Oproken achterband

Oproken versleten band????

  • Cool

    Stemmen: 10 9,6%
  • Onzinnig

    Stemmen: 11 10,6%
  • Slecht voor motor

    Stemmen: 16 15,4%
  • Kinderachtig

    Stemmen: 3 2,9%
  • Gewoon lachen

    Stemmen: 64 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    104
burnout9gy.jpg
 
Cbraceface_001.jpg


Nice Brun@Ivo alias cbraceface :] van de zomer gaan we weer lekker sturen O-)
 
Ziet er allemaal leuk uit,....maar een arme verpleegkundige als ik zijn het wel dure grapjes....

ps. mijn gixxer wil het wel, maar mag het niet van mij (wat ben ik toch een lul) '(
 
Ziet er allemaal leuk uit,....maar een arme verpleegkundige als ik zijn het wel dure grapjes....

ps. mijn gixxer wil het wel, maar mag het niet van mij (wat ben ik toch een lul) '(

Kan wel kloppen dat zo'n band niet goedkoop is, maar als hij toch op is en vervangen moet worden, is het toch wel leuk om te doen, denk ik. De nieuwe band moet toch gemonteerd worden, en ik heb nog nooit iets motorisch gesloopt aan de motor met het uithalen van zulke streken.

Dus de volgende keer, gas erop.... :P
 
Kan wel kloppen dat zo'n band niet goedkoop is, maar als hij toch op is en vervangen moet worden, is het toch wel leuk om te doen, denk ik. De nieuwe band moet toch gemonteerd worden, en ik heb nog nooit iets motorisch gesloopt aan de motor met het uithalen van zulke streken.

Dus de volgende keer, gas erop.... :P


zit een kern van waarheidheid in! ;)
 
Kan wel kloppen dat zo'n band niet goedkoop is, maar als hij toch op is en vervangen moet worden, is het toch wel leuk om te doen, denk ik. De nieuwe band moet toch gemonteerd worden, en ik heb nog nooit iets motorisch gesloopt aan de motor met het uithalen van zulke streken.

Dus de volgende keer, gas erop.... :P

:^
Er moet toch een nieuwe band op, dus dan nog ff fun maken
[me]Sjeik maakt alleen ook met nieuwe :X banden, burnies |( [/me]
 
Als iemand zo met mijn motor om zou gaan zou ik 'm ter plekke afmaken...
de boel slopen, toerenbegrenzer, enzovoort... geen respect voor techniek noem ik dat.
 
Als iemand zo met mijn motor om zou gaan zou ik 'm ter plekke afmaken...
de boel slopen, toerenbegrenzer, enzovoort... geen respect voor techniek noem ik dat.

Wie zegt dat je de motor in de toerenbegrenzer moet trekken om te burnen? :?

Je hoeft hem echt niet ver in de toeren te houden om het wiel rond te laten gaan. Een toerental van 5 a 6k is meer dan zat! Hier gaat hij echt niet stuk van, mits je een luchtgekoelt blok hebt :+ . Ik zou het niet over mijn hart verkrijgen om mijn VTR iets aan te doen.
 
Laatst bewerkt:
Nee, dat zeg ik niet, maar dat heeft TS wel gedaan. Heeft nog geluk gehad dat er geen koelvloeistof in het rond spoot.
 
Ik heb het zelf ook wel is geprobeerd, op DVD gezet enzo. Maar kreeg 'm maar niet lek. En die motor steeds oververhit.... Goed bandje die BT45!
 
vergeet de foto te slecteren komt in de volgende



is weliswaar nog met oude dempers en oude helm maar een klein rookspoortje is altijd leuk.
Greetz VASILY
 
Terug
Bovenaan Onderaan