Onk supermoto wedstrijden 2009

Haha,alleen Stef op de fiets begrijp ik............Ik heb nog wel iemand die grrag mee zou willen doen maar omdat er geen plaats meer is.................is jou plekje al weer bezet of?


Geen idee, hij was er in ieder geval niet zo blij mee maar goed ik wist het ook pas sinds eergisteren. Denk dat je hem gewoon even een mailtje moet sturen...
 
Nikkie er niet bij in de baan, maar wel aan de kant.
Wat is er in het rennerkwartier toch aan de hand.
Komt dat door overnachtingen in caravan of tent.
Kan nooit goed gaan ook een leuke vrouw en een bikkel van een vent.
Die gaan vanzelfsprekend maar wat lopen rommellen.
Je ziet dan vaak ook hier en daar wat caravans en luifels schommellen.
Met die zelfde reden slaapt Harry dan ook altijd in een hotel.
Dan kan die Rummicuppen met herrie en geweld weet je wel.
Sinterklaas en zwarte peit is allang weg .
Maar jonge aanwas moet er blijven komen,let er op wat ik zeg.
Een ware geboorte golf is er aan de gang.
In 2009 komt Baartje er ook nog bij,en Nick ik wordt nu al bang.
Maar ik zal niet blijven raden of gissen.
Stop er nu maar mee , ik moet pi...n ....GR: 242
 
da ouw ding van Harry ziet zeker goed uit, maar het ziet er nog beter uit met die aggenebbus er achter...Begrijp ook niet waarom dat Har die foto niet geplaatst heeft...hihih.....Gr 242
 
Op Supermotard staat een grote aankondiging van Zwolle, met een hele lijst aan bekende namen.
Vraag me alleen dan af of 323 zich afgemeld heeft, op de lijst van corifeeen kan ik z'n naam niet ontdekken......Gr: 242
 
Nikkie er niet bij in de baan, maar wel aan de kant.
Wat is er in het rennerkwartier toch aan de hand.
Komt dat door overnachtingen in caravan of tent.
Kan nooit goed gaan ook een leuke vrouw en een bikkel van een vent.
Die gaan vanzelfsprekend maar wat lopen rommellen.
Je ziet dan vaak ook hier en daar wat caravans en luifels schommellen.
Met die zelfde reden slaapt Harry dan ook altijd in een hotel.
Dan kan die Rummicuppen met herrie en geweld weet je wel.
Sinterklaas en zwarte peit is allang weg .
Maar jonge aanwas moet er blijven komen,let er op wat ik zeg.
Een ware geboorte golf is er aan de gang.
In 2009 komt Baartje er ook nog bij,en Nick ik wordt nu al bang.
Maar ik zal niet blijven raden of gissen.
Stop er nu maar mee , ik moet pi...n ....GR: 242

hahahha...geweldig Franske!
 
Speciaal voor Frans.... ;)

full
 
Wat een vieze venijnige blik heb je in je ogen, is dat je killer instinct..........je gedrevenheid........je afschuw voor iedereen die voor je rijd.........of heb je gewoon een bloedhekel aan Yamaha's en Honda's voor je ?????.Gr 242
 
Haha Frans wat een stuk schrijf je nou weer _O- Maare die schommelende bus is de reden niet helaas. -O-
 
Zo ziet ie er uit als ie kaal (ontstickert) is Fransie.

En als mijn nieuwe stickerset (wrdesign) :W erop zit laat ik hem nog wel een keer zien. :W
full
 
HE BAARTJE JAMMER DAT IK GEEN FOTO KAN POSTEN, op 1 of andere manier lukt me dat niet.
anders kan ik je late sien HOE kaal die van mij is////////Gr 242
 
Ik zit net zo eens het tijdschema van Zwolle te bekijken, en zie dat het maar sessie's zijn van 10min.
Wat dus gelijk wil zeggen dat 323 Harry NOOIT in aanmerking kan komen voor een 1 ste plaats klassering, die moet het namelijk niet hebbe van de eerste 10 min race maar van de laatste 10 min. Waarin hij (uit het verleden gebleken) altijd de meeste progressie maakt.......
Omdat dan gehele rennersveld zich helemaal leeg heeft gereden, en HIJ pas op stoom komt.
Omdat hij altijd zelf zegt, is niet de eerste 10cm die telt de laatste 10cm die doen het hum.....en hij kan het weten.Gr 242
 
Ja 10min is idd best kort...maar volgens mij zijn het ook hele korte rondjes want de baan is niet echt groot moet ik zeggen.
 
Denk dat het baantje ong. 500 meter zal zijn dus je bent snel rond,denk dat 10min voor ons als nationaal klasse wel zat zal zijn :+
Zo'n halve supercrossbaan zijn de meeste niet gewend en kost veel energie dus.......lang zat volgens mij ;)
 
is ook niet verplicht gesteld voor zo ver als ik weet, maar denk eens aan je eigen en andermans veiligheid.........En waarom zou je het niet uit eigen initiatief doen, zonder dat alles verplicht gesteld wordt............Of wil je zelf een gat in je scheenbeen als je een onverwacht zou vallen, of je broek naar de gala miezen.voor 25 euro heb je er al 1.Gr 242
 
Terug
Bovenaan Onderaan