A
Anoniempje313
Guest
Nou, mijn projectje 'red-een-oude-Chesterfield' is zo goed als af.
De Golwing uit 1985 zit weer helemaal in elkaar, na de dynamo te hebben vervangen. Wat @#$karwei, maar goed, daar gaat het nu even niet om.
Wat gebeurd er?
Ik vond het blok wat ruw lopen (zowel stationair al belast), het synchroniseren van de carburateurs heeft daar al heel veel van oplgelost. Optrekken gaat nu ook weer zoals het hoort, iig een stuk vlotter en soepeler.
Wat blijft is flinke trillingen bij volgas. In elke versnelling. Power blijft uit.
Zeg maar de eerste 70% gaat prima, maar de gashandel opentrekken levert dit probleem op.
De carbs zijn al in de ultrasoon geweest, dus echte verstopping zou ik het niet op gooien. Wel lijkt het op een afstellingsprobleem in de carbs.
Er is geen 'luchtlek' (remreinigerproef al gedaan).
Maar wat is het handigste om mee te beginnen? Vlotterniveau? Naalden/sproeiers checken? Membramen?
De Golwing uit 1985 zit weer helemaal in elkaar, na de dynamo te hebben vervangen. Wat @#$karwei, maar goed, daar gaat het nu even niet om.
Wat gebeurd er?
Ik vond het blok wat ruw lopen (zowel stationair al belast), het synchroniseren van de carburateurs heeft daar al heel veel van oplgelost. Optrekken gaat nu ook weer zoals het hoort, iig een stuk vlotter en soepeler.
Wat blijft is flinke trillingen bij volgas. In elke versnelling. Power blijft uit.
Zeg maar de eerste 70% gaat prima, maar de gashandel opentrekken levert dit probleem op.
De carbs zijn al in de ultrasoon geweest, dus echte verstopping zou ik het niet op gooien. Wel lijkt het op een afstellingsprobleem in de carbs.
Er is geen 'luchtlek' (remreinigerproef al gedaan).
Maar wat is het handigste om mee te beginnen? Vlotterniveau? Naalden/sproeiers checken? Membramen?