Op zoek naar filmpje!

Keob-Nepo

MF veteraan
28 dec 2007
2.385
0
Heerhugowaard
Ik kan me een filmpje herinneren waarin de 'groten' werden getest, waarbij regelmatig wheelies werden gemaakt en men ook niet terughoudend was met driften :Y :]

Filmpje besloeg een soort van 'roadtest' met de volgende motoren (zoals ik mij deze kan herinneren):

Suzuki gsx1300 (Hayabusa)
Honda CBR 1100xx (Super Blackbird)
Kawasaki zx12-R

en volgens mij (maar dat weet ik niet meer zeker) nóg een grote...

Kan iemand mij uit de brand helpen?? :?


Mijn zoektochten bij o.a. de zoekfunctie hier, bij google en bij youtube hebben niet veel opgeleverd B|
 
Laatst bewerkt:
Ik kan me een filmpje herinneren waarin de 'groten' werden getest, waarbij regelmatig wheelies werden gemaakt en men ook niet terughoudend was met driften :Y :]

Filmpje besloeg een soort van 'roadtest' met de volgende motoren (zoals ik mij deze kan herinneren):

Suzuki gsx1300 (Hayabusa)
Honda CBR 1100xx (Super Blackbird)
Kawasaki zx12-R

en volgens mij (maar dat weet ik niet meer zeker) nóg een grote...

Kan iemand mij uit de brand helpen?? :?


Mijn zoektochten bij o.a. de zoekfunctie hier, bij google en bij youtube hebben niet veel opgeleverd B|

en met een R1?

Dat moet Fast Bikes zijn :)
 
Het is echt kl*te dat ik geen youtube kan bekijken op mijn werk...dus ik kan nog niet beoordelen of ik het antwoord heb wat ik wil hebben -O-

Maar ik kan me er geen r1 in herinneren, het waren echt de grotere jongens...ik kan me wel één scène goed herinneren, was een hele korte waarbij één van de rijders de motor van een andere rijder uitzette door (al rijdend dus) de noodknop van die ander in te drukken...filmpje had dus een hoog 'speels' en 'scheur' karakter...
 
Laatst bewerkt:
Het is echt kl*te dat ik geen youtube kan bekijken op mijn werk...dus ik kan nog niet beoordelen of ik het antwoord heb wat ik wil hebben -O-

Maar ik kan me er geen r1 in herinneren, het waren echt de grotere jongens...ik kan me wel één scène goed herinneren, was een hele korte waarbij één van de rijders de motor van een andere rijder uitzette door (al rijdend dus) de noodknop van die ander in te drukken...filmpje had dus een hoog 'speels' en 'scheur' karakter...
Dat is bovenstaand filmpje :Y
 
Mach2 :Y :Y

"Carnage" From Calais to Cannes.

Met Neil Pidduck, Rob Frost, Gary Mason, Oli Sb en Shane "Shakey" Byrne.

R1
Busa
ZZ-R
BB

Is een leuk dvdtje, ik kijk hem nog wel eens terug als ik me verveel.

Een beetje zoeken op het internet en je vind hem zo.

Ik heb hem destijds gekocht op www.fastbikesmag.com maar daar zie ik hem niet meer tussen staan.

Hier kan je de hele film (bijna een uur) bekijken op Youtube:

http://video.google.nl/videoplay?docid=723698905293246118

Henry
 
Laatst bewerkt:
Mach2 :Y :Y

"Carnage" From Calais to Cannes.

Met Neil Pidduck, Rob Frost, Gary Mason, Oli Sb en Shane "Shakey" Byrne.

R1
Busa
ZZ-R
BB

Is een leuk dvdtje, ik kijk hem nog wel eens terug als ik me verveel.

Een beetje zoeken op het internet en je vind hem zo.

Ik heb hem destijds gekocht op www.fastbikesmag.com maar daar zie ik hem niet meer tussen staan.

Hier kan je de hele film (bijna een uur) bekijken op Youtube:

http://video.google.nl/videoplay?docid=723698905293246118

Henry

Jep. Die heb ik ook, een beetje 'oud' maar wel lachen :)

Vooral als ze in Frankrijk aan het filmen zijn en ze vrolijk over de verkeerde weghelft knallen :P
 
Hey Raymond, kan je niet een keertje Mach 3 posten op Youtube? Dat moet in één keer kunnen. Hebben ze ook gedaan met Mach 2 van bijna een uur.

Denk dat de kwaliteit dan aardig minder word, maar zal meer is in gaan verdiepen. :)

Moet ik hem ook even splitsen, ze staan nu op 1 dvd.
 
Laatst bewerkt:
weet iemand toevallig een adresje waar ik die dvd's kan vinden?

Ik wil ze weer een keer zien, maar dan niet achter een pc met youtube kwaliteit. Jaren geleden ooit eens gezien en daarna nooooit meer. Maar kan ze nu dus niet meer vinden ;(

Iemand nog een idee waar ik ze kan kopen en/ of downloaden? (nieuwsgroepen shit snap ik dus geen drol van :$ )
 
Ik ben ook op zoek naar een filmpje.

Of eigenlijk 2

1e is van een jong manneke op een midi/minibike die een helm-down maakt (rondjes rijden met helm op 't asfalt)

2e is van een aantal (russen dacht ik) mensen die stuntjes op de motor doen. En dan gaan ze eerst alleen een kneedown doen, dan met z'n tweeën, drieën, vieren, en tenslotte volgens mij zelfs met z'n vijven!
Dacht op een kawa 250 cc, maar weet niet zeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan