Ook ik wordt papa..............

Op vrijdag 28 juni 2002 13:54 schreef roestendoenze het volgende:Heel snel de opa's/oma's leren vertrouwen. (&goeie afspraken mee maken)

Het werk viel nog wel mee, maar vooral het gemis aan informatie op het moment dat je het zo hard nodig hebt (darmkrampjes, huilen en je weer niet waarom en dat soort dingen).
Heel grappig toen mijn zoontje net thuis was: hoe meer lawaai, hoe beter hij sliep! Was hij gewend uit het ziekenhuis. Dus: stofzuiger aan: Ian slapen, stofzuiger uit: Ian wakker, stofzuiger weer aan: Ian weer slapen. Grappig die kleintjes :)
 
Het werk viel nog wel mee, maar vooral het gemis aan informatie op het moment dat je het zo hard nodig hebt (darmkrampjes, huilen en je weer niet waarom en dat soort dingen).
Heel grappig toen mijn zoontje net thuis was: hoe meer lawaai, hoe beter hij sliep! Was hij gewend uit het ziekenhuis. Dus: stofzuiger aan: Ian slapen, stofzuiger uit: Ian wakker, stofzuiger weer aan: Ian weer slapen. Grappig die kleintjes :)

Leuk voor je buren... of een stofzuiger die herrie maakt, of een krijsende baby ;)
 
Zondagmorgen om 04:46 is er in Milsbeek weer een nieuw motorrijdertje geboren :]
Zijn naam is Bas en is kerngezond. Nog een paar jaartjes en dan kan hij samen met Papa en zijn broertje Mike wat kilometers op de motor gaan maken :}
 
Zondagmorgen om 04:46 is er in Milsbeek weer een nieuw motorrijdertje geboren :]
Zijn naam is Bas en is kerngezond. Nog een paar jaartjes en dan kan hij samen met Papa en zijn broertje Mike wat kilometers op de motor gaan maken :}

PROFICIAT! :)
 
Dank je Poca en Froggy. Ja de slapeloze nachten zijn weer aangebroken '( Hoe heb ik er toch weer in kunnen trappen :+ Maar goed over een paar maanden is dat ook weer voorbij. Zolang ik niet in slaap val op de motor vindt ik het goed.
 
Proficiat...

...en leer het manneke zo snel mogelijk de weg tussen Milsbeek en Groesbeek })
 
Dat zal ik doen! Maar wel een beetje voorzichtig want 2 weken terug is er weer een motorrijder verongelukt vlak bij de voetbalvelden! Maar niet te veel over nadenken als ik er langs rij!
 
Dat zal ik doen! Maar wel een beetje voorzichtig want 2 weken terug is er weer een motorrijder verongelukt vlak bij de voetbalvelden! Maar niet te veel over nadenken als ik er langs rij!

Daar is het nog rechte weg :? De echte bochten beginnen pas na het pannenkoekenhuis.
 
Klopt maar dat is de tweede keer dat daar een motorrijder verongelukt. Als je van Groesbeek afkomt dan is er vlak na de voetbalvelden een zandpad wat je bijna niet ziet. Dus daar hou je geen rekening mee. En als je met ong. 150 kph van de mooie slingerweg afkomt dan helpt het remmen niet meer helaas! Dus wees gewaarschuwd! Of ben ik nu weer aan het bemoederen :)
 
Van harte gefeliciteerd, het is echt SUPER!

Hopelijk gaat alles goed en blijft het zo gaan

Veel plezier

Rare Papa
 
Gefeliciteerd...ennuh

geboorte.jpg


Sorry kon het niet laten :)
 
Gefeliciteerd!!!!!!!!
Enne eerste motor kan al snel hoor: er zijn houten hobbelmotoren te koop. Heeft mijn zoontje ook, die "rijdt" er dagelijks op! En hij stunt zelfs, gaat achterstevoren zitten... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan