Onk supermoto wedstrijden 2009

He 323 van die sprong net als dei Amerikaan, die jij ook gaat doen.geloof ik nu eens helemaal niks van , dat kan namelijk niet met een KTM.....KTM heb hoogte vrees
 
Hoho....wat is dit dan *D
full
 
Das niet zo gek hoor Kees , dat je hem in de wedstrijd niet hebt zien springen.
Moet je maar bij ons in de buurt blijven rijden, en niet zo nodig 10plaatsen voor ons.
ja logische dan zie je ons niet.........
Ik wel hoor, ik bijt me vast inn z'n achterwiel en ga wachten totdat die 1 foutje maakt.
En dan HOPPA er voor bij........hihihihiiiiiiiiiiii.Gr 242
 
Zelf ik heb er weer zin om naar lelystad te gaan met mijn fototoestelletje. Mooie baan, ik kan over lekker bij komen en ze racen zo lekker dicht langs je heen. Ik voel gewoon de klappen van het blok, heerlijk. Ik fotografeer de Nunspeters waaronder Bert van Maanen de opa die nederlands kampioen geworden is. _O- Ja ik heb er weer zin in.
Als julie op de plaat gezet willen worden, dan moet je mij dat maar even laten weten. ;)
Ik zal wel wat platen hier neer zetten van lelystad.

gr JM 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zelf ik heb er weer zin om naar lelystad te gaan met mijn fototoestelletje. Mooie baan, ik kan over lekker bij komen en ze racen zo lekker dicht langs je heen. Ik voel gewoon de klappen van het blok, heerlijk. Ik fotografeer de Nunspeters waaronder Bert van Maanen de opa die nederlands kampioen geworden is. _O- Ja ik heb er weer zin in.
Als julie op de plaat gezet willen worden, dan moet je mij dat maar even laten weten. ;)
Ik zal wel wat platen hier neer zetten van lelystad.

gr JM 8-)
 
Heey Olaf ik zie dat jij er ook bent in Zwolle.
Top man het wordt wel heel gezellig dat weekend.

Heej Richard, worden mijn eerste SM meters sinds september dus ben benieuwd hoe het gaat. Maar kheb er veel zin in.

Hopelijk volgende week mijn 1e meters weer op de crossbaan :] .
 
Mooi Harry, die ziet er erg goed uit!

Nou kan Inge eindelijk weer rijden maare voor mij ligt het dit seizoen eventjes stil. Zo wisselen we elkaar lekker af :P
Misschien dat ik er een paar zal rijden maar voor de rest kom ik Stephan gewoon supporten en jullie natuurlijk ;)
Meer uitleg is volgende week zaterdag verkrijgbaar, wil dat hier niet uitgebreid neer gaan zetten.
Ga mn camera maar eens onder het stof vandaan trekken voor komend seizoen denk ik *D
 
Mooi Harry, die ziet er erg goed uit!

Nou kan Inge eindelijk weer rijden maare voor mij ligt het dit seizoen eventjes stil. Zo wisselen we elkaar lekker af :P
Misschien dat ik er een paar zal rijden maar voor de rest kom ik Stephan gewoon supporten en jullie natuurlijk ;)
Meer uitleg is volgende week zaterdag verkrijgbaar, wil dat hier niet uitgebreid neer gaan zetten.
Ga mn camera maar eens onder het stof vandaan trekken voor komend seizoen denk ik *D

Hey Nikky,

Dit zijn mindere berichten :( (dat Inge weer kan rijden is top uiteraard *D )

We zien je in Zwolle! Toch?
 
Ja Kees nou kan ik je op het asfalt ook niet meer inhalen :P

Wij zijn er in Zwolle ook bij met maar liefst één motorfiets ;)
 
Ja Kees nou kan ik je op het asfalt ook niet meer inhalen :P

Wij zijn er in Zwolle ook bij met maar liefst één motorfiets ;)

Haha,alleen Stef op de fiets begrijp ik............Ik heb nog wel iemand die grrag mee zou willen doen maar omdat er geen plaats meer is.................is jou plekje al weer bezet of?
 
Terug
Bovenaan Onderaan