Onvolwassen in Noord Nederland deel 20!

Yappie hoe was't in Assen :?
Top!! Ga 11 september nog een dag doen! Laatste keer 4 sessies gereden, elke sessie beetje sneller. Eindigend met 2.13.5, met nog ruimte over. Dus de 11e is het doel tussen 2.05 en 2.10...
Voor degene die nog mee willen, er is nog plek! Racecracks.nl...
 
Wie was verleden jaar ook alweer naar Andorra wezen offroad rijden? En welk adres was dat?

Ik ben twee jaar geleden wezen enduro rijden in Portugal, was in een woord FE-NO-ME-NAAL!
We wouden dit jaar weer, alleen de beste man is er mee gestopt (geen idee of het iets mee te maken heeft dat ik een van zijn CRF's op de laatste dag totall loss heb gereden :+ ) en is verhuist naar Dubai waar hij woenstijn ritten wil gaan organiseren.

Site was destijds www.endurorepublic.com maar is offline, zijn nog wel foto's en filmpjes van te vinden op internet.

Dit schijnt ook wel een goed alternatief te zijn Home - Algarve Offroad

In Portugal zijn meedere aanbieders van dergelijke enduro vakanties, zeker een aanrader!

Tsjechië en Polen schijnen ook meerdere te zitten, wij gaan binnenkort zeker weer een dergelijk uitje plannen!
 
Laatst bewerkt:
Top!! Ga 11 september nog een dag doen! Laatste keer 4 sessies gereden, elke sessie beetje sneller. Eindigend met 2.13.5, met nog ruimte over. Dus de 11e is het doel tussen 2.05 en 2.10...
Voor degene die nog mee willen, er is nog plek! Racecracks.nl...

Zou wel willen maar Tonnie is me iets teveel waard voor het circuit, daarbij ben ik niet van de juiste banden voorzien.

Heb net een nieuwe achterband omgelegd, Dunlop Roadsmart 2, super band voor de straat en relatief slijtvast alleen niet geschikt voor circuit sessie temperaturen.

Reed zelf met mijn vorige fiets (636) 2.11 nog wat, na zo'n dagje circuit vraag je, jezelf echt af wat je in hemelsnaam op straat uitspookt.

Mooie was, dat ik dacht dat ik hard ging maar vervolgens zo nu en dan door gasten met 2 vingers in de neus buitenom ingehaald werd bij mezelf denkende "HOE DAN :? " :+
Frustrerend daarentegen was het feit dat ik sneller was dan bepaalde tweecilinder duizends maar het na bochten moest afleggen op koppel |(

[posermodus]

11%20AD-4190-048.jpg


11%20AD1-9271-180.jpg


[/posermodus]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben twee jaar geleden wezen enduro rijden in Portugal, was in een woord FE-NO-ME-NAAL!
We wouden dit jaar weer, alleen de beste man is er mee gestopt (geen idee of het iets mee te maken heeft dat ik een van zijn CRF's op de laatste dag totall loss heb gereden :+ ) en is verhuist naar Dubai waar hij woenstijn ritten wil gaan organiseren.

Site was destijds www.endurorepublic.com maar is offline, zijn nog wel foto's en filmpjes van te vinden op internet.

Dit schijnt ook wel een goed alternatief te zijn Home - Algarve Offroad

In Portugal zijn meedere aanbieders van dergelijke enduro vakanties, zeker een aanrader!

Tsjechië en Polen schijnen ook meerdere te zitten, wij gaan binnenkort zeker weer een dergelijk uitje plannen!

Thanx voor de tip. Misschien is Tsjechië ook wel ff leuk. Maar ik ben nog nooit in andorra / pyreneeën geweest. Daarom heeft dat de voorkeur.

Maar ik zal ff googlen.
 
Top!! Ga 11 september nog een dag doen! Laatste keer 4 sessies gereden, elke sessie beetje sneller. Eindigend met 2.13.5, met nog ruimte over. Dus de 11e is het doel tussen 2.05 en 2.10...
Voor degene die nog mee willen, er is nog plek! Racecracks.nl...
Volgens mij deed XX 1.59.8 over een ronde... op een R1 natuurlijk })
 
Vorig jaar bij Danhoff gereden op Assen. Eind van de dag klokte ik daar een rondje 2.02 op mien ouwe bakbeest...

Lelystad is leuk en verslavend maar een rondje Assen is toch wel vele malen mooier. Alleen jammer dat het zo allejezus duur moet zijn :N
 
Vorig jaar bij Danhoff gereden op Assen. Eind van de dag klokte ik daar een rondje 2.02 op mien ouwe bakbeest...

Lelystad is leuk en verslavend maar een rondje Assen is toch wel vele malen mooier. Alleen jammer dat het zo allejezus duur moet zijn :N

Ja het kost wel geld, anderzijds.. als je op de openbare weg staande wordt gehouden kost t meer.. :X :X
 
Onvolwassenen opgelet! Op 1 december is het weer zover: de jaarlijkse Toyrun in't Stad. Meld je aan en rij mee tijdens dit fantastische evenement, steun als onvolwassen de kinderen ;)!
 
Terug
Bovenaan Onderaan