Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

onk supermotard lelystad

die van remy, dus zijn erste wedstrijdmotor, die heeft een kitje van 610 en zijn reserve motor is er eentje van 580 cc. laterz
 
Dat is geen mening maar een feit. Van Drunen doet met dezelfde motor overigens ook mee aan sommige wedstrijden van het wereldkampioenschap in de S2 klasse.
Tja, beter een goed geprepareerde S2 dan een slechte S1 zal de insteek wel zijn.

Alleen een kitje veranderen is waarschijnlijk even te kort door de bocht.
 

Marcel heeft me een tijdje terug verteld juist voordeel te hebben met z'n S2 op Lelystad. Op andere banen (lees industrieterreinen)komt ie net te kort op de lange rechten stukken.
 
S2 klasse is sterk in opkomst door de belangen van de fabrikanten.

Zie oud artikel uit 2004.

 
heb eindelijk die kutfotos binnen dus.....
dit is de machine vvan remy(wisten jullie allemaal wel denk ik) met 610 cc en rigting de 80 pk (ff nagevraagd )
 
aan worldbeater: nee 8erwiel. Zo'n vriend van mij(die crosst) krijgt les van hem dus.... kom ik wel eens in contact met hem maar ja...( je moet je klx egt zwart maken, Te bruut gewoon )

Aan mike500: ja dat weet ik ook wel dat ze van zijn temagenoot zijn, mar het merk wil ik graag weten.

en nog ff snel beter piccie van de cr500
 
Aan mike500: ja dat weet ik ook wel dat ze van zijn temagenoot zijn, mar het merk wil ik graag weten.
Ik denk dat hij het vermogen bedoelde.


Die velgen zijn van Motoport , want er zit een Motoportsticker op.

Lijkt me dat die carbon dingen juist niet tegen de klappen van het neerkomen kunnen.