Ooit een RD350 gehad??

Heb je ooit een RD 350 gehad??

  • Heb ik nog steeds.

    Stemmen: 18 9,4%
  • Ben er naar op zoek.

    Stemmen: 14 7,3%
  • Was mijn eerste / tweede / ... motor

    Stemmen: 55 28,8%
  • Was / is mijn laatste motor

    Stemmen: 0 0,0%
  • Wat is een RD 350?

    Stemmen: 104 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    191

Broeckie

Die hard MF'er
27 apr 2003
250
0
Rotterdam
Het valt me op dat een behoorlijk aantal motorrijders ooit begonnen zijn met de Yamaha RD350 YPVS tweetakt machientjes.
Ik zelf ben hier ook mee begonnen en ik kan je zeggen dat ik "hem" soms toch wel mis '( (lekkere blauwe uitlaatgassen in de tuin van je buren blazen, in z'n 1 tot en met 3 op z'n achterwiel optrekken (zonder dat je dat wilde :( )enz..)

Wie van jullie heeft ooit een RD 350 in zijn/haar bezit gehad (of heeft deze nog steeds)?
 
jaaaaaaaaaa te gek ding beetje zenuwachtig sturen maar errug leuk..lager liepen er ook vaak uit
 
jaaaaaaaaaa te gek ding beetje zenuwachtig sturen maar errug leuk..lager liepen er ook vaak uit

Niet alleen de lager trouwens, ben ook wel eens mijn schakelpookie verloren :(
Maar verder was het inderdaad te gek.
Alleen de bijnaam "The Black Widow" vond ik nooit echt veel belovend :X
 
50 cc en 250 ook geen ypvs hoor die 250 was een link ding errug snel op het gas
 
en dan dat in de toeren jagen mmmmmmmmm heerrrrrrrlijk daar kon je nou voor weinig op raggen :]
 
Noujahhh, nou vraag ik je.
Zit ik m'n cluppie hier expres niet te promoten, om niet ook nog eens de naam van spammer te krijgen... krijgen we dit...

Ik heb er zelf nog een stuk of 4, 5... en ik ben secretaris / penningmeester van de Yamaha Tweetakt Club Nederland.
Een van die RD'tjes is de Hoer van de club, zit je zonder, mag je hem lenen. Alleen in groepsverband, niet ophalen, afraggen en teruggeven. 't Zijn gevoelige fietsjes. Ik rij me hele leven al RD. 250ers en 350ers. Dat ze ook heel kunnen blijven bewijst die witte van mij, 55000 km en de originele zuigers.
Hou jullie hart vast, want ik ga (uiteraard) dit topic overheersen.
 
Jawel 2 stuks gehad, maar dat wist jij al R(6)win !

Alhoewel het meestal minder kost als een beurtje kleppen stellen bij een 4cyl-viertakt had ik het na een paar vastlopers wel gezien met de strokers.
Wel altijd dikke pret mee gehad maar life en motorfiets ontwikkeling goes on !
 
MiniMistress op de FII, ding wat ik regelmatig uileen,
kleine 70 PK uit 350 CC. zou 210 PK per liter zijn!!!!! Welke R1 heeft dat???
Megameeting Veenendaal
mini.jpg



Mini op PPP&A4


dscf0010.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als je hem nog hebt, effe melden hiero, niet alleen aanvinken!!!!!
 
Jawel 2 stuks gehad, maar dat wist jij al R(6)win !

Wel altijd dikke pret mee gehad maar life en motorfiets ontwikkeling goes on !

Ja dat weet ik nog goed... en inderdaad wel veel l *D l mee gehad, en veel van opgestoken.
En ik moet zeggen dat ik ook liever mijn huidige motor heb dan de RD 350, maar toch blijft het nostalgie zo'n stinkende tweetakt })
 
ikke ben begonnen met een RD500
ideale beginnersfiets O-)
herinner me vooral van die fiets, dat ie meestal de richting koos waar ik nou net niet heen wou. en het enorme verbruik, en de zalige tweetaktdampen, en het supergeluid, en het lichte voorwiel, en het warme zadel, en...


in 1 woord; karakterfiets
 
Ik had eerst een blauw witte zonder powervalve en toen een met valve, rd350N en toen een met een kuip de rd350F. Daarna honda ns400R dus ik was echt wel een 2tact fan. Heb trouwens nog steeds een werkplaastshandboek van de rd250/350/400
 
Ja dat weet ik nog goed... en inderdaad wel veel l *D l mee gehad, en veel van opgestoken.
En ik moet zeggen dat ik ook liever mijn huidige motor heb dan de RD 350, maar toch blijft het nostalgie zo'n stinkende tweetakt })

Zal inderdaad ook altijd wel een zwak voor die RD-tjes houden maar ben er verder wel klaar mee.
 
yep,gave fiets.... :}
1ste Rd350 is gestolen,was een hele mooie met YPVS '(
Daarna weer een RD aangeschaft en met leuke snelheid tegen een auto geparkeerd :( ,einde RD..... ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan