ONK stuntrijden Elst, 4 en 5 juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

#4

MF veteraan
28 feb 2004
5.453
232
Assen
ONK stuntrijden Elst, 4 en 5 juni

Wie gaat er?

ONK stuntrijden: beter, drukker, harder!
ONK stuntrijden: beter, drukker, harder!

Het ONK stuntrijden staat weer op de kalender! Op 4 en 5 juni is het feestterrein voor de deur van Jan van Dam motoren weer de aangewezen lokatie voor het enige echte Open Nederlands Kampioenschap Stuntrijden. Net zoals in 2009 zullen stuntrijders uit eigen land en er omheen verzamelen om te strijden om de kampioenstitel. Iedereen is er op gebrand om de titel over te nemen van regerend kampioen Alexander Schuit. Hijzelf zal er uiteraard alles aan doen om dit te voorkomen.
Naast Alexander (houder van het stoppierecord op 187.9 meter) zijn uiteraard ook bekende vaderlandse stunters van de partij, onder de bezielende leiding van Arian van Zweden in de rol van organisator.

Stuntrijden is nog altijd een snel groeiende sport waarin techniek, motorbeheersing en gevoel voor balans de hootste prioriteit hebben, maar laten we ook het showelement niet vergeten. ’s Werelds grootste stuntrijders genieten dan ook een status die ook in andere sporten niet zou misstaan. Chris Pfeiffer en Kevin Carmichael kennen we allemaal, nu is het aan de Nederlandse (en Belgische en Duitse) helden om aan te tonen dat zij het ook kunnen. De motoren zijn beter dan ooit, de trucs technischer en veel ingewikkelder dan ooit, het tempo ligt een stuk hoger. En niet te vergeten van het nodige motorische geweld wat wordt losgelaten op het asfalt en de trommelvliezen.

Het ONK stuntrijden is onderdeel van het Hobma modelbouw weekend in Elst. Parkeren voor motorrijders is gratis.

Vorige keer was de zonnigste dag van het jaar, ondanks van tijd tot tijd zéér lokale bewolking.

Dus mocht je niks te doen hebben....

oh, en nog meer plaatjes: http://onk.stuntrijden.com/gallery/index.php Ik spam niks, ik geef alleen aan waar ze te bekijken zijn O-)

ONK068_medium.jpg


kom allen kijken!.. vermoed dat er zeker 2 Jerryt frames in actie komen en de creme de la creme van neerlands, duitsland en belgisch stuntrijders!

en ik :')
 
Laatst bewerkt:
Heb toevallig vrij dat weekend. *O* (Hoeissutmogelijk)
Wil wel eens die freempjes in actie zien uiteraard. :Y
 
Hej dat is in de buurt, daar ga ik echt wel even kijken :Y
 
? Is hier nu een topic aangemaakt, als link naar een ander topic over hetzelfde onderwerp? Vaag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan