Onvolwassen in Noord Nederland deel 20!

Als die blaaskaak van hier boven maar niet komt...

ja ik rij een enkele x op de weg (soms op :] vakantie met XX) en vorig jaar met XX op Lelystad gereden (politie circuit) Vosjuh was er toen ook ;)

Alles met elkaar een paar duizend kilometer :9

Net nog een Bos superbikedempert gekocht voor de R1 *O*

Nice, mijn R6 heeft een carbonnetje waar redelijk wat lawaai in zit. PB ff je mailadres of zet ff je pb aan. Communiceert wat makkelijker *D

En de blaaskaak heeft momenteel enkel 4 wielen of een alu hok tot zijn beschikking })

Heb komende anderhalve week nog vrij, wie weet kunnen we ff een ritje maken :]
 
Nice, mijn R6 heeft een carbonnetje waar redelijk wat lawaai in zit. PB ff je mailadres of zet ff je pb aan. Communiceert wat makkelijker *D

En de blaaskaak heeft momenteel enkel 4 wielen of een alu hok tot zijn beschikking })

Heb komende anderhalve week nog vrij, wie weet kunnen we ff een ritje maken :]
Tjek PB :P
 
U meneer, u maakt mijn dag! Hierop aansluitend een link naar een fucking relevante wiki pagina:

Eindsnelheid - Wikipedia

[me="HaveBlue"]is met name benieuwd naar wat de eindsnelheid ter plaatse van een kat of concertvleugel zou zijn geweest wanneer het dier (of instrument) in plaats van Felix Baumgartner uit die ballon zou zijn gemikt :?[/me]

eindsnelheid zal (helaas) bij een worp vanaf die hoogte niet hoger zijn. Snelheid tussen springen en afremmen door hogere weerstand zal wel een stuk hoger zijn dan de eindsnelheid.

MAARRRRR, ik zeg: testen!!! *O*
 
Als die blaaskaak van hier boven maar niet komt...

ja ik rij een enkele x op de weg (soms op :] vakantie met XX) en vorig jaar met XX op Lelystad gereden (politie circuit) Vosjuh was er toen ook ;)

Alles met elkaar een paar duizend kilometer :9

Net nog een Bos superbikedempert gekocht voor de R1 *O*

*O* *O* *O* ik stem toch nog voor een paar dagen dld
 
Gegroet Onvolwasselingen... Jaja het leeft nog (iets met onkruid :X )

Iemand hier nog zin in een avondje Lelystad op 14 augustus ?? (geen wipwapjes etc, gewoon lekker sturen !!)
 
Ik lees al een tijdje mee en heb nog niet gereageerd. Ik had er al iets over gehoord over lelystad.
Als ik niet op vakantie ben, wilde ik eigenlijk wel die kant op...
 
Laatst bewerkt:
Ik lees al een tijdje mee en heb nog niet gereageerd. Ik had er al iets over gehoord over lelystad.
Als ik niet op vakantie ben, wilde ik eigenlijk wel die kant op...

Altijd welkom !!

(ik stuur je even een PB met meer gegevens)
 
Terug
Bovenaan Onderaan