeker geen fijne dingen om te zien. :r
Ik hoop dat de rijder het er goed vanaf heeft gebracht.
 
Wow dat is zeker niet goed hoop idd dat deze persoon het er goed van af heeft gebracht!!
Het hoeft neit altijd gelijk helemaal slecht te zijn (ben eigen voorbeeld) *O*
 
Uit de [FAQ=4,]Richtlijnen[/FAQ]

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid
slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan