Andalusia.
Is het al gezegd, "blijf vooral weg uit België?"... En liefst zeer goed tot uitstekend asfalt. Wij hebben een vrij sportieve motorrijstijl.
...
Blijf vooral van de openbare weg af.De omgeving doet er niet toe, het gaat ons met name om de mogelijkheid tot het sportieve motorrijden (mede dankzij prima asfalt).
...
Wat kunnen jullie ons aanraden?
Is het al gezegd, "blijf vooral weg uit België?"
Zo nee, zal ik het zeggen, "blijf vooral weg uit België."
... en eigenlijk weg uit heel Europa.
... en Amerika ... en Azië ... en Africa ...Blijf vooral van de openbare weg af.
Het circuit is de enige geschikte plaats die voor je open blijft.
Aub, neem dit serieus op. Deze groepen motorrijders zorgen ervoor dat er dijken in NL, en mooie routes in de Belgische Ardennen afgesloten worden voor motorrijders.
Ik bedoelde het vooral ironisch....
Belgie is alleen geschikt voor een enduro of crossmotor
Ik bedoelde het vooral ironisch.
Ja, de wegen in België zijn minder goed dan in NL. Maar jullie probleem is gewoon veel gezeik over een paar putten en scheuren in de weg, ipv te genieten van de stukken die wel goed zijn.
Blijf zoeken en post de resultaten aan mij per PM, anders weet straks iedereen het en dat willen we niet.Op internet kan ik geen motorreis vinden die voldoet aan onze behoeften. Wie kan ons helpen met het vinden van een voor ons geschikte motorvakantie?
En wat houdt dat voor ons in? Liefst zoveel mogelijk bochten (maar niet veel ‘haarspeldbocht-rechtdoor-haarspeldbocht-rechtdoor’ enz.). En liefst zeer goed tot uitstekend asfalt. Wij hebben een vrij sportieve motorrijstijl.
Wij gaan regelmatig naar het Sauerland (dat asfalt wij bestempelen als redelijk) en 4 weken per jaar naar de Spaanse Pyreneeën (regio Solsona - Berga - Vic). Verder zijn we meerdere malen in de Ardennen, Eifel, Zwarte Woud, (Franse) Alpen, Vogezen, Franse Pyreneeën, Zuid- en Midden-Frankrijk, Dolomieten en Apennijnen geweest.
Het oostelijke gedeelte van de Spaanse Pyreneeën bevallen erg goed vanwege de uitstekende asfaltkwaliteit; daar zijn we nu voor de 8e maal op rij geweest. Alle andere hierboven genoemde landstreken bevallen minder goed (Vogezen deels min of meer uitgezonderd) vanwege de (veel) minder goede kwaliteit asfalt, zeer slechte kwaliteit asfalt zoals in de Ardennen, of enorme grind-strooierij zoals in Midden-Frankrijk.
De omgeving doet er niet erg toe, het gaat ons met name om de mogelijkheid tot het sportieve motorrijden (mede dankzij prima asfalt).
We willen graag motorrijden op een nieuwe plek, een ander ‘motorwalhalla’ ontdekken in Europa.
Wat kunnen jullie ons aanraden?
Ik kan wel omgaan met een putje en een scheurtje maar belgie lijkt me voor de topic maker echt totaal ongeschikt.Ik bedoelde het vooral ironisch.
Ja, de wegen in België zijn minder goed dan in NL. Maar jullie probleem is gewoon veel gezeik over een paar putten en scheuren in de weg, ipv te genieten van de stukken die wel goed zijn.
...
Wij gaan dit jaar voor de derde keer weer naar Andorra, om vanuit daar in Spanje te gaan rijden. Ik kan de Pyreneeën echt aanraden, de wegen daar zijn echt snaar strak
Maar er kan natuurlijk op elke snaarstrakke weg grind liggen.
Precies wat wij van jullie denken.Ik kan wel omgaan met een putje en een scheurtje maar belgie lijkt me voor de topic maker echt totaal ongeschikt.
Het heeft niks met een paar scheurtjes te mane, er zit veel meer wchter. Ik kom veel in belgie en het het asfalt is er klote, de layout van kruispunten en samenkomst van wegen is vaak gewoonweg gevaarlijk en de meeste bestuurders die er rondrijden reageren niet uniform op,dezelfde situaties waardoor situaties minder voorspelbaar zijn.. Belgie heeft ik meen 3 of 4x zoveel verkeersdoden per 1000 inwoners dan nederland, dat moet ergens zijn oorsprong hebben.
Enfin, niet geschikt voor,iemand die snaarstrak aslfat zoekt.
Precies wat wij van jullie denken.
Zoals de rode driehoek met een zwarte X erin. Die betekent in hoofdzaak voorrang van rechts, da in GEHEEL EUROPA, zelfs in ENGELAND betekent het voorrang van RECHTS, en in bijzaak als gevaarlijk kruispunt. Mijn zus heeft daardoor een zwaar ongeval gehad in NL lang geleden. Omdat ze voorrang van rechts had maar die niet kreeg. Dat proces heeft ze mooi gewonnen. Kon ook niet anders, ze was volledig in haar recht.
Ok ... nog 1 reactie dan;Maar ze heeft waarschijnlijk dat proces gewonnen, omdat ze simpelweg geen voorrang kreeg terwijl ze dat wel moest krijgen? Dat staat toch los van het feit dat het een gevaarlijk kruispunt betreft of dat het bord ergens in een ander land een andere betekenis heeft?
lEn nu ga ik slapen