onk supermotard lelystad

16 nov 2004
59
0
amsterdam
hey gasten

ik wou morgen naar lelystad, ff kijken wat daar voor spectaculairs is te zien..

nu heb ik al gezocht maar ik kan nergens waarhet nou is en wat ongeveer het tijds schema is

kan iemand mij deze dingen geven..het adres of naam van cirquit, de tijd en de kosten voor een bezoeker

alvast bedankt

gr arjen
 
Zal wel het midland cirqui zijn, ff zoeken op hun pagina en daar zal ook de agenda wel staan. vorig jaar vond ik er geen *** aan :) ,, nouja.. was wel leuk maar straat supermoto wedstrijden zijn veeeel leuker.
 
hey gasten

ik wou morgen naar lelystad, ff kijken wat daar voor spectaculairs is te zien..

nu heb ik al gezocht maar ik kan nergens waarhet nou is en wat ongeveer het tijds schema is

kan iemand mij deze dingen geven..het adres of naam van cirquit, de tijd en de kosten voor een bezoeker

alvast bedankt



gr arjen
:W

Het is afslag Lelystad dan Richting Harderwijk en dan de eerste afslag rechts, je moet dan de talingweg op en rij je er zo tegen aan. Ik ben vanmiddag bij de training wezen kijken. Er was echt een vet ongeluk gebeurd met een van die gasten. Sooitje ambulances enzo. Echt verrot. Maar verder was het wel leuk. Ik ga morgen ook kijken, het begint om tien uur volgens mij en de prijs weet ik niet.
 
hey gasten

ik wou morgen naar lelystad, ff kijken wat daar voor spectaculairs is te zien..

nu heb ik al gezocht maar ik kan nergens waarhet nou is en wat ongeveer het tijds schema is

kan iemand mij deze dingen geven..het adres of naam van cirquit, de tijd en de kosten voor een bezoeker

alvast bedankt

gr arjen

Entree is 5 euro

http://www.midland-circuit-lelystad.nl/

Ga er morgen ook weer heen....is laatste wedstrijd van seizoen.
 
de prijs was vorige keer 5 eutjes, en volgens mij is het deze keer ook hetzelfde. Weet nie cker hoe laat het begint maar als je rond een uurtje of twaalf komt zit je wel goed, tenminste dan beginnen de races wel zo ongeveer. Ben morgen zelf ook van de partij :Y :Y :W :W :W :W :W later
 
ben ook van de partij :)
heb dr al weer zin in
races beginnen d8 ik altijd om 1 uur daar....
 
Heee, duderuud.... heb jij ondertussen het werkplaatshandboek als een gevonden van de KTM 640 LC4 2005? Ik wacht nog steeds met smart. :)
 
Hier zijn enkele foto´s van deze dag. *O*

Als je meer foto´s wilt bekijken kijk dan hier,...
Sportfotografie Jesser


full
 
Mooie foto's *O*

Was een spannende tweede manche van het ONK. Na drie ronden vloog Remy van Rees bijna de bocht uit....Marcel van Drunen ging hem voorbij. Iedereen dacht aan een stuurfout maar doordat het blok olie lekte had Remy geen grip meer. (achterband besmeurd met olie) Doordat er een oliespoor was werd de wedstrijd geneutraliseerd. De monteurs haalde snel het blok open en constateerde dat er een scheur in zat. Gelukkig was de reserve motor 's-morgens ook bij de keuring aangeboden waardoor Remy kon herstarten op de reserve KTM. Uiteindelijk werd Marcel van Drunen eerste bij de tweede manche maar doordat Remy toch punten haalde werd het kampioenschap veilig gesteld door Remy van Rees!

(verleden jaar werd het kampioenschap door Marcel van Drunen gewonnen doordat Remy van Rees in de laatste manche van het seizoen uitviel...was dus bijna weer het geval!)

Spoedig meer foto's en filmpjes op: www.bkracing.nl
 
die marshalls stonden ook wel lekker te slapen daar je zag die ktm van van rees helemaal roken en glijden als een gek. Maar er moesten eerst weer mensen onderuit gaan voordat er wat wordt gedaan -O- .
 
(verleden jaar werd het kampioenschap door Marcel van Drunen gewonnen doordat Remy van Rees in de laatste manche van het seizoen uitviel...was dus bijna weer het geval!)
Geeft wel aan hoe weinig die 2 mekaar ontlopen Bas. ;)

Remy kan niet 1/10 minder gasgeven, want dan komt Marcel hem voorbij. :}

Dus dan blaas je soms je blok op. :+
 
Uiteindelijk werd Marcel van Drunen eerste bij de tweede manche maar doordat Remy toch punten haalde werd het kampioenschap veilig gesteld door Remy van Rees!
Voor zover ik weet is er wel protest aangetekend door iemand dus het is nog niet geheel zeker. Of zijn ze er inmiddels al uit?
 
Hier een stapeltje foto's die wat beter uitlegt wat er precies gebeurde:


Remy v. Rees schiet rechtdoor na start-finish en kijkt naar zijn lekkende gescheurde motorblok. Op de achtergrond zie je Marcel v. Drunen kijken wat er aan de hand is.

IMG_0563.JPG


IMG_0564.JPG


IMG_0566.JPG


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan