Ook mijn motorscooter gestolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamlem

MF veteraan
25 okt 2003
2.310
0
Vandaag moest ik er ook aan geloven dat vannacht mijn motorscooter voor de deur is gestolen :( :(
De scooter stond in Voorburg (ZH)onder een afdekzeil met 2 beugelsloten en op stuurslot aan een vaste fietsenrek.Mochten jullie informatie hebben
hierbij mijn tel.nr : 06-52524575

Ik zal hieronder een beschrijving geven van de scooter:

Merk en type :Honda Phanteon (FES 150)
Kenteken : MZ-75-GT
Kleur : Zilver grijs metalic
Bijzonderheden: Handvat verwarming,blauwe rimstriping,MF sticker


Even een foto via internet opgezocht omdat ik zelf geen foto had van de scooter (mijn dank hiervoor)

abqj5d.jpg
 
Laatst bewerkt:
GVD Balen man!!
:(

Al opgegeven op www.motorgestolen.com?
 
Laatst bewerkt:
Zwaar K*T voor je. Hoop dat zoiets mij (en jou) nooit (meer) overkomt.

Ik vraag me echt af waarom mensen dieventuig niet met hun poten van andermans zuur verdiende spullen kunnen afblijven. Dieven zijn het lafste van het lafste schorum.

Dat zouden ze eens moeten proberen als je er bij staat. Nee, daar zijn ze te schijterig voor, ze doen het heimelijk in het donker, de zielepieten, bah!

Bij mij is een poos geleden ingebroken, ik had ze graag betrapt dat tuig. Dat moeten ze eens proberen als ik thuis ben, dan durven ze niet hè.

Sorry, moest het even kwijt. Zal mijn ogen open houden, en hoop dat het allemaal coulant en snel met de verzekering afgewikkeld wordt.

Sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Weet je nou wat frusterend is...de motorscooter staat onder mijn raam van mijn flat en normaal ga ik weekends laat naar bed en gisteren toevallig heel vroeg mn mand in.Ik zou niet weten wat ik zou gedaan hebben als ik laat naar bed was gegaan en als ze op dat moment zaten te klooien aan mijn scooter :(

Ik kan nu heel goed de reactie en kwaadheid voelen van mensen die dit ook meegemaakt hebben :(

Bolski.. heb mijn motorscooter nu ook aangemeld bij www.motorgestolen.com bedankt voor de tip :}
 
Balen man, hoop wel niet dat hij er zich mee doodrijd. Maar dat zijn smerige poten er tot aan zijn ellebogen afvallen. Zodat jij je scoot weer hebt en hij zijn verdiende loon.

groeten
Jos
 
Ik was wa+beperkt casco verzekerd..ik neem aan ook voor diefstal (hoop ik) maarja wat zou de dagwaarde van zo'n motorscooter zijn ,800 euro misschien :? Ik had de scooter in 2003 voor 2190 euro gekocht bij Motorport Den Haag/Wateringen.

Ik heb me nu ook aangemeld bij: http://www.motorgestolen.com/watnu/index.html
thx voor de tip Bolski :}
 
Laatst bewerkt:
Erg naar weer om te moeten horen, Jamlem. Wordt ik boos van. Hetzelfde Is mij vorig jaar ook overkomen. Maar mijn motor werd 2 dagen later totalloss teruggevonden. Interpolis keerde wel uit bijbeperkt casco. Daarna zakte ik terug in de bonus-malus ladder. Waardoor ik nu dus iets meer premie betaal. Dit is voor jou waarschijnlijk ook weer niet leuk om te lezen. It sucks.
 
Hallo Jamlem,

Dat is mooi :( KL*te man :( , m'n 1e motorscooter is recentelijk ook zonder afscheidsbriefje verdwenen. Moge de dader(s) zich kapot rijden |( , maar dan wel meteen zodanig dat euthanasie ook niet meer nodig is, lager dan het laagste tuig :r is het.
Ik denk dat ze alleen het blok gaan gebruiken onder een brommert of zo, zodat ze lekker tasjes kunnen gaan roven (de helden) anders ben ik bang dat ie achter in een busje richting buitenland is vertrokken.
`k zou marktplaats maar eens een poosje in gaten houden, je weet maar nooit.
Heb je al in de omgeving rondgevraagd naar andere inbraken en zo. Af en toe heb je ook van die rondtrekkende dievenbendes die heel systematisch een halve wijk leegroven.

Bouwjaar 2003? dat zou toch iets meer op moeten brengen. Ik had er een uit 2000 met ongeveer dezelfde nieuwwaarde, en die werd toch nog getaxeerd op €750,- Ik hoop dat je er wat meer terugkrijgt. Ik ben niet gezakt op de bonus-malus ladder; dat gebeurt alleen als je zelf schade veroorzaakt.

Hopelijk spring je er financieel een beetje uit, beter wordt je er helaas nooit van. hopelijk zien we je binnenkort toch weer op een andere MS rondtouren.

Groeten van
full

het Yskonijn
 
Hallo Jamlem,

Dat is mooi :( KL*te man :( , m'n 1e motorscooter is recentelijk ook zonder afscheidsbriefje verdwenen. Moge de dader(s) zich kapot rijden |( , maar dan wel meteen zodanig dat euthanasie ook niet meer nodig is, lager dan het laagste tuig :r is het.
Ik denk dat ze alleen het blok gaan gebruiken onder een brommert of zo, zodat ze lekker tasjes kunnen gaan roven (de helden) anders ben ik bang dat ie achter in een busje richting buitenland is vertrokken.
`k zou marktplaats maar eens een poosje in gaten houden, je weet maar nooit.
Heb je al in de omgeving rondgevraagd naar andere inbraken en zo. Af en toe heb je ook van die rondtrekkende dievenbendes die heel systematisch een halve wijk leegroven.

Bouwjaar 2003? dat zou toch iets meer op moeten brengen. Ik had er een uit 2000 met ongeveer dezelfde nieuwwaarde, en die werd toch nog getaxeerd op €750,- Ik hoop dat je er wat meer terugkrijgt. Ik ben niet gezakt op de bonus-malus ladder; dat gebeurt alleen als je zelf schade veroorzaakt.

Hopelijk spring je er financieel een beetje uit, beter wordt je er helaas nooit van. hopelijk zien we je binnenkort toch weer op een andere MS rondtouren.

Groeten van
[afbeelding]
het Yskonijn

Ik had de motorscooter in 2003 gekocht maar hij was van bouwjaar 1998..dus ik denk dat ik ongeveer rond de 800 euro terug krijgt minus mijn eigen risico van 125 euro.En voor dat bedrag koop je niet eens een behoorlijke motorscooter voor :?

Mijn vrouw en ik rijden allebei ook motor en zomers staan de motoren buiten en hoe er nu voorstaat durf ik de motoren s'nachts niet meer buiten te laten staan.

Maar wil jullie toch allemaal bedanken voor jullie reacties en tips :}
 
Laatst bewerkt:
Mijn vrouw en ik rijden allebei ook motor en zomers staan de motoren buiten en hoe er nu voorstaat durf ik de motoren s'nachts niet meer buiten te laten staan.

Motorfietsen zijn veel minder diefstalgevoelig dan een motorscooter; die laatste worden met name gestolen door de door politiek correct nederland zo gepamperde bevolkingsgroepen. Er wordt nauwelijks tegen opgetreden :(
 
En mocht je je eigendom ooit ergens zien staan en je neemt terug wat van jou is (...wat ieder normaal denkend mens normaal zou vinden...) dan mag dat niet!
De dief moet een verklaring tekenen dat hij er afstand van doet. De dief is beter beschermd dan de eigenaar.

Peer
 
erg balen voor je welkom bij de groep.
met al die diefstallen kunnen we een aa club of slacht offer club beginnen.
nee effe serieus echt balen er zijn heel wat forum leden die weten hoe jioj je voelt inclusief mijzelf.
 
He Andre alles goed met jou O-) jou zien we ook niet veel net als ik op de GSX 1400 topic ;) Morgen maar de verzekering bellen,maar even een vraag hoe zit het met wegenbelasting moet je die ook op kenteken schorsen O-)
 
ja hoor, alles prima. ik ben een beetje aan het afbouwen met internetten lol.
de wegenbelasting werd bij mij automatisch stop gezet, dat gebeurde automatisch na de melding van diefstal.
heb je je bull nou nog eigenlijk?
 
ja hoor, alles prima. ik ben een beetje aan het afbouwen met internetten lol.
de wegenbelasting werd bij mij automatisch stop gezet, dat gebeurde automatisch na de melding van diefstal.
heb je je bull nou nog eigenlijk?

Ik heb mijn Bull nog steeds....ik had hem 2 maanden geleden tekoop aangeboden op MP en mondeling verkocht..maar het is een lang/kort verhaal dat vertel ik je nog wel als we elkaar een keertje tegen komen :Y
 
sterkte man laten we hopen dat ze een doodsklappert maken tegen diezelfde fietsenrek waar hij stond om er dan vervolgens een biertje op te drinken :(
 
Het is toch erg dat somige mensen van andere mens zijn spullen niet kan afblijven!
jammer genoeg is het altijd zo geweest en zal altijd zo blijven .

je staat er machteloos tegen !
veel sterkte .



le sage
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan