ook 'n Gp of SBK replica ?????

Alleen een ketting inplaats van cardan toch. :?
Ding mag wel een turbo aan boord. De ombouw is supermooi. (mag ik hebben voor weinig? :+ )
Geen turbo :P

Hartstikke standaard. Wil van de zomer wellicht een jet kit en open filters monteren. Kijken wat het brengt behalve een lekker inlaat geluid :9
 
Leuk ding ja!

En loopt sowieso toch al harder dan je wettelijk mag rijden. ;)
Ja, maar het zitje is een circuitrubbertje en dan wil je toch meer dan wettelijk.
Daar is de enige wet vermogen, laat remmen en stuureigenschappen. :9
(heb er 188 en kom dus niet boven de 270 km/u op CPZ ;) - hoewel nog testen met de quickshifter dit jaar)
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar het zitje is een circuitrubbertje en dan wil je toch meer dan wettelijk.
Daar is de enige wet vermogen, laat remmen en stuureigenschappen. :9
(heb er 188 en kom dus niet boven de 270 km/u op CPZ ;) - hoewel nog testen met de quickshifter dit jaar)
Ja, vermogen mist 'ie wel een klein beetje :P

Koppel heeft 'ie wel, maar op top houdt het niet over :N Daarom, kijken wat een jet kitje brengt. Open uitlaat geeft al iets... :P

@Rudi

Thanks :)
 
Brrrr, ik denk dat ik van 188 juist erg bang word ipv blij. ;)

Wij hebben er iets meer dan 60, en dat is voor de circuits waar wij rijden ruimschoots voldoende. ;)
 
Brrrr, ik denk dat ik van 188 juist erg bang word ipv blij. ;)
Oh dat valt hard mee, ik ben geen held en het komt er niet zo agressief uit.
Pas wel bij Frederiks op de bank gestaan of ze er nou wel inzaten. :?

Bandje rult wel lekker in de lengte. (sessie Cartagena afgelopen januari)
Wij hebben er iets meer dan 60, en dat is voor de circuits waar wij rijden ruimschoots voldoende. ;)
Geloof ik ook. :Y Heb jaren geleden classic racen overwogen. ;)
 
mijn droom motor, nu wachten op mooi weer.
full
 
Ik ben nu al jaloers op de toekomstige eigenaar die een exclusieve motor cadeau krijgt. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan