Ook ik...

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
ben NIET gevallen...maar heb een andere motor gekocht...het moest er toch maar is van komen.

verschillende keren heel stevig getwijfeld, (sp1,gixxer 1000)...
maar wat is het geworden...een NIEUWE sv1000s van suzuki.

waarom geen brute ultrasportfiets?
ik had hier opgereden van een dealer uit alkmaar en die rijdt er mee op assen en zandvoort (respectievelijk 1.34 en 1.11) dus je hebt geen r6 of r1 nodig om hard te gaan...maarja dat wisten we al.

dit rijdt zo lekker zo gruwelijk veel koppel onderin en boven de 7000tpm sleurt nog meer dus dat zit wel goed...wheelies gaan supermakkelijk, en het weegt 189 kg...kortom t is een hele fijne fiets...en ik ga afscheid nemen van me bb...

ik heb vrijdag getekend en 12 augustug ga ik m ophalen...

welke kleur? Blauw

wat laat ik er allemaal meteen aan verbouwen bij 0 km.
1: afdekkapje duo in kleur
2: handvat duo eraf
3: stalen remleidingen
4: superbikestuurtje (heb er mee gereden en dat rijdt super!)
5: BSM high mounted uitlaatjes erop
6: de michelin pilot sport verwisselen voor de bt010 (ze hadden geen diablo's)
7: na levering meteen hyperpro eronder
8: als er geld over is ;) meteen een powercommander en een andere bochtenset.
9: kleine knippers voor en verzonken knipper achter.
10:achtersspatbord eraf
11: montage kentekenplaathouder (speciaal voor 39 eurootjes)
12:augustus kan ik lekker :]

prijzen:
inruil bb : gaat je geen hol aan (ik heb niet gevangen wat ik ervoor wilde hebben)
prijs suus: 10.999 zonder extra's
extra's : genoeg...
--------------------------
totaal : niet belangrijk...

hoe gaat ie eruit zien?
25123

precies hetzelfde..alleen dan blauw en een superbikestuurtje erop...+ mods bovengeschreven
 
Die fiets is echt om te :9~

Gefeliciteerd en veel plezier ermee ( en inderdaad je hoeft geen supersport te hebben om hard te gaan ;) )
 
Mooie fiets !!!
Wel heel anders dan een BB, maar zeker niet minder. Veel plezier er mee :)
 
prijzen:
inruil bb : gaat je geen hol aan (ik heb niet gevangen wat ik ervoor wilde hebben)
prijs suus: 10.999 zonder extra's
extra's : genoeg...
--------------------------
totaal : niet belangrijk...

Ehhhhh, als het ons toch geen hol aan gaat, waarom begin je er dan in hemelsnaam over :?
 
Gefeli NapO!! Een keuze waar je lef voor hebt gehad, het makkelijkste is de knip trekken en een Gix1000 oid kopen (zeg ik met mijn 750), ik vind het een gave bike.. zeker met die mods die je beschrijft.. :} :} .
Over de inruil, tja je koopt een fiets terug die qua nieuwwaarde een stuk lager ligt als de BB en die had ook veel gelopen, dus dat je daar ff moest bloeden was te verwachten.

Is een Powercommander nodig? Kan je de originele injectie niet remappen zoals bij de GSXR??
Enne, zou je niet een andere tandwielverhouding overwegen?? :P De SV is nog langer gegeared als de TL-1000S en die maakt men vaak nog korter.

Have fun!

Ps. komt er nog een 2e fiets bij?
 
super lekkerrrr :9
goede keuze, heb ook een week op een 1000S mogen sturen, gewoon super.
en die geile BSM-etjes natuurlijk :}
 
Nou nog wachten op de volgende lichtflits...misschien stapt ie dan op een ECHTE supersport...want dit is nog steeds een smoesjesfiets })
tuurlijk...op assen rijdt wil er 1.34 mee...en op z.voort 1.11...blijft een smoesjesding natuurlijk ;)
 
achterkant...
25120

alleen die dbkiller die hier erin zitten gaan er nog uit...

full

zijkant...
 
Terug
Bovenaan Onderaan